Kuņģa tauku dedzināšana hiit

Lai uzlabotu vingrinājuma efektu, paņemiet vieglas hanteles. Tagad lēnām virzieties uz augšu no dīvāna, cik vien iespējams. Nekavējoties noskatieties video ar vingrinājumu komplektu svara zaudēšanai mājās. Metabolisma paātrinājums ilgst vairākas stundas, un jūs dedzināsiet taukus pat miega laikā. Šī iemesla dēļ daži cilvēki var ēst daudz, nepieņemoties svarā, bet citi ēd mazāk, bet iegūst taukus. Aprēķiniet ikdienas kaloriju daudzumu un ēdiet atbilstoši šim skaitlim.

Tad šis raksts ir domāts jums.

Kas ir vielmaiņa?

Vispirms noskaidrosim celulīta cēloni: Celulīts rodas, palielinoties tauku šūnām un izspiežoties caur saistaudu šķiedrām, kas savieno ādu ar muskuļiem, veidojot ādā grumbiņas vai bedrītes. Tas, ka celulītu veido tauku šūnas, nenozīmē, ka esat resns. Tās ir normālas šūnas, kas iznākušas uz ādas virsmas. Sievietes biežāk cieš no celulīta divu iemeslu dēļ: Sieviešu saistaudu struktūra satur vairāk vietas tauku šūnām nekā vīrietis; Estrogēns veicina celulīta parādīšanos.

Kāpēc kuņģa tauku dedzināšana hiit celulīts? Kāpēc, jūs jautājat, vai tauku šūnām ir jābūt uz ādas? Kāpēc viņi nevar palikt tur, kur ir? Celulīts rodas kolagēna sadalīšanās rezultātā.

Kolagēns saglabā tauku šūnas zem ādas. Kad jūs zaudējat kolagēnu, tauku šūnas sāk peldēt uz augšu. Galvenie kolagēna sadalīšanās vainīgie ir: Slikta asins plūsma Ja jums ir slikta cirkulācija, tiek atbrīvots kolagēns, kas veido jūsu saistaudus, dodot jūsu tauku šūnām lielisku iespēju izveidot apelsīna mizu. Sliktu apriti var izraisīt: Ģenētika: apgrūtināta cirkulācija var būt iedzimta; Fiziskā pasivitāte: ja neesat pietiekami aktīvs, asins plūsma var palēnināties, īpaši, ja jūsu darbs ir mazkustīgs.

ZAUDĒJIET SAVUS MĪLAS ROKTURUS, IZMANTOJOT ŠO TRENIŅU PLĀNU - VĪRIEŠU ŽURNĀLS - VESELĪBA-FITNESA

Sēžot pie datora vairākas stundas, asinsrite apakšējā ķermenī ir ievērojami samazināta, radot ideālu scenāriju celulīta parādīšanās uz sēžamvietas un augšstilbiem; Slikta diēta: Diēta, kas bagāta ar transtaukskābēm un nātriju, palēninās asinsriti, paaugstinās asinsspiedienu un bloķēs artērijas.

Aptaukošanās: Tā kā celulītu veido tauku šūnas, jo vairāk ķermeņa tauku, jo pamanāmāks celulīts. Estrogēns Estrogēns darbojas, lai sadalītu kolagēnu sievietes ķermenis Tās galvenā loma ir kolagēna sadalīšana uz dzemdes kakla dzemdību laikā, lai mazuli varētu droši dzemdēt. Tomēr, ja jūsu hormoni pārmērīgi sadala kolagēnu, var parādīties celulīts. Kā estrogēns palīdz parādīties celulītam: Estrogēns iedarbojas uz saistaudiem.

Jūsu saistaudi kuņģa tauku dedzināšana hiit kolagenāzes fermentus, kas sadala kolagēnu.

kuņģa tauku dedzināšana hiit

Kolagēnāzes sadala kolagēnu ap tauku šūnām. Tauku šūnas sāk "virzīties" uz jūsu ādas virsmu. Kad tie sasniedz mērķi, tauku šūnas palielinās. Kad tauku šūnas aug, tās ražo vairāk sava veida.

kuņģa tauku dedzināšana hiit

Un estrogēns vēl vairāk stimulē šo jauno tauku šūnu veidošanos. Jautrības un enerģiskus treniņus var izdarīt ar minimālu aprīkojumu un telpu. Saskaņā ar McCall teikto, T25 vingrošanas programmas trūkumi ir tādi, ka tiem ir potenciāls būt bīstamam, ja tas nav regulārs vingrinātājs.

Šī iemesla dēļ tas var nebūt labākais sākuma programma personai, kas izmanto jaunu. Vēl viens nelabvēlīgs atzinums par T25 treniņu ir tas, ka vingrinājumu gaita un regresijas parasti netiek ietvertas šajās komerciālajās programmās, norāda Maloney. Tādēļ ir grūti individualizēt treniņus, lai saglabātu drošību un labākos rezultātus cilvēki reaģē atšķirīgi no jebkura mācību veida.

Tādēļ socializācija samazināsies, kas tiek pierādīts kā veselības un fitnesa motivators.

kuņģa tauku dedzināšana hiit

Šī ir metode, kas izmantota T25 treniņā. Tas var būt piemērots tiem, kas regulāri izmanto, bet ne vislabāk ņem vērā jaunpienācējus. Saskaņā ar Maloney teikto, neatkarīgi no izvēlētās sporta programmas, veselība un fitnesa mērķi ir tieši saistīti ar kopējo dienas kustību. Viņš saka, ka mums ir jādarbojas vairāk visu dienu, lai sasniegtu un uzturētu veselīgu dzīvesveidu. Paaugstinātas pēdas Push-up Kā es teicu iepriekš, tas ir svarīgiiekļaujiet ķermeņa svara vingrinājumus treniņā, it īpaši, ja jūs vienlaikus cenšaties veidot muskuļus un sadedzināt taukus.

Vingrinājumu komplekts ātrai svara zaudēšanai

Un, kad runa ir par mērķa noteikšanu vairākiem dažādiem ķermeņa augšdaļas muskuļiem vienā kustībā, ir daži vingrinājumi, kas ir labāki nekā pushups. Bet kāpēc jums vajadzētu veikt paaugstinātas pēdas push-ups, nevis regulāras pushups? Iemesls ir tāds, ka šīs push-up variācijas ir vērstas uz vairāk muskuļiem.

Tajā vairāk uzsvērta delts. Šajā vingrinājumā grūtāk strādā arī trapeces, lati un romboīdi.

Vairāk par to, kā zaudēt vēdera taukus Diēta Šeit galvenais ir kļūt par tauku un olbaltumvielu dedzinātāju, ja vēlaties uzzināt, kā ātri zaudēt kuņģa taukus. Uzturs ar zemu ogļhidrātu saturu ir viens no efektīvākajiem tauku mārciņu izvadīšanas veidiem no ķermeņa.

Vēl viens ieguvums, veicot paaugstinātu pēdu push-up, salīdzinot ar regulāru push-up, ir tas, ka tas pleciem un lādes darbojas atšķirīgā veidā. Tas rada muskuļu apjukumu, parādību, kas rodas, strādājot muskuļus atšķirīgi. Tas var viegli salauzt muskuļu plato un radīt vairāk muskuļu. Novietojiet kājas paaugstinātā stāvoklī. To novietošana uz Šveices bumbiņas ir ideāls risinājums. Jūsu rokas jāstāda stingri uz zemes, nedaudz platākas par plecu platumu.

Kad jums vajadzētu tīrīt?

Liecot elkoņus uz āru, nolaidiet krūtīs, līdz tas ir apmēram četras collas no grīdas. Pauze uz sekundi pozīcijā. Atcerieties, ka jūsu ķermenim jābūt taisnā līnijā. Neceliet galvu uz augšu un neskatieties taisni šajā push-up variācijā. Jums ir jāuztur galva izlīdzinājumā, skatoties taisni uz grīdas. Lēnām virziet sevi atpakaļ sākuma stāvoklī. Squat un nospiediet Muskuļu veidošanas ieguvumi no squats irlabi dokumentēts.

Tātad, man nav jums jāgaida, turpinot un turpinot tās spēju veidot spēcīgu ķermeņa apakšdaļu un sadedzināt kalorijas. Dodieties regulārā ātrā 30 līdz 45 minūšu gājienā Kārena GrehemaRD un sertificēts diabēta pedagogs saka, ka šāds laiks ir saldā vieta, kad runa ir par svara zaudēšanu.

Pastaigas laikā tiek patērētas kalorijas, kamēr jūs staigājat, taču daudzi cilvēki neapzinās, ka lielākais ieguvums ir tas, ka tas palielina vielmaiņu nākamo 24 stundu laikā.

kuņģa tauku dedzināšana hiit

Regulāra ātra staigāšana samazina jūsu tauku audus un palielina muskuļus, un muskuļi sadedzina vairāk enerģijas nekā tauki, saka Greiems. Kļūstot formā un spējot vairāk, jūs gūsiet vairāk labuma. Kad vielmaiņa palielinās, jūs sadedzināt vairāk kaloriju pat tad, ja nestaigājat.

Tas samazina cukura līmeni asinīs un stiprina jūsu asinsvadus un sirdi. Pastaiga pa dažādu reljefu Pastaigas pa daudzveidīgu reljefu ir lieliski piemērotas sirds un asinsvadu sistēmai fitnesa jo tas vairāk uzsver dažādus muskuļus un uzlabo jūsu kustīgumu. Līdzīgi kā mainot slīpumu uz skrejceļš kuņģa tauku dedzināšana hiit, kad mēs strādājam ar stāvu, gludu vai leņķveida zemi, mēs pastāvīgi svārstām savu sirdsdarbības ātrumu un patiešām sviedros, saka Bens Volkerspersonīgās apmācības speciālists vietnē Anywhere Fitness.

Kaut arī pastāvīga gradienta maiņa ir ļoti efektīva kaloriju sadedzināšanai, tā ir arī lieliska pretestības apmācības forma. Tiekoties ar akmeņainām vai leņķotām nogāzēm, dažādas muskuļu grupas ķermeņa apakšdaļā tiek ieslēgtas, lai izpildītu izaicinājumu. Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, viņš iesaka staigāt jauktā maršrutā. Tas palielina dažādu veidu kustības un kustību diapazonu.

Zaudējiet savus mīlas rokturus, izmantojot šo treniņu plānu

Izsekojiet savus soļus Tas palīdzēs uzturēt atbildību un ļautu sekot līdzi svara zaudēšanas mērķiem. Citiem vārdiem sakot, jums ir daudz lielāka iespēja rīkoties, ja no viedā pulksteņa jūs uzlūko nulle. Neatkarīgi no tā, vai tas ir Fitbit, Apple Watch vai Garmin valkājamais, ir svarīgi uzraudzīt soļus visas dienas garumā. Un, ja vēlaties padarīt to jautrāku, lietotne Fibit ļauj jums redzēt, cik daudz soļu ir paveikuši jūsu draugi, lai jūs to varētu pārvērst par konkursu!

Pastaiga ar mugursomu Ja jūs meklējat pretestības apmācību un visa ķermeņa treniņu, darbs tiks paveikts, staigājot ar mugursomu. Sadalot svaru muguras augšdaļas vidū, mēs varam attīstīt un nostiprināt nelīdzsvarotus muskuļus, palīdzot tiem kļūt definētākiem un funkcionālākiem, saka Volkers. Uzturot slodzi vienmērīgi un virzienā uz ķermeņa viduslīniju, mugursoma darbojas pozas muskuļos aizmugurējos plecos un mugurā. Tas arī strādā jūsu ķermeni un muguras lejasdaļu kā stabilizatora kuņģa tauku dedzināšana hiit.

Esiet konsekventi Lai sasniegtu jebkuru mērķi, konsekvence ir galvenā.

Nix olbaltumvielu batoniņi Lielākā daļa ir tik daudz cukura, ka tos vajadzētu uzskatīt par konfektēm, saka Lowe. Ja jūs esat nobeidzies ēst tos, ērtības labad izvēlieties batoniņus ar tikai dažiem gramiem cukura un sastāvdaļām, kas var izrunāt. Vai arī pagatavojiet pats olbaltumvielu bumbiņas, kodumus un batoniņus. Iekļūstiet zaļumos Pārliecinieties, ka katrā jūsu ēdienreizē ir dārzenis.

Ieleciet spinātus rīta omletā. Darbā glabājiet ledusskapī iepriekš sagrieztas dārzeņu nūjas. Dariet visu iespējamo, lai uzturā iegūtu vairāk, jo ļoti maz amerikāņu katru dienu saņem ieteicamo daudzumu.

Meklēt Meklēt Kā noņemt taukus jostasvietā. Liels vēders: kādi pārtikas produkti izraisa taukus ap vidukli? Kādas metodes nepalīdzēs samazināt vidukli Vidukļa tauki uzkrājas vēdera lejasdaļā un muguras lejasdaļā.

Ierobežot piena produktus Tā vietā, lai kafijā ievietotu cukuru un krējumu, izmantojiet agaves un mandeļu pienu, saka Lowe. Tāpat sviesta vietā izmantojiet olīveļļu vai kokosriekstu eļļu; un, ja jums ir jābūt sieram, pielīmējiet cietos sierus pret mīkstajiem.

Labākais ēdiens mīlestības rokturu zaudēšanai Olbaltumvielu avoti: vistas gaļa, olas, liesa, malta tītara gaļa, dabiska vistas desa, garneles, tilapija, lasis, tunzivis, liesa steika izcirtņi, sūkalu olbaltumvielu pulveris, tofu, kaņepju proteīns, zirņu proteīns. Ieteikums: Ēd katru ēdienu Komplekss Ogļhidrātu avoti: saldais kartupelis, brūnie rīsi, kvinoja, pilngraudu makaroni, savvaļas rīsi, auzas, Ezekiel maize.

Ieteikums: porcijas dienā Veselīgi Tauku avoti: avokado, mandeles, Indijas rieksti, pekanrieksti, kokosriekstu eļļa, olīvas, riekstu sviesti, humuss.

Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs Kad runa ir par svara zudumspirmie treniņi, kas ienāk prātā, visticamāk HIITskriešana un cita veida kardio. Un, lai gan daudzi no mums staigāšanu nesaista ar noplēstu bod, tas faktiski var palīdzēt jums zaudēt svaru. Tā kā fiziskās aktivitātes veids ir mazs un ir pieejams lielākajai daļai cilvēku, tas ir lielisks treniņš, ko iekļaut savā ikdienas darbā dzīve. Laika gaitā jūsu ķermenim ir arī daudz vieglāk nekā cita veida treniņiem.

Ieteikums: 2 porcijas dienā Dārzeņu avoti: Jūtieties brīvi ēst jebkurus dārzeņus, kas jums patīk! Bet daži no labākajiem svara zaudēšanai ir kāposti, spināti, krese, mangoldi un biešu zaļumi.

Ieteikums: Ēd katru ēdienu Zema cukura līmeņa augļu avoti: Avokado, tomāti, baklažāni, avenes, zemenes, kazenes un arbūzs.