Lašu tauku svara zudums

Omega-3 ir visa būtisko polinepiesātināto taukskābju saime, ko neražo cilvēka ķermenis , un ievadot to tikai ar pārtiku. Augļi un ogas Ogas un augļi ir garšīgi un veselīgi.

lašu tauku svara zudums novājēšanu maisījums

Pārtikas produkti ar Omega-3 stiprinājumu Zivis Dabiski taukainas zivis, piemēram, lasis, skumbrija, reņģes, ezera foreles, sardīnes un garspuru tunzivis, ir labi omega-3 taukskābju avoti. Tie ir "labi" tauki, kas palīdz saglabāt jūsu sirds veselību.

Pareiza uztura un svara zaudēšanas produkti

Tie var arī palīdzēt saglabāt jūsu smadzenes asas, it īpaši, kļūstot vecākai. Amerikas Sirds asociācija iesaka nedēļā ēst divas porcijas treknu zivju. Porcija ir 3 unces - apmēram tāda pati kā kāršu klāja. Izmēģiniet to ceptu, grilētu vai malumednieku. Avokado Ēdiet to uz sviestmaizes vai pasniedziet to guacamole.

Garšīgs avokado ir noderīgs jūsu sirdij, un, pateicoties veselīgiem taukiem, tas var palīdzēt ar osteoartrīta simptomiem. Papildu ieguvums?

6 pārsteidzoši konservētu lašu izmantošanas veidi

Ēdot avokado kopā ar citiem pārtikas produktiem, tas palīdz jūsu ķermenim labāk absorbēt to barības vielas. Puse vidēja līmeņa avokado ir viena porcija un apmēram kalorijas.

Sēklas Mazas ķirbju sēklas, saulespuķu sēklas un sezama sēklas iesaiņo lielu lašu tauku svara zudums. Viņiem ir "labi" tauki, kas var pazemināt holesterīna līmeni. Kopumā no augiem iegūtie tauki ir veselīgāki nekā dzīvnieku izcelsmes produkti.

lašu tauku svara zudums rozā krata svara zudums

Pārbaudiet pārtikas produktu etiķetes, lai redzētu, cik daudz tauku un kāda veida jūs saņemat. Ierobežojiet piesātinātos taukus un izvairieties no transtaukskābēm.

Uztura rokasgrāmata

Rieksti Sākot no lazdu riekstiem līdz pekanriekstiem, visi rieksti ir noderīgi jūsu sirdij. Jo īpaši valrieksti piegādā sirdij veselīgus taukus.

Bet nepārlieciet to. Tas, ka tauki ir veselīgi, nenozīmē, ka jūs varat ēst tik daudz, cik vēlaties.

lašu tauku svara zudums kā bodybuilders slimo

Porcija ir 1 unce. Tas ir apmēram 14 valriekstu pusītes, 23 mandeles, 28 zemesrieksti, 18 indijas rieksti un 19 pekanriekstu pusītes.

Skumbrija omega 3. Kas jums jāzina par svara zaudēšanu zivīm? Metabolisms un svara zudums

Olīvju eļļa Neatkarīgi no tā, vai gatavojat vai mērci savus salātus, izmēģiniet olīveļļu. Tajā ir daudz labu tauku. Tomēr atcerieties: vienmēr ir gudri skatīties, cik daudz tauku - pat labu tauku - jūs ēdat.

lašu tauku svara zudums pilnīga svara zudums rock hill

Tāpēc gatavojiet ar mazāk eļļas nekā prasa recepte. Vai arī izmantojiet olīveļļas aerosolu.