Kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa

Atkārtojiet ar nākamo kāju. Lielisks palīgs cīņā pret tauku dedzināšanu uz dibena ir ietīšana. Izsmērējiet medu problemātiskajās ādas vietās un vismaz desmit minūtes sēdiet tvaika telpā. Mēģiniet ieelpot vēderu.

Skrejceliņa lietošana var radīt stresu arī mugurkaula, gūžas, pusaudžu un potīšu locītavām, īpaši, ja to lieto bez iesildīšanās. Tās var izraisīt arī stājas problēmas. Daudzpusība Eliptiskās mašīnas ir mazāk universālas nekā skrejceliņi, jo tām trūkst tikpat daudz kalnu iespēju.

Skrejceliņi piedāvā dažādas iespējas, ieskaitot ātrumu un slīpumu. Krosa apmācība Eliptiskajiem trenažieriem tomēr ir priekšrocība, jo tie nodrošina visa ķermeņa treniņu un ļauj veikt savstarpēju apmācību. Dažas elipsveida mašīnas ir aprīkotas ar pārvietojamiem rokturiem, kas ļauj lietotājam vienlaikus vingrināt ķermeņa augšdaļu un apakšējo daļu. Padomi skrejceliņu un eliptisko trenažieru izmantošanā Izmantojot elipsveida trenažieri, palieliniet pretestību; nelietojiet tikai mašīnas impulsu.

Jūs sadedzināsit vairāk kaloriju, iespējams, palielināsit metabolismu un palielināsit kaloriju daudzumu, ko jūsu ķermenis sadedzina pat tad, ja neveicat treniņu, kas palīdzēs jums zaudēt svaru un saglabāt svaru. Autors: Debbie Joseph Debijs Džozefs ir 36 gadus vecs žurnālists. Pārtikas guru. Speķa cienītājs. Nākotnes pusaudžu elks. Cilvēki tajā dienā nomira, jo viņiem nebija fizisku iespēju glābt savu dzīvību. Vai es spētu kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa šajā situācijā? Vēl svarīgāk, vai es spētu izdzīvot un piecelt arī savus bērnus?

Lai gan šīs situācijas ir reti, citas situācijas, kurās pareiza sagatavotība nosaka mūsu spēju glābt mūsu pašu dzīvības, ir daudz izplatītākas. Cik daudz pētījumu esat lasījis par saikni starp augstu fiziskās sagatavotības līmeni un samazinātu vēža, sirds slimību un insulta risku?

Diezgan visi eksperti ir vienisprātis, ka piemērotība ir svarīga, kas mūs atgriež pie lielā jautājuma - kā mēs tur nonākam?

Visās iepriekš minētajās situācijās es nedomāju, ka stunda dienā, kad bez prāta skriešana uz skrejceliņa kā sprostā ievietots kāmis, ārkārtīgi ietekmēs izdzīvošanas spējas. Es sapratu, ka tas, kas mums patiešām ir vajadzīgs, ir funkcionālā sagatavotība - fiziskās sagatavotības līmenis, kas atvieglo ikdienas aktivitātes un ekstremālās.

Ja Dievs vēlas, nevienam no mums nekad nebūs jābēg no cunami vai jāglābj slīcējs, bet, ja mēs to izdarītu … vai mums nevajadzētu būt gataviem? Šķiet, ka parastās sabiedrības domāšana ir tāda, ka optimālai veselībai mums katru dienu nepieciešamas minūtes mērena līmeņa aerobās aktivitātes. Es sapratu, ka kā mammai to būtu grūti izdarīt, un, pat ja es varētu, vai tas tiešām būtu labākais variants? Vai vairāk vienmēr ir labāk? Tu pasaki man: Kurš izskatās veselīgāks? Bet tie ir vīrieši, jūs sakāt, kā ir ar sievietēm?

Kura jūs drīzāk izskatītos? Atdzesēšanas fāzes palielināšana ļaus jums turpināt 11 kg tauku zudums sadedzināt taukus, bet tajā pašā laikā darboties ļoti izmērītā tempā. Īpaši svarīgi ir izvēlēties pareizo.

Par to mēs runājām atsevišķā rakstā.

kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa

Intensīvs staigāšanas modelis Patiesībā šīs programmas neatšķiras no programmu palaišanas. Galvenā atšķirība šeit ir ierobežojumi: atbilstoši vecumam; veselībai; pēc ķermeņa svara.

Secinājums

Dažiem skriešana nav pieejama kaiteņu dēļ piemēram, vaitaču tā ir pieejama; kādam ir aizliegts skriet, līdz svars tiek samazināts līdz pieņemamākiem parametriem. Jebkurā gadījumā skriešanai var būt tāda pati ietekme Jūs varat sasniegt vēlamo sirdsdarbības ātrumu, un tas bieži vien nav pārāk atšķirīgs.

Vingrināšanai ņemiet skriešanas programmu, kurā jums jāsamazina ātrums līdz optimālai staigāšanai un slodze līdz pašreizējam stāvoklim.

Metode ir citādi identiska: intervāla staigāšana vai mērķa sirdsdarbības zona. Ja jums ir veselības ierobežojumi, vispirms konsultējieties ar savu ārstu par svara zaudēšanu uz skrejceliņa. Kā ēst, vingrojot? Divi galvenie produktijums jāpievērš uzmanība: ūdenim un dārzeņiem. Ūdens veicina vielmaiņu un ļauj atbrīvoties no toksīniem.

Kā aprēķināt sirdsdarbības ātrumu kardio. Pie kāda pulsa tiek sadedzināti tauki

Protams, ūdens piešķir ķermenim svaru, taču, aktīvi trenējoties, labāk dzert vairāk. Dārzeņi ir piesātināti ar šķiedrvielām, kuras ķermenis neuzsūc, bet veicina gremošanu un dod sāta sajūtu.

Tādējādi šķiedra dod "negatīvu" kaloriju saturu, tas ir, ķermenis tērē enerģiju gremošanai, bet nesaņem kalorijas. Un kopumā dārzeņi ir vairāk nekā veselīga svara zaudēšanas iespēja.

Skriešanas veidi svara zaudēšanai

Tomēr, olbaltumvielas nevajadzētu atstāt novārtā Ja jūs ēdat nedaudz olbaltumvielu, tad fiziskās slodzes laikā jūs sadedzināsiet muskuļus, nevis tikai taukus. Tas nekaitē zināt - Īsi pamata padomi: patērē vairāk, tērē mazāk - vienkārša aritmētika, kas ir svara zaudēšanas alfabēts: jums jāiztērē vairāk kaloriju nekā patērējat; samazināt ogļhidrātu daudzumu - koncentrējieties uz olbaltumvielām un neatstājiet novārtā taukus, bet nedaudz samaziniet ogļhidrātu daudzumu uzturā; frakcionētas maltītes - frakcionēts uzturs sastāv no mazām mēs atkārtojam, mazām porcijām, kuras organisms labāk absorbē, tās aktivizē vielmaiņu, ļauj būt aktīvākam un aktīvāk samazināt svaru; pieturēties pie noteikta ēdienreižu grafika; ūdens - ūdens tiešām daudz nozīmē svara zaudēšanai, vislabāk ir mainīt visus ikdienas dzērienus tikai pret ūdeni vai ūdeni ar mazām piedevām piemēram, ar citronu ; ne tikai diēta - ja jūs vienkārši ēdat maz, ķermenis sāk uzglabāt taukus, tāpēc jums nav nepieciešams pārmērīgi samazināt kalorijas, bet vienmērīgi tērēt lieko ķermeņa svaru treniņiem.

Daļējas barošanas noteikumi parādīti attēlā. Ja vēlaties sasniegt rezultātu, intensīvai svara zaudēšanai izveidojiet skaidru nedēļas ēdienkarti sev, saskaitiet kalorijas un izvēlieties optimālo produktu sastāvu.

  • Washington post džeimss brūns svara zudums
  • Vai Ikdienas Skrejceļš Var Būt Plāns Un Tonis? -
  • Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Mēģiniet ēst vairāk ogļhidrātu no rīta, vairāk olbaltumvielu vakarā. Vairāki noderīgi video Visbeidzot, noteikti noskatieties videoklipu zemāk: Pareizi apvienojot uzturu un vingrinājumus un ievērojot savu grafiku, svara zaudēšana kļūst par racionālu un atalgojošu procesu.

kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa

Šie padomi palīdzēs jums normalizēt ķermeņa svaru un uzlabot savu veselību. Skriešanas priekšrocības jau sen ir pierādītas. Tas ir labs treniņš, jo tam nav nepieciešami īpaši apstākļi vai pamata tauku dedzināšanas vingrinājumi. Skriešanu var veikt pa pilsētas ielām un sporta zālē uz skrejceliņa. Tas veicina efektīvu tauku sadedzināšanu un muskuļu attīstību visā ķermenī.

Veicot šo vingrinājumu, pozitīvi tiks atbildēts uz jautājumiem, vai skriešana attīra kuņģi un sānus, un cik daudz tauku tiek sadedzināts, skrienot.

kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa

Vai ir iespējams noņemt vēderu, skrienot - par to varat lasīt tālāk. Kas jāzina iesācējam pirms darba uzsākšanas Psiholoģiskais stāvoklis ir svarīgs pirms nodarbību uzsākšanas.

Jums jāpārliecina sevi, ka skriešana sadedzina taukus un palielina muskuļus. Iesācējam vienmēr ir grūti sākt, zemapziņa meklē attaisnojumus, mēģinot sākumu atlikt uz rītdienu. Tāpēc viens no galvenajiem faktoriem pirms darba uzsākšanas ir personiskā attieksme. Piespiežot sevi praktizēt, pamazām sāksies atkarība, un bez apmācības būs grūti. Otrs svarīgais faktors ir pacietība.

Pēc stresa muskuļi savelkas. Kāju sāpes no stresa

Nav iespējams iegūt rezultātus un ātri sadedzināt lieko svaru un ķermeņa taukus. Tas vienmēr prasīs daudz laika. Jāatceras, ka vēders un sānos esošie tauki ir auguši vairāk nekā vienu dienu, tādēļ tos nebūs iespējams ātri un nekavējoties noņemt. Jums jāstrādā ilgi un auglīgi. Vienmēr skrējiena sākumā iesācēji saskaras ar izturības trūkuma un apgrūtinātas elpošanas problēmu. Tas ir normāli, ja darbojas efektīvi.

Pēc tam, pierodot pie stresa un muskuļu attīstības, šīs problēmas izzudīs.

kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa

Iesācējs skriešanā Skriešanā, tāpat kā jebkurā citā sporta veidā, jāsaglabā līdzsvars. Nav ieteicams sākt ar lielām slodzēm un nogalināt ķermeni.

Cik daudz jūs varat atiestatīt vienā braucienā?

Pakāpenība ir nepieciešama visā. Sākot ar nelielām slodzēm un pakāpeniski tās palielinot, organisms ātrāk pie tā pierod, un skriešanas priekšrocības izpaudīsies. Jums jāsāk ar diviem vai trim skrējieniem nedēļā, vienlaikus skrienot īsas distances. Tālāk jums pakāpeniski jāpalielina skriešanas biežums un attālums. Ķermenis ātri pielāgosies, būs iespējams pieveikt desmitiem kilometru garus attālumus bez problēmām ar izturību un elpošanu.

Tikpat svarīgi ir pareizi ievērot visas normas.

Svara zaudēšanas priekšrocības skriešanā

Izmantojot pareizās slodzes, jūs varat sasniegt rezultātus ātrāk. Lai to izdarītu, ieteicams meklēt vai avotos izlasīt, kā pareizi skriet, lai sadedzinātu taukus. Pirmās nodarbības jāvada iesildīšanās vingrinājumiem. Ir jāskrien bez pārāk liela stresa, lai muskuļi un ķermenis pie tā pierastu.

Tas nodrošina, ka kardio treniņa laikā jūs nededzināt muskuļus. Kad esat lietojis nepieciešamos uztura bagātinātājus, uzkāpiet uz tādas mašīnas kā skrejceļš, velosipēds, eliptisks vai jebkurš kardio aparāts. Jūs varat veikt arī HIIT treniņu.

Lai ko jūs izvēlētos, pieturieties pie šī plāna dažus mēnešus, un jūs sākat redzēt, kā no ķermeņa izdeg tauki. Reklāma 3. Vairāk vēdera vingrinājumu nenozīmē Abs Vairāk vēdera vingrinājumu, kas ievietoti treniņā, nenozīmē, ka tos redzēsiet ātrāk. Tas, ka automašīnai pievienojat spēcīgāku dzinēju, neliek jūsu automašīnai izskatīties ātrāk. Atcerieties teicienu Abs tiek izgatavoti virtuvē.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Dienas laikā jums būs jāpieturas pie tīrākiem ēdieniem un jāuzskaita nepieciešamais kaloriju daudzums. Tā vietā, lai veiktu vairāk vēdera vingrinājumu, kas, jūsuprāt, padarīs jūsu abs redzamus, jūs vairāk koncentrēsieties uz uztura plānu un prasībām. Lai sadedzinātu taukus no vēdera un vēdera, jūs radīsit kaloriju samazinājumu.

Tas nozīmē, ka jūs aprēķināsiet vielmaiņas ātrumu BMRizmantojot noderīgu kalkulators. Tā rezultātā ķermenis ir pakļauts stresam, tam nav laika atgūties un sporta sniegums krītas, pirms tas kā sadedzināt ķermeņa taukus uz skrejceļa.

Tas nozīmē ilgstošu treniņu pārtraukšanu, vispārēju spēka zudumu un spēku izsīkumu. Dažreiz var novērot muskuļu pietūkumu vai vājumu, kas vairumā gadījumu ir pārslodzes simptoms. Rezultātā tas noved pie "emocionālas" pārēšanās un dažkārt traumām, kas pilnībā attur vēlmi atkal skriet.

Esiet pacietīgs un domājiet ilgtermiņā, neiztukšojiet ķermeni. Pat ar visintensīvākajiem treniņiem jūs joprojām nezaudēsit svaru 2 nedēļu laikā. Procesam jāpieiet sistemātiski un slodze jāsadala posmos. Skrējējiem nav nepieciešami spēka treniņi Ir daudz pētījumu, kuros aplūkota spēka treniņu ietekme uz skriešanas sniegumu.

Viens no tiem ir veltīts sprintiem. Tajā teikts, ka spēks, jauda un ātrums ir savstarpēji saistīti, jo tie visi ir vienas un tās pašas funkcionālās sistēmas rezultāts. Spēka treniņi ievērojami uzlabo izturību un sniegumu skriešanā. Piemēram, tiek uzskatīts, ka gluteus maximus ir vissvarīgākais maksimālā ātruma veicinātājs skriešanas laikā.

Lieki piebilst, ka tas ir jāsūknē bez neveiksmēm? Skriešana viena pati to nevar izdarīt. Turklāt, jo stiprāki kļūst muskuļi, jo elastīgāks un izturīgāks ķermenis būs skrienot. Ģērbieties silti, lai zaudētu vairāk Liels maldīgs iesācēju skrējējs, kurš vēlas atbrīvoties no šīm papildu mārciņām. Dažas meitenes pat ietinas zem drēbēm ar pārtikas plēvi, lai pēc viņu domām sasniegtu maksimālu rezultātu.

Lai zaudētu svaru, jums ir nepieciešams dzert

Kāpēc šī metode ir neefektīva? Tā kā svīšana nav saistīta ar svara zudumu. Ar sviedru palīdzību ķermenis atdziest, noņem šķidrumu un toksīnus.