Kā zaudēt taukus no vidukļa, 7 padomi, kā atbrīvoties no taukiem vidukļa zonā

Un zini,ka šādas diētas atstāj sekas uz veselību un organismu kopumā ādas, zobu, matu, nagu stāvokļa pasliktināšanās,hormonālās sistēmas izmaiņas, bezspēks, bezmiegs,nogurums,migrēna u. Nākotnē tas noved pie trūces vēdera veidošanās. Pietiek ar mundru pastaigu, un tad ir daudz vienkāršāk arī turpināt nodarboties ar fizkultūru. Situācijai īstenībā būtu jābūt gluži pretējai. Daži avoti iesaka visās riska zonās, piemēram, pie ledusskapja un pieliekamā, piestiprināt atgādinājumus - mērķa aprakstu vai vienkārši spilgtas krāsas līmlapiņu, kas kalpo par brīdinājuma signālu un var atturēt no ļaušanās kārdinājumam apēst kādu lieku kumosu. Izelpojot, turiet elpu un noliecieties pa kreisi, lai labā labā rokas pieskaras sienai, un ķermenim vajadzētu būt kā varavīksne.

Situācijai īstenībā būtu jābūt gluži pretējai. Uz vēdera sakrājušies tauki īstenībā ir daudz bīstamāki nekā tauki, kas sakrājas uz gūžām un ciskām. Izmērot savu jostasvietas un gūžu attiecību, uzzināsi, vai tauki uz tava ķermeņa ir nepareizā vietā. Jostasvietas un gūžu attiecību iegūsi, dalot jostasvietas apkārtmēru ar gūžu apkārtmēru.

Sievietēm skaitlim būt jābūt mazākam par 0,8, vīriešiem -zem 1,0. Piemērs: Kirsti jostasvietas apkārtmērs ir 83 cm, gūžu apkārtmērs ir cm. Mērījums rāda gan to, vai esi ar lieko svaru, gan to, vai tauki ir nepareizā vietā. Ja sievietes vidukļa apkārtmērs ir virs 80 cm, viņas svars vairs nedrīkstētu palielināties.

atom fat burner atsauksmes

Ja tas ir virs 88 cm, pastāv risks liekā svara dēļ saslimt, piemēram, ar 2 tipa diabētu, un ir paaugstināts sirds un asinsvadu slimību risks, tāpēc viņai būtu jānotievē. Vīriešu gadījumā attiecīgie skaitļi ir 94 cm un cm. Kāpēc cilvēks aptaukojas Cilvēks aptaukojas, ja viņš ēd vairāk kaloriju nekā patērē — tā īsumā šo lietu var izskaidrot.

Tāpēc ieteicams tievēt lēni un stabili,uzņemot organismam visas nepieciešamās uzturvielas,kuras nodrošinās normālu organisma funkcionēšanu. Organismam šīs trieciena diētas ar skopu uzturvielu daudzumu ir milzīgs šoks.

Taču īstenībā situācija tomēr nav tik vienkārša. Gan kaloriju uzņemšanu, gan patēriņu iespaido daudz dažādu faktoru. Dažiem cilvēkiem var būt, piemēram, ģenētiska nosliece uz aptaukošanos.

Tas nenozīmē, ka viņi kļūs resni neatkarīgi no saviem dzīves ieradumiem, bet gan to, ka aptaukošanās risks viņu gadījumā ir lielāks nekā citiem — piemēram, tāpēc, ka viņi slikti kontrolē savu ēstgribu un viņu ķermenis sliktāk sadedzina taukus. Ja cilvēkam ir ģenētiska nosliece uz aptaukošanos, viņam jābūt sevišķi precīzam attiecībā uz ēšanas ieradumiem un fizkultūru. Dzīves vieds jeb ēšanas ieradumi un fizkultūra ievērojami iespaido to, vai cilvēkam būs liekais svars vai nē. Cilvēkiem, kas ēd daudz tauku un ļoti maz ogļhidrātus saturoša ēdiena un nenodarbojas ar kā zaudēt taukus no vidukļa, pastāv risks iegūt lieko svaru.

Tā tu izvairīsies no liekā svara Labākais veids, kā novērst lieko svaru, ir neaptaukoties. Tāpēc īpaši bērniem un normāla svara pieaugušajiem jāatceras ēšanas ieradumi un fizkultūra, ja arī nākotnē viņi galvassāpes svara zudums apetītes zudums izvairīties no liekā svara uzkrāšanās.

Tauki satur vairāk nekā divas reizes vairāk kaloriju nekā ogļhidrāti un proteīns. Tauki nedod tik daudz sāta sajūtas kā ogļhidrāti un proteīns, un tie daudz mazāk nekā ogļhidrāti un proteīns paātrina vielmaiņu.

Kā panākt ļoti tievu vidukli?

Ja ēdienkarti plāno tā, ka tauku īpatsvars no kopējās enerģijas ir mazāks nekā iepriekš un ogļhidrātu īpatsvars ir lielāks, tad sāta sajūtu sasniedz ar mazāku kaloriju daudzumu.

Netrekna uztura, kas satur daudz ogļhidrātus, otrs lielais labums ir tāds, ka vieglāk ir paēst līdz sāta sajūtai katru dienu bez liekām kalorijām un noturēties normālā svarā.

Daļa no ogļhidrātiem, kas pievienojami netreknai ēdienkartei var būt cukura izcelsmes. Daudzos saldos gardumos tomēr ir gan cukurs, gan tauki. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties tādus saldus ēdienus, kas satur pēc iespējas mazāk tauku. Ģenētiskā nosliece uz aptaukošanos cita starpā izpaužas kā pārlieks fizioloģisks jutīgums uz taukiem, ko satur ēdiens. Ķermenim ir vieglāk uzkrāt taukus un grūtāk tos sadedzināt, bet ogļhidrātu sadedzināšana izdodas vieglāk. Tāpēc tiem, kam ir nosliece uz aptaukošanos, sava ēdienkarte jāplāno tā, lai arvien mazāka daļa no kopējās enerģijas būtu tauku izcelsmes un lielāka daļa būtu no ogļhidrātiem.

Tā var pielāgot uztura sastāvu ķermeņa fizioloģiskajām īpatnībām, un svars nepalielināsies. Vislabākie rezultāti ar kā zaudēt taukus no vidukļa fizkultūru Svarīgi gādāt arī par kustībām.

Nav vajadzīgs aizelsdamies skriet šausmīgā ātrumā vai katru vakaru apmeklēt svaru zāli. Patiešām — visvieglāk ir izmantot ikdienišķas fizkultūras iespējas. Pietiek ar mundru pastaigu, un tad ir daudz vienkāršāk arī turpināt nodarboties ar fizkultūru. Ikdienišķā fizkultūra var būt, piemēram, pastaiga vai izbrauciens ar riteni tā vietā, lai brauktu ar mašīnu, var kāpt pa kāpnēm un neizmantot liftu, sēdus darbu bieži var pārtraukt ar izstaigāšanos, motorizēta zāles pļāvēja vietā var kā zaudēt taukus no vidukļa rokas zāles pļāvēju utt.

VISS IR IESPĒJAMS! – FITNESS VFS

Ikdienas fizkultūra paātrina enerģijas patēriņu un labāk nekā smagas nodarbības palīdz kontrolēt ēstgribu. Tā vari zaudēt svaru Ja tu vēlies zaudēt svaru, tev vienkārši ir jāpatērē vairāk kaloriju nekā tu uzņem ar uzturu. Tas izdodas, izmantojot triju veida līdzekļus: 1 Ēd tādu ēdienu, kas satur mazāk kaloriju nekā parasti.

Pēdējais minētais risinājums, protams, ir visefektīvākais. Šeit ir 10 labi padomi slaidākai dzīvei. Tos ēdot, gūsi kā zaudēt taukus no vidukļa sajūtu bez liekām kalorijām. Turklāt augļi un dārzeņi ir pilni ar vitamīniem un minerālvielām.

Ātrais plāns vēdera samazināšanai: Samaziniet alkohola lietošanu. Tā ir īsta bumba: spirts — tas ir īsts cukurs!

Bieži ieturi mazas maltītes — tad enerģijas patēriņš būs visu laiku un tu nekļūsi tik izsalcis, ka rīsi visu, kas vien pagadīsies. Ēd liesu gaļu — tā efektīvi dos sāta sajūtu un tāpēc palīdzēs notievēt. Ēd brokastis katru dienu — tā sāksies enerģijas patēriņš. Ēd daudz šķiedrvielu — tās dod sāta sajūtu un uzlabo gremošanu. Ej kājām vai brauc ar velosipēdu.

Kāp pa kāpnēm un nebrauc ar liftu.

Liekais svars

Ej arī pa slīdošajām kāpnēm. Spēlē ar bērniem vai mazbērniem fiziski nogurdinošas spēles. Ej pastaigās kā zaudēt taukus no vidukļa kaut vai iegādājies suni. Samazini fiziski pasīvas darbības, piemēram, tv, video skatīšanos un datora lietošanu.

Ar lielu dedzību dari darbus mājās un dārzā. Kusties tik sparīgi, cik vien spēj — tā tu patērēsi visvairāk enerģijas. Kusties dažādos viedos — tad ķermenis visu laiku būs spiests atbildēt uz izaicinājumiem, un fizkultūra tev neapniks. Tievēšanas kūres Tīra tievēšanas kūre var būt labs sākums, lai mainītu ēšanas paradumus, it īpaši, ja vēlas zaudēt vairākus kilogramus.

Kā novērst 5 veidu riepiņas uz vēdera | pozitivadoma.lv

Tievētājam tomēr ir jāatceras, ka viņš nekad nedrīkst atgriezties pie iepriekšējiem dzīves paradumiem. Tāpēc ir svarīgi justies apmierinātam ar jaunajiem ēšanas un kustību pieradumiem, vai arī citādi kilogrami garantēti atgriezīsies atpakaļ. Labu ēdienkarti var sastādīt no parastajiem pārtikas produktiem un uzstādīt kaloriju daudzumu tādā līmenī, ka svars krītas drošā un piemērotā ātrumā.

Visātrāk svars nokrītas, ēdot tādus ēdienus, kas daudz satur proteīnu un maz kaloriju.

veselīga svara zudums cik daudz nedēļas

Tad var notievēt vidēji 1,5—1,7 kg nedēļā. Kad esi kaut kādā veidā nometis svaru, tev priekšā ir īstens izaicinājums: sasniegtā svara saglabāšana. Cukurs un liekais svars Ķermenis pārāk nesliecas pārvērst cukuru un citus ogļhidrātus taukos, jo tas prasa daudz enerģijas. Tāpēc tas pirmkārt cenšas kompensēt lielus cukura daudzumus, pa daļai papildinot kopējo patēriņu un it īpaši ogļhidrātu patēriņu, un pa daļai palielinot ogļhidrātu uzkrāšanos muskuļos un aknās glikogēna veidā. Tikai tad, kad ogļhidrātu patēriņš ir sasniedzis savu virsotni un ogļhidrātu rezerves ir pilnīgi pilnas, ķermenis sāk pārvērst cukuru par taukiem Tas ir savdabīgs ārkārtējs līdzeklis.

Demogrāfiskie pētījumi ir pierādījuši, ka tauku un cukura attiecība ir apgriezti proporcionāla.

ko izskatās 6 akmens svara zudums

Jo vairāk cukura ēd cilvēks, jo mazāk tauku satur viņa uzturs. Pētījumi pierādījuši arī, ka normāla svara cilvēki ēd vairāk cukura nekā tie, kam ir liekais svars un kuri, savukārt, visvairāk ēd taukus. Cukurs palielina enerģijas patēriņu vairāk nekā tauki un vairāk nekā cita tipa ogļhidrāti.

Kontrolēts pētījums ir pierādījis, ka, kompensējot taukus ar monosaharīdiem ieskaitot cukurusvars saglabājas kontrolēts tikpat labi kā, aizvietojot taukus ar polisaharīdiem.

Jaunākie pētījumi norāda uz to, ka ar atspirdzinošo dzērienu, kas satur daudz cukura, dzeršanu lielā daudzumā saistās palielināts liekā svara risks.

Kā panākt ļoti tievu vidukli?

Iemesls var būt tas, ka šķidrie pārtikas produkti nedod tādu pašu sāta sajūtu kā cietie ēdieni. Tāpēc ir svarīgi atcerēties, ka saldinātie dzērieni jādzer ar mēru, it īpaši, ja ir mazs enerģijas patēriņš. Salds bez taukiem Kaut arī tu gribi nomest svaru un palikt slaids, nav nekāda iemesla izvairīties no cukura pārlieku kaismīgi.

Vari labi apmierināt saldumu badu, vienlaikus neēdot daudz tauku — būtībā mazs saldums šad tad var palīdzēt saglabāt slaidumu. Āķis ir tur, ka jāēd tādi saldi kārumi, kuros tauku nav nemaz vai ir ļoti maz. Tādi produkti ir, piemēram, lakrica, saldētas limonādes, putu saldumi un karameles bez pildījuma. Ja tev sagribas šokolādi, našķis ar šokolādes glazūru ir labs aizvietotājs. Ja prāts nesas uz saldumiem, vari ēst arī marmelādi vai medu.

Veikalu plauktos pamazām ieviesies daudz vieglo produktu.

FITNESS VFS

Tomēr ir jāizpēta, vai tie ir efektīvi. Visiem produktiem, kas saukti par vieglajiem, kopīgs ir tas, ka tie satur mazāk kā zaudēt taukus no vidukļa nekā citi tāda paša tipa produkti, bet tas nekādā ziņā nenozīmē, ka tie labāk noderētu tievētājiem. Ja tu, piemēram, nopērc vieglos čipsus, tajos tomēr ir daudz tauku un kaloriju. Ja tu dzer atspirdzinošu dzērienu bez cukura, tad noteikti saņemsi mazāk kaloriju, bet ilgākā laika periodā no tā var būt arī kaitējums.

  • Fiziskās slodzes rezultātā vidukļa tauki ir pirmie, kas sāk pazust, tāpēc bez sporta un tikai ar diētām atgūt slaidu vidukli neizdosies.
  • Sadedzināt taukus zem zoda
  • Kreatīna ķermeņa tauku zudums

Pastāv aizdomas, ka mākslīgās saldinātājvielas pastiprina ēstgribu, kad ir vēlēšanās ēst vairāk nekā nepieciešams. Rezultāts var būt tāds, ka visā visumā uzņemsi vairāk kaloriju nekā tad, ja būtu izvēlējies atspirdzinošo dzērienu, kas satur cukuru. Ja tomēr vēlies ik dienas dzert daudz saldu atspirdzinošo dzērienu, tad, acīmredzot, labāk ir izmantot vieglos produktos, nekā ar cukuru saldinātos dzērienus.