Barības vielu laika tauku zudums. Maltītes laiks: kad ēst carbs, tauki un olbaltumvielu

Šoreiz tas ietver visefektīvākos vingrinājumus mājās. Man ir ļoti svarīgi notievēt par 14 kg.

Jūsu izvēlētās gatavošanas metodes ietekmē barības vērtību, ko jūs ēdat. Piemēram, ilga siltuma iedarbība samazina kopējo vitamīnu saturu jūsu pārtikas produktos, bet palielinās dažu antioksidantu fitoķīmisko līdzekļu pieejamību. Turklāt ēdiena gatavošanas metodes, kurām nepieciešami pievienotie tauki vai eļļas, parasti pievieno daudz kaloriju ēdienreizes.

Tātad, kāda gatavošanas metode ir veselīgākā? Tas nav vienkāršs jautājums, uz ko jāatbild, bet šeit apskatīsim vairākas dažādas gatavošanas metodes un to, kā tās ietekmē barības vielu saturu jūsu pārtikas produktos.

Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem

Uztura bojājumi, ko izraisa siltums Pirmkārt, ir labi zināt, kuras barības vielas ir neaizsargātākas pret ēdiena gatavošanu. Lielāko daļu K vitamīna un lielāko daļu minerālvielu īsti neietekmē temperatūra vai kontakts ar ūdeni, siltumu un gaisu, izņemot kāliju, ko var zaudēt, gatavojot šķidrumus.

Siltuma bojājumi rada vitamīnus E un C, kā arī lielāko daļu vitamīnu B kompleksa, izņemot riboflavīnu un niacīnu. Gatavojot ūdenī, C vitamīns, lielākā daļa B-kompleksa vitamīnu un kālija tiek bojāti vai izskaloti šķidrumā. Pavārmāksla taukos var samazināt A, Barības vielu laika tauku zudums un E vitamīnu. Ne visām gatavošanas metodēm ir tāda pati ietekme uz visiem pārtikas produktiem, un vairāk ir jāizvēlas veselīga ēdiena gatavošanas metode.

Zinaida Rudenko barošanas svara zudums. Apmācības un uztura programma Zina Rudenko

Bet barības vielu laika tauku zudums ēdiena gatavošanas metodes, kas patērē vismazāk laika, vismazāk sabojā uzturvērtību. Un, tā kā mēs priecājamies ēst, ir svarīgi apsvērt, kāda ēdiena pagatavošana ir saistīta ar pārtikas garšu un tekstūru.

Gatavošanas metodes, izmantojot šķidrumus Vārīšanās ietver vārīšanai ūdenī, buljonā, krājumā vai citā šķidrumā grādi pēc Fārenheita.

Dārzeņi, makaroni, vistas, vēžveidīgie un čaumalās sagrieztas olas bieži vārītas. Uztura satura vārīšanās ietekme atšķiras atkarībā no tā, cik ilgi ēdieni ir vārīti.

Veggies zaudē daudz vitamīnu C un B kompleksa vitamīnu, bet daži karotenoīdi dažos dārzeņos var palielināties. Dažas barības vielas tiek izskalotas ūdenī. Blanšēšana ir tas, ka jūs pārtraucat pārtiku verdošā ūdenī uz īsu brīdi, un tas bieži vien ir pirmais solis pārtikas produktu saglabāšanā, jo tas pārtrauc fermentus un palīdz veggieniem saglabāt spilgtas krāsas. Barības vielu zudums ir minimāls, jo gatavošanas laiks ir diezgan īss. Simmering ir kā vārīšana, bet zemākā temperatūrā līdz grādi pēc Fārenheita un ir maiga.

Raksturīgā kārtā šķidrumu uzvāra, tad sirds tiek izslēgts un atdzesēts.

  • Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem
  • Veselība Pilnvērtīga diēta ir tas, kas jums nepieciešams, lai iegūtu laimi: 30 dabiski pārtikas produkti ar zemu ogļhidrātu saturu Pilnvērtīga diēta ir tas, kas jums nepieciešams, lai iegūtu laimi: 30 dabiski pārtikas produkti ar zemu ogļhidrātu saturu Zema ogļhidrātu satura diētas nozīme Pēdējo gadu desmitu laikā veselības iestādes ir virzījušas mūs uz diētu ar zemu kaloriju un tauku saturu.
  • Materiāls Dabas augu lapu Ķīniešu oolong tējas ,citronzāles,mate lapas ,Ingvera sakne,Fenheļa sēklas ,Pieneņu lapu ,Žeņšeņa sakne,Gotu Kolas lapas ,nātru lapām.

Barības vielu zudumi ir līdzīgi kā viršanas temperatūra. Aplaupīšana ir līdzīgs simmerēšanai, bet pirms pārtikas pievienošanas ūdens nav uzkarsēts. Zāļu turēšanas temperatūra ir zemāka par viršanas temperatūru, bet barības vielu zudums parasti ir aptuveni vienāds.

Olas, zivis un daži augļi bieži tiek apcepti. Turošana ietver vārīšanas gatavošanu šķidrā veidā, parasti zemākā temperatūrā, un to parasti izmanto gaļai, zivīm un dārzeņiem. Ilgstošais gatavošanas laiks un siltuma ekspozīcija nozīmē, ka daudz C vitamīna tiks pazudis, bet visas citas barības vielas, kas izskanējas gatavošanas šķidrumā, tiks saglabātas tik ilgi, kamēr jūs to pasniegsiet kā mērci, sautējumu vai zupu.

Tvaicēšana arī izmanto šķidrumu, bet pārtika nav iepludināta ūdenī.

Jūsu izvēlētās gatavošanas metodes ietekmē barības vērtību, ko jūs ēdat. Piemēram, ilga siltuma iedarbība samazina kopējo vitamīnu saturu jūsu pārtikas produktos, bet palielinās dažu antioksidantu fitoķīmisko līdzekļu pieejamību. Turklāt ēdiena gatavošanas metodes, kurām nepieciešami pievienotie tauki vai eļļas, parasti pievieno daudz kaloriju ēdienreizes. Tātad, kāda gatavošanas metode ir veselīgākā? Tas nav vienkāršs jautājums, uz ko jāatbild, bet šeit apskatīsim vairākas dažādas gatavošanas metodes un to, kā tās ietekmē barības vielu saturu jūsu pārtikas produktos.

Tā vietā siltums no tvaika tiek gatavots. No visām ēdiena pagatavošanas metodēm, kas saistītas ar šķidrumu, tvaicēšana vislabāk ir barības vielu aizturi. Pārtikas tvaicēšana nav pārāk grūta, bet jums ir nepieciešams iegādāties atsevišķu dārzeņu tvaikonis vai tvaicējamu grozu.

Kāda ir visaugstākā kulinārijas metode? - Pamati - 2021

Spiediena gatavošana ietver īpašas spiediena plīts izmantošanu, kas nodrošina augstāku temperatūru. Ēdiena gatavošanas laiks ir daudz īsāks nekā vārīšanās laiks, un procesā tiek pazaudēts mazāk barības vielu. Grunts līnija: Kaut arī barības vielu zuduma daudzums ir liels vairumā vārīšanas metodi, izmantojot šķidrumus, tiem nav nepieciešams izmantot papildu taukus, tāpēc neviena no šīm metodēm nepalielinās kaloriju saturu pārtikas produktos. Ēdienu gatavošanas metodes, izmantojot sausu siltumu Cepšana ietver ēdienu gatavošanu cepeškrāsnī ar taukiem vai bez tiem temperatūrā no līdz grādiem pēc Fārenheita.

svara zudums pērļu upe

Cepšanas bieži izmanto, lai pagatavotu gaļu, zivis, dārzeņus un olas. Cepšanas rezultātā tiek izvadīts vitamīns C un lielākā daļa B komplekso vitamīnu, kā arī vitamīnus A un E var iznīcināt, ja pievieno papildu taukus.

Turklāt pārlieku grauzdēšanas rezultātā var veidoties akrilamīds, savienojums, kas var būt saistīts ar vēzi, taču ir vajadzīgi vairāk pētījumu. Sauteing ir sausas siltuma metode, kurai parasti nepieciešams neliels tauku daudzums, lai ēdiens netiktu pieķersies pannā. To bieži lieto dārzeņiem un dažiem mīkstajiem vai marinētu gaļu veidiem. Pievieno ļoti maz tauku un gatavošanas laiks ir īsāks, tāpēc tiek zaudēti vairāk barības vielu.

Vai dienas laikā ēdat noteiktu pārtikas produktu? Ja esat sportists, kurš lieto šo uztura stratēģiju, jūs plānojat tieši to, kad ēst ogļhidrātus, olbaltumvielas un taukus, lai jūs pilnībā izmantotu katra pārtikas veida unikālo uztura priekšrocību priekšrocības. Dietes var izmantot maltīšu laika noteikšanas stratēģijas, lai palīdzētu viņiem ievērot viņu ēšanas plānu. Bet ne visi eksperti vienojas par svara zaudēšanas vai svara pieauguma uzturvielu laika novērtējumu, un pētījumi ir devuši dažādus rezultātus. Uztura laiks un vingrinājumi Ja jūs esat regulārs sporta zāle, iespējams, ka esat redzējis puišus svara telpā, lai iegūtu proteīnu satricinājumu dažu minūšu laikā pēc sesijas pabeigšanas.

Grilēšana vai mērcēšana ietver ēdienu gatavošanu pa kokoglēm, liesmām vai sildelementiem ar vai bez pievienotiem taukiem. Kaitīgi jutīgi vitamīni tiek zaudēti, bet daži tauki tiek zaudēti, jo tie izstājas. Pārtikas produktus var pagatavot uz grila, ieskaitot zivis, gaļas dārzeņus, kartupeļus un dažus augļus. Cepšana galvenokārt tiek izmantots maizei, cepumiem, konditorejas izstrādājumiem un citiem mīklas izstrādājumiem, piemēram, picas.

Vai dienas laikā ēdat noteiktu pārtikas produktu?

Bet jūs varat arī cept kastroļus un kartupeļus. Siltums bojā C vitamīnu un daudzus B kompleksa vitamīnus, bet tas, kas patiešām padara vai pārtrauc cepšanu kā veselīgu vārīšanas metodi, ir jūsu produkta sastāvdaļas. Viens plus, tomēr, ir tas, ka cepšana padara graudus nedaudz vieglāk sagremot, bet tas var arī izraisīt akrilamīdu veidošanos graudos un kartupeļos.

3 labākie tauku dedzināšana pārtiku

Mikroviļņu krāsns Krāsnis bieži tiek izmantots, lai atkārtoti uzsildītu pārpalikumus, bet tas ir arī labs veids, kā pagatavot dažus dārzeņus. Īss gatavošanas laiks nozīmē, ka ir tikai minimāls uzturvielu zudums, kas ir labs. Vislielākās grūtības, izmantojot mikroviļņu krāsni, ir pārtikas sildīšana, līdz temperatūra ir pietiekami karta, lai iznīcinātu baktērijas, tādēļ tas nav labs veids, kā pagatavot gaļu un mājputnu gaļu.

Ēdienu gatavošanas metodes, izmantojot taukus Cepšana ir tas, kad jūs pilnībā iegremdēiet savu ēdienu eļļā, kas silda no līdz grādiem pēc Fārenheita. Jums parasti nepieciešams atsevišķs dziļais cepamais krēsls vai liels katls cepšanai. Tā kā tas ir diezgan ātrs veids, kā pagatavot pārtikas produktus, tas neizraisa tik daudz barības vielu zudumu kā viršanas un citas ūdens metodes, taču, tā kā pārtikas produkti absorbē daļu no eļļas, kaloriju skaits un tauku saturs pārtikas produktos var iet uz augšu.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Cepamais pannā ir līdzīgs cepšanai, jo ēdienu gatavo karstā eļļā, bet cepšanas traukā izmanto mazāku eļļu. Atkarībā no pārtiku, ko jūs esat panāvis, kaloriju skaits un tauku uzsūkšanās var būt barības vielu laika tauku zudums.

Maisīšanas cepšana balstās uz karstu temperatūru un mazu eļļas daudzumu. Sakarā ar īsu gatavošanas laiku netiek zaudēta liela daļa uztura satura.

labākais laiks tauku sadedzināt

Tā kā tiek patērēts tikai neliels daudzums eļļas, maisītus ceptiem ēdieniem var būt gan barojošs, gan kaloriju daudzums. Uzturvielu zudums, Ātrā versija Saskaņā ar Nestle Professional, dažas no šīm gatavošanas metodēm var sakārtot ar vitamīnu zudumiem, no sliktākajiem līdz vislabākajiem: Vārīšanās zaudējumi no 35 līdz 60 procentiem Tvaicēšana zaudējumi no 10 līdz 25 procentiem Mikroviļņu virtuve 5 līdz 25 procenti zaudējumu Spiediena gatavošana 5 līdz 10 procenti zaudējumu Cepšana 10 līdz 47 procenti zaudējumu Tvaicēšana, kas ir mans tauku dedzināšana sirdsdarbības diapazons un cepšana zaudējumi no 10 līdz 12 procentiem Cepšana no 7 līdz 10 procentiem zaudējumu Kā padarīt barības vielu laika tauku zudums jūsu gatavošanas metodes veselīgākas Neatkarīgi no tā, kuru gatavošanas metodi jūs izvēlaties, ir dažas darbības, kuras varat veikt, lai saglabātu uzturvielas un uzlabotu ieguvumus veselībai: Neatkarīgi no tā, vai jūs vārāsiet, sīpoli, sajauciet vai sautējiet, pagatavojiet veggies, līdz tie ir tikai maigi, nevis tikai tad, kad tie ir saldie.

Nekavējoties pasniedziet vārītu produktu, jo, saglabājot ēdienu, silts izraisa vēl lielāku C vitamīna zudumu.

  • Zinaida Rudenko barošanas svara zudums. Apmācības un uztura programma Zina Rudenko
  • Zinaida Rudenko barošanas svara zudums.
  • Caureja Koncentrēšanās trūkums Šie simptomi var ilgt līdz vienai nedēļai, un daži cilvēki var priekšlaicīgi pārtraukt ketogēno diētu.

Tā kā jūs zināt, ka vārītie ēdieni zaudē daļu no to uzturvielām, katru dienu pievienojiet neapstrādātus augļus un dārzeņus kā uzkodas vai salātuslai pārliecinātos, ka esat ieguvis pietiekošu C vitamīnu. Ja ēdienam, ko gatavojat, ir jāpievieno kāds tauku saturs, vislabāk ir izvēlēties veselīgāku eļļu, piemēram, olīveļļu vai rapšu eļļu, un pirms porcijas iztīrīt jebkādu papildu tauku.

Izmantojiet vārīšanas šķidrumus zupās un krājumos. Ja jūs to nekavējoties nevarat lietot, turpiniet to uz priekšu un iesaldējiet uzturvielu bagātu šķidrumu vēlākai lietošanai. Grilējot, pārliecinieties, ka gaļa nav pārāk mitra, lai tā labāk brūnos. Pirms pievienojat pārtikas produktus, pārliecinieties, ka grilam ir daudz karstu.

Cepšana temperatūrā zem grādiem pēc Fārenheita un apcepšana temperatūrā, kas nav augstāka par grādiem pēc Fārenheita, palīdzēs samazināt akrilamīda veidošanos. Izmantojiet izsmidzināmās eļļas, barības vielu laika tauku zudums viegli samaisītu eļļu.

Kā Nomest Svaru no vēdera

Vārds no DipHealth Jūsu izvēlētās gatavošanas metodes ir svarīgas jūsu pārtikas produktu tekstūrai un garšai, bet arī ietekmē uzturvērtību. Izvēlieties metodes, kas ļauj samazināt barības vielu zudumus, bet nav nepieciešams pievienot lielu daudzumu tauku.

Neviena gatavošanas metode nav perfekta, tāpēc katru dienu kā daļu no veselīga un līdzsvarota uztura noteikti iegūstiet daudz svaigu augļu un dārzeņu.