Brūns tauku zudums

Funkcijas: skaļuma regulēšana, dziesmu kontroli, izmantojot vadus, uzklausi un veicot zvanus, ilgtermi nospiediet lai atteiktu zvanu laikā ienākošos zvanus, utt. Vissvarīgākais ir tas, ka brūnie tauku treniņi liek tai kļūt labākai enerģijai. Malā no paaugstinot holesterīna līmeni , piesātinātie tauki arī iesaiņo vairāk viscerālo tauku nekā nepiesātinātie, saskaņā ar žurnāla Grūtniecēm, veciem cilvēkiem, jauniešiem, bērniem lietot nedrīkst.

Nu, es to jau esmu teicis un es to vēlreiz: Nav tādas lietas kā vietas samazināšana kad runa ir par svara zaudēšanu.

Sūtīt draugam

Tulkojums: Jūs nevarat īpaši zaudēt, piemēram, vēdera taukus, nezaudējot arī taukus, teiksim, dibenā vai krūtīs. Viscerālie tauki - tauku veids, kas atrodas dziļi vēderā un ieskauj jūsu iekšējos brūns tauku zudums - ir saistīts ar veselu virkni drausmīgu veselības problēmu, piemēram, sirds slimības un 2. Mayo klīnika. Vēl briesmīgāk: saskaņā ar Nacionālais sirds, plaušu un asins institūts NHLBIjūsu risks šīm veselības problēmām palielinās vēl vairāk, ja jūsu vidukļa izmērs sievietēm ir lielāks par 35 collām un vīriešiem - par 40 collām.

Tātad, jā, vēdera tauku zaudēšanas iemesli pārsniedz jūsu vēlmi pēc sešiem iepakojumiem labi, labi, divi iepakojumi abs.

brūns tauku zudums

Izmēģiniet šīs stratēģijas, lai nomestu mārciņas - un šajā laikā izlejiet vēdera taukus. Pārvietojies, cik vien vari. Skriešana, riteņbraukšana vai peldēšana - būtībā viss, kas palielina sirdsdarbības ātrumu un liek svīst - palīdzēs samazināt viscerālo tauku daudzumu.

  • Muskuļu piens neliels svara zudums
  • 💄💋👄 ĀDAS APRŪPE: 7 delicious un pildījumu tauku bakstīšanas uzkodas
  • Kā sadedzināt ar paduses taukiem
  • Diet Lite, šokolādes kokteilis svara zudumam - pozitivadoma.lv
  • Nutrition novājēšana

Saistīts stāsts Noam Tamir, C. S, uzņēmuma dibinātājs TS Fitnessarī saka, ka vielmaiņas pretestības treniņi un augstas intensitātes intervālu treniņi ir drošs veids, kā samazināt tauku daudzumu visā pasaulē, ieskaitot vēdera taukus. Ēdiet vairāk olbaltumvielu. Jūs zināt, ka, lai zaudētu svaru, jums vajadzētu ēst vairāk olbaltumvielu, bet jūs, iespējams, nezināt precīzi, kāpēc.

15 MIN BEGINNER CARDIO Workout (At Home No Equipment)

Nu, tas faktiski ir saistīts ar to, kā jūsu ķermenis rīkojas ar insulīnu. Tas ir tas, ko sauc par insulīna rezistenci. Būtībā, ja jūsu ķermenis labi nereaģē uz insulīnu, tas faktiski veido vairāk lietu, saskaņā ar Nacionālais diabēta un gremošanas un nieru slimību institūts.

Specifikācija

Un tas var novest pie tauku uzkrāšanās, īpaši ap ķermeņa vidusdaļu. Šeit citronu un svara zudumu ieguvumi olbaltumvielas: diēta ar augstu olbaltumvielu saturu var pasargāt jūs no insulīna rezistences, saka Aronne.

Zeratskis iesaka izvēlēties liesas gaļas izcirtņus un izvēlēties mājputnus un zivis, lai iegūtu olbaltumvielu daudzumu. Vēl labāks variants: augu izcelsmes olbaltumvielas, piemēram, pupiņas un lēcas, kas kalpo arī šķiedrvielām un veselīgiem ogļhidrātiem.

brūns tauku zudums

Pievienojiet diētai vairāk veselīgu tauku. Padomājiet: sviesta piesātināto tauku vietā olīveļļa nepiesātinātie tauki. Malā no paaugstinot holesterīna līmenipiesātinātie tauki arī iesaiņo vairāk viscerālo tauku nekā nepiesātinātie, saskaņā ar žurnāla Kad pētāmās personas septiņas nedēļas katru dienu ēda par vairāk kaloriju - vai nu palmu eļļas piesātinātāsvai saulespuķu eļļas polinepiesātinātās veidā - pirmie ieguva vairāk viscerālo tauku, bet otrie - vairāk muskuļu masas un mazāk ķermeņa tauku.

brūns tauku zudums

Polinepiesātinātos taukus var atrast riekstos, sēklās un zivīs. Plus: 'Pārtika ar taukiem garšo labi un jūtas labi, tāpēc jūs saņemat šo sāta sajūtu un maltītes baudījumu,' saka Zeratskis. Tas var palīdzēt samazināt pārēšanās vai panākt vairāk pārtikas pēc maltītes.

Vai “brūnie tauki” patiešām var palīdzēt svara zudumā?

Vienkārši paturiet prātā, ka taukos ir vairāk kaloriju, tāpēc jums joprojām brūns tauku zudums jāpārbauda porcijas. Pievērsiet lielāku uzmanību tam, cik labi un cik daudz jūs gulējat. Nepārdodiet īsu miegu.

brūns tauku zudums

Saskaņā ar vienu Saistīts stāsts Miega grafika ievērošana var arī palīdzēt samazināt vēdera tauku daudzumu: Sievietēm, kuras katru vakaru pamostas un dodas gulēt vienā un tajā pašā laikā, ir zemāks ķermeņa tauku līmenis, liecina nesenā Brigama Janga universitāte pētījums.

Un vēl viens pētījums —No Tātad, pat ja nedēļas laikā jūs izlaidīsit nakts atpūtu, nedēļas nogale to neatlīdzinās. Nevajag taupīt šķiedru. Gan Tamirs, gan Zeratskis iesaka ēst vairāk šķīstošās šķiedras, lai jūs ilgāk būtu pilnvērtīgāki, kas neļauj pārēsties. Vēl vairāk, dalībnieki, kuri arī nodarbojās ar mērenām fiziskām aktivitātēm intensīvi vingroja divas līdz četras reizes nedēļātajā pašā laika posmā viscerālo tauku samazinājās par 7,4.

brūns tauku zudums

Atcerieties atrast kādu līdzsvaru. Vēdera tauku zaudēšana nedrīkst nozīmēt stingru diētu vai atņemšanu.

2. Ēdiet vairāk olbaltumvielu.

Tā vietā padomājiet par ēdieniem, brūns tauku zudums jūs var ēst un kā jūs varat pārvaldīt savu izsalkumu. Turklāt tie ir ar zemu kaloriju līmeni, un, lai samazinātu vēdera tauku daudzumu, jums joprojām ir vajadzīgs šis kaloriju deficīts.

brūns tauku zudums

Apakšējā līnija: 'Tas ir par to, lai atrastu to, kas jums strādā, lai justos vislabāk,' saka Zeratskis.