Cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes, Kā dienā sadedzināt papildu 500 kalorijas

Kad būsi sasniedzis 50 gadu vecumu, tu būsi staigājis aptuveni 75 jūdzes. Tas ir pilnīgs, kopējsķermeņatreniņš - mērķauditorija uz sēžamvietu, gurniem, hamstringiem, kvadracikliem, teļiem un abs - kas veido garus, liesus muskuļus. Dziļa deguna elpošana var samazināt nervu aktivitāti simpātiskajā nervu sistēmā cīņas vai lidojuma reakcija. Tas nozīmē, ka vielmaiņa sāks palēnināties - un attiecīgi ķermenis sāks uzkrāt taukus, lai saglabātu enerģiju nākotnei. Jūs sadedzināsiet apmēram 12 kalorijas minūtē, tāpēc īsā laikā jūs patiešām varat nokļūt labā treniņā. Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā?

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Kā es varu zināt, vai staigāšana vai skriešana ir man piemērotākais kardio treniņš?

Pablo Rogata Photostream Kaut arī staigāšana acīmredzami ir fizisko aktivitāšu forma, tā ne vienmēr saņem nopelnus.

It īpaši, ja jums ir pieejama skriešanas iespēja, jūs varētu domāt, vai staigāšana patiešām tiek uzskatīta par treniņu atsevišķi. Protams, ir milzīga atšķirība starp došanos nesteidzīgā pastaigā un pastaigu tā, kā jūs to domājat.

හැමෝම හෙව්ව වෙදමහතා කිව්ව සුප් එක ලේසියෙන්ම ගෙදරදී හදන හැටි - වික්‍රමාරච්චි වෙදමහතාගේ සුප් එක

Un kā īsti pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu kā treniņu un veidu, kā zaudēt svaru? Lūk, kas jums jāzina par staigāšanu fiziskām aktivitātēm, kā arī to, kā maksimizēt pastaigas treniņu. Pastaiga sadedzina vairāk kaloriju nekā jūs domājat. Saka, piemēram, jūsu svars, vielmaiņa, ātrums un slīpums, pa kuru staigājat, ir jautājums par kaloriju sadedzināšanu Alberts MatenijsRD, CSCS, uztura konsultants un līdzdibinātājs SoHo stiprības laboratorija.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1. Burpees Neviena kardio apkopošana nebūtu pilnīga bez burpees. Viņi izaicina katru ķermeņa daļu un sūta sirdsdarbības ātrumu strauji.

Kopumā jūs skatāties apmēram kalorijas jūdzē, ja pārvietojaties ātrā tempā. Ejot sadedzina kalorijas jūdzē.

Ko sprints dara jūsu ķermeņa labā?

Ja vēlaties trāpīt pa kāpnēm, varat izmēģināt sporta zāles kāpšanu pa kāpnēm vai kāpšanu pa kāpnēm, saka Matenijs. Atkal, tajā ir iesaistīti vairāki mainīgie, taču viņš saka, ka jūs varat sadedzināt aptuveni kalorijas jūdzē, ja ejat pa kāpnēm.

Tātad, ja staigājat vienu jūdzi, jūs sadedzināsiet apmēram kalorijas. Ja jums ir laiks noiet piecas līdz astoņas jūdzes, jūs, iespējams, sadedzināsiet līdz kalorijas apmēram tādas pašas kā darbojas vai stundu braucot ar velosipēdu.

Sprintsir viens no sprādzienbīstamākajiem vingrinājumiemdarīt.

Un, ja jūs to aizvedat uz kāpnēm, jūs atrodaties pilnīgi citā, labi, līmenī. Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā?

Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā?

Ejot noteikti sadedzina kalorijas, skriešana palīdzēs daudz vairāk sadedzināt īsākā laikā. Atkal tas, cik daudz kaloriju jūs sadedzināsiet, būs atkarīgs no vielmaiņas, saka Kortnijs.

cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes

Saistītie stāsti Bet, piemēram, mārciņu sieviete 30 minūšu gājienā var sadedzināt no līdz kalorijām, savukārt 30 minūšu skrējiens var sadedzināt apmēram līdz kalorijas. Viena un tā pati sieviete ar 60 minūšu gājienu varētu sadedzināt līdz kalorijām, saka Kortnija, un aptuveni kalorijas ar stundu ilgu skriešanu.

Ja tā pati sieviete deviņas minūtes skrēja pa kāpnēm vai reāli skrienotviņa, pēc Vilkinga teiktā, varētu aptuveni sadedzināt apmēram kalorijas.

Ātrums ir arī faktors kaloriju sadedzināšanai. Piemēram, varētu sagaidīt, ka sieviete, kas staigā pa līdzenu skrejceliņu ar ātrumu 3,0, varētu sadedzināt aptuveni 70 kalorijas, bet, ja viņa palielinās ātrumu līdz 4,0, viņa, iespējams, varētu sadedzināt vēl 10 kalorijas jūdzē, norāda Vilkings.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Pievienojiet slīpumu, un viņa var sadedzināt vēl trīs līdz piecas kalorijas minūtē, iespējams, pievienojot 50 līdz 60 procentus kaloriju sadedzināšanas jūdzē. Saistītie stāsti Būtībā skriešana sadedzina vairāk kaloriju nekā staigāšana, ja jūs tās darāt tikpat ilgu laiku, bet, palielinot ātrumu, attālumu vai slīpumu, veicot kādu no šīm darbībām, tiks palielināts jūsu kaloriju sadedzināšana.

Kā es varu zināt, vai staigāšana vai skriešana ir man piemērotākais kardio treniņš?

cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes

Ja jūs neesat tik piemērots, kā vēlaties, staigāšana 'var palīdzēt ārkārtīgi,' saka Matenijs. Viņš sauc staigāšanu par 'lielisku ieejas punktu daudziem cilvēkiem' un saka, ka tas ir 'galvenais pamats, lai izveidotu formu'.

cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes

Saistītie stāsti Pastaigas ir arī patiešām viegli izdarāmas, viņš norāda: 'To var izdarīt jebkurā vietā, ir viegli sākt un nav iestatīšanas laika.

Tas nozīmē, ka tas, cik daudz pastaigas palīdz jums sasniegt jūsu fizisko sagatavotību, ir atkarīgs no jūsu sākotnējā stāvokļa, saka Sklar.

6 labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās, lai samazinātu robežas

Ja jūs regulāri noskriet pusmaratonusmaz ticams, ka pastaigas pievienošana maisījumam daudz darīs, lai virzītos uz priekšu. Bet, ja jūs mēdzat būt diezgan neaktīvs, regulāri staigājot, tas var dot daudz, viņš saka - un tad jūs varat to pārcelt uz nākamo līmeni.

Ja jūs tikko sākat, 'tiecieties uz mazu, sasniedzamu pastaigu laiku, kas nešķiet pārliecinošs,' saka Sklars.

cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes

Tas padara visticamāk, ka jūs turpināsiet, viņš saka. Tad dažu nedēļu laikā palieliniet pastaigas laiku un intensitāti - tas palīdzēs jums laika gaitā redzēt priekšrocības, saka Sklar.

  • Svara zudums krāsošana loksnes
  • Vai Lekt Domkrati Sadedzina Taukus? -

Saistītie stāsti Vilkings saka, ka jūsu izvēlei jābūt atkarīgai arī no jūsu fiziskā stāvokļa, mērķiem un cik daudz laika esat gatavs veltīt treniņiem. Tā kā skriešana ir spēcīgs vingrinājums, tas var radīt lielu stresu uz cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes, hamstringiem, sēžamvietām, serdi un pat pleciem.

cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes

Cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes, jūsu ķermenis absorbē tikai 1,5 reizes lielāku svaru, kamēr skriešana prasa gandrīz 3 reizes lielāku svaru, saka Vilkings. Tātad pastaigas būtu lielisks veids, kā joprojām atrast kaloriju sadedzināšanu, neprasot muskuļiem lielas pūles.

Cik man vajadzētu staigāt vai skriet nedēļā svara zaudēšanai? Ja Tu gribi staigāt svara zaudēšanaikas ir vislabākais cilvēkiem, kuri ir jauni fiziskajā sagatavotībā vai atveseļojas pēc traumām, Vilkings iesaka staigāt piecas līdz sešas reizes nedēļā.

Tā kā pastaigas var sadedzināt kalorijas un palielināt sirdsdarbības ātrumu bez pārāk daudz ķermeņa piepūles, jūs varat to darīt biežāk un ilgāk.

Pastaigājieties, kad vien varat

Saistīts stāsts Skriešana savukārt ir cits stāsts. Vilkings iesaka skriet trīs līdz četras reizes nedēļā, starp šīm dienām ieplānojot atpūtas dienas un savstarpējās apmācības. Sekojot sirdsdarbības ātrumam, jūs arī informēsit, kad ir pienācis laiks cik daudz tauku jūs sadedzināt 3 jūdzes mazliet grūtāk. Ja jūs vēlaties sadedzināt vairāk kaloriju īsākā laikā, skriešana var jums palīdzēt to izdarīt. Jaunākās Ziņas.