Ķermeņa slaids mašīna. Industriārs lieljaudas atvilktņu slaidi

Taukskābes tiek sadalītas no triglicerīdiem un uzkrājas tauku šūnās. FT FT, ja ar ķermeņa noraidīšanu, kam ir atbalsta zona, ir pieaugums smaguma centrā, tad līdzsvars ir izturīgs.

v5 tauku degļi cūka svara zudums

Šī ierīce jums solīja noteiktā vidē, piemēram, fitnesa žurnāla modeļiem, ar vieglu vingrinājumu komplektu. Vairs nav pieejama, jūs varat atrast vienu, ķermeņa slaids mašīna izmanto izsoles vietnē vai pagalmā.

Mašīna ar Jake Ab Back Plus mašīnu ir aprīkota ar vērpes vai pretestības komplektu, kuru jūs pievienojat ķermeņa slaids mašīna, lai palielinātu vingrinājumu grūtības.

Šie slaidi uzlec, ar pūles pusi uz griestiem. Vienmēr sāciet ar pretestību un pakāpeniski pievienojiet to vairāku nedēļu laikā, kad jūs kļūstat spēcīgāki.

Efektīvās ķermeņa uzlabošanas programmas:

Standarta lūzums Standarta krīze ir vērsta uz priekšējo vēdera muskuļu, kas ir visvairāk virspusēja un acīmredzama spogulī. Atcerieties, neatkarīgi no tā, cik spēcīgs šis muskuļu izpaužas, jūs neredzēsiet tās definīciju, līdz jūs zaudēsiet papildu vēdera taukus, kas aptver to ar veselīgu uzturu un kardiovaskulāru vingrinājumu. Sēdieties uz mašīnas Ab Back Plus sēdekļa un nofiksējiet pēdas ķermeņa slaids mašīna kājām.

pirmie fitnesa svara zudumu atsauksmes ruby novājēšanas punkts

Atpūtieties mugurā uz polsterētā rullīša un satveriet rokturi, kas atrodas pa pleciem. Lēnām kropiet uz augšu un uz leju.

Mercury Cougar, atsauksmes un funkcijas

Strādājiet līdz 30 crunches. Padoms Kad varēsiet veikt 30 treniņus jebkurā uzdevumā, pievienojiet torsiju disku, lai palielinātu izaicinājumu. Kad šis līmenis ir pietiekami vienkāršs, lai jūs varētu veikt 30 atkārtojumus, pievienojiet vēl vienu.

svara zudums tauku no sejas tauku zudumu zināšanas

Turpiniet virzīties uz priekšu līdz brīdim, kad trīs visas ierīces ir ielādētas. Tam vajadzētu ilgt vairākas nedēļas atkarībā no jūsu fitnesa līmeņa.

costco svara zuduma mašīna samazina tauku degli

Šarnīrsavienojums Šis vingrinājums darbojas jūsu rotējošajos un pagriežamajos muskuļos, kas pazīstami kā slīpumi. Sēžiet uz sēdekļa ar muguru pret veltni un jūsu rokās satveriet rokturi ar pleciem.

Standarta lūzums

Paplašiniet savas kājas priekšā, nevis piestipriniet tās zem kāju veltņiem un šķērsojiet potītes. Līgums par jūsu vēdera muskuļiem un šūpoles apakšējā ķermeņa pusē.

Strādājiet līdz 30 atkārtojumiem un nepieciešamības gadījumā pievienojiet deformācijas diskus. Slīpā krīze Turpiniet strādāt ar saviem soļiem ar šo kustību.

Jūs novietosiet savu ķermeni nedaudz citādi nekā pirmajiem diviem soļiem. Sēdieties uz Ab Back Plus un griezieties pa kreisi gurnu.

Uzrakstīt recenziju

Piekabiniet abas pēdas zem viena kājas veltņa. Novietojiet augšējo ķermeni muguras un plecu turētājā, turiet rokturus un sasmalciniet. Veiciet līdz 30 atkārtojumiem, pēc tam pārslēdziet sānus.

kā noņemt taukus savā sejā 21gadsimta tauku deglis pārskats

Noregulējiet torsi pēc vajadzības. Atpakaļ paplašinājums Aizmugures pagarinājums papildina jūsu galveno treniņu, novirzot muguras lejasdaļas muskuļus un gar mugurkaulu.

Uzraksti atsauksmi!

Šie muskuļi ir svarīgi veselīgai pozai un ikdienas darbībai. Pielāgojiet Ab Back Plus, noņemot visus vērpes diskus un noregulējiet bultiņu uz atbilstošo bultiņu uz stūres, kas apzīmēta ar "Atpakaļ".

Ja izvēlaties, pievienojiet atpakaļ vērpes disku. Sēdieties uz sēdekļa, satveriet rokturus barbara ciara svara zudums novietojiet kājas zem veltņiem.

bio sinerģija tauku deglis kā jūsu ķermenis sadedzina taukus

Nospiediet muguru aizmugurējā veltnī un nolieciet atpakaļ, izmantojot vadību. Atgriezieties sākuma pozīcijā.

Slaidu paraksti:

Strādāt līdz 30 atkārtojumiem; pievienojiet torsionos diskus, kā jūs progresējat. Izveidojiet treniņu Jake Ab Back Plus ķermenis iesaka 10 minūšu treniņu trīs reizes nedēļā darīt visu, kas nepieciešams, lai iegūtu rezultātus no mašīnas. Jūs gūsiet labumu arī no Slimību kontroles un profilakses centru ieteikumu piedalīšanās vismaz minūšu vidēja intensitātes treniņa vai 75 minūšu intensīvas intensitātes treniņu nedēļā. Tas palīdz kontrolēt jūsu svaru, lai abs, ko jūs strādājat ēkā, būtu lielāka iespēja.

Populārākas Kategorijas.