Iifym tauku zudumu makro, PLACEBO EFEKTS

Uzziniet šeit, izmantojot mūsu tiešsaistes kaloriju kalkulatoru! Tieši tā, nav īpašas vajadzības pēc pārtikas, ja mūsu ķermenis iegūst enerģiju no taukiem. Ja slodze ir izvēlēta pareizi, jums vajadzētu sajust spēka pieaugumu, paaugstinātu efektivitāti un samazinātu apetīti. Ne tikai tas, bet, ja jums ir vairāk muskuļu, tas dod jums to "tonizēto izskatu", ko vēlas daudzas sievietes, "viņa teica People.

Kā sākt skaitīt makro svara zaudēšanai, uzskata dietologi

Bet tikai tāpēc, ka daudzi cilvēki runā par makro - tos skaitot, iifym tauku zudumu makro pieskaroties uc - vai mums visiem ir nepieciešams? Daudzi cilvēki jau izseko to ogļhidrātu uzņemšanu - diabēta slimnieki mans iekļauts to dara katru dienu, lai uzzinātu, cik daudz zāļu jāņem.

sadedzināt taukus ātri saglabāt muskuļus

Bet vai kāds un ikviens? Nu, tas ir atkarīgs. Bet droši vien ne? Ļauj man paskaidrot.

Uztura ir tas, ko mēs iegūstam no pārtikas, lai izdzīvotu. Ir divi veidi: makroelementi un mikroelementi. Makronāti makro ir tie, kurus mēs patērējam lielos daudzumos, un mikroelementi, vitamīni un minerālvielas ir piemēri - vai barības vielas mums ir vajadzīgas mazākos daudzumos.

Video: CS50 Lecture by Steve Ballmer 2021, Septembris

Makros iedala četrās galvenajās kategorijās: olbaltumvielu, tauku, ogļhidrātu un alkohola. Visa enerģija, ko mēs iegūstam no pārtikas, nāk no makroelementu, tāpēc visās tajās ir kalorijas damn.

  • Grunts līnija: Neatkarīgi no tā, kā jūs ēdat, noteikumi par ķermeņa piepildīšanu veselīgā veidā paliek nemainīgi.
  • MAKRO DIĒTA KĀ SASKAITĪT MAKRO SVARA ZAUDĒŠANAI, SAKA DIETOLOGI - DIĒTAS
  • Ātra svara zudums un vēdera uzpūšanās

Olbaltumvielu un ogļhidrātu saturs satur apmēram 4 kalorijas uz gramu, tauki satur 9, un alkohols ir 7. Lielākā daļa makroelementu, piemēram, satur vairāk nekā tikai enerģētiski neaizvietojamas aminoskābes no olbaltumvielām un svarīgākajām taukskābēm. Fun fakts: mums faktiski nav nepieciešams ēst ogļhidrātus vai alkoholu, lai izdzīvotu izņemot neērtības sociālās situācijāslai arī manai naudai, kas dzīvo bez ogļhidrātiem, nav nekādu iespēju dzīvot vispār.

Galvenais Veselības Aprūpe 10 vienkāršas parfē receptes brokastīm ceļā 10 vienkāršas parfē receptes brokastīm ceļā Broka tu parfīti ir pārnē ājami, garšīgi un bieži piepildīti ar barojošām a tāvdaļām, ka pat garākajā rīta anāk mē ļau jum ju tie pilnvērtīgai bijuša tur, kuņģi tajā rūci. Bet diemžēl daudzi parfīt Saturs: Vieglas smalkmaizītes receptes Brokastu parfīti ir pārnēsājami, garšīgi un bieži piepildīti ar barojošām sastāvdaļām, kas pat garākajā rīta sanāksmē ļaus jums justies pilnvērtīgai bijušas tur, kuņģis tajā rūcis.

Lielākā daļa uztura, kuras pamatā ir makroelementu izsekošana, sākas ar aprēķiniem par to, cik daudz kaloriju jums vajadzētu ēst atkarībā no jūsu enerģijas patēriņa, kas tiek aprēķināts, pamatojoties uz dažiem papildu datiem, ko sniedzat, piemēram, jūsu vecums, dzimums, augums, svars un aktivitātes līmenis šeit jūs varat redzēt piemēru no USDA.

Ja jūs sakāt kalkulatoram, ka vēlaties iegūt vai zaudēt svaru, numurs tiek noregulēts, bieži vien vairākus simtus kaloriju uz augšu vai uz leju.

9 DIĒTU VEIDI - KĀ TĀS DARBOJAS, KĀ ARĪ PLUSI UN MĪNUSI - UZTURS - 2021

Pēc tam kalkulators sadala kalorijas ogļhidrātu, olbaltumvielu un tauku daudzumā atkarībā no diētas. Saskaņā ar CDC datiem, lielākā daļa amerikāņu iegūst apmēram 15 procentus no viņu kalorijām no olbaltumvielām, 50 procentiem no ogļhidrātiem un 35 procentiem no taukiem.

  1. Ja tas atbilst jūsu makro diētai - AKA “IIFYM” - plusi un mīnusi - Ēdiens -
  2. Ēšanas ēšanas un svara zudums
  3. viss, kas jums jāzina par iifym - muskuļi un fiziskā sagatavotība
  4. Burning ķermeņa tauku grūtniecības laikā
  5. Slaids uz leju nutribullet receptes
  6. "Šis produkts palīdz uzturēt svara svara zudumu Keto diētā" |
  7. Ļaujiet man nedaudz dublēt: man bija vislielākais svars mārciņas - pēc mana dēla piedzimšanas
  8. Ne tauku zaudējumu receptes

Zema oglekļa satura vai zema tauku satura diēta nozīmētu, ka ēšana kļūst mazāk par 30 procentiem no jūsu kaloriju no ogļhidrātiem vai taukiem. Ļoti zemu carb diet, piemēram, ketogenic diētu vajadzētu iegūt procentiem no jūsu kalorijas no ogļhidrātiem. Augsta olbaltumvielu diēta nozīmē 25 vai vairāk procentus kaloriju no olbaltumvielām.

Uzturs Viss, kas jums jāzina par IIFYM Ir vēls pēcpusdiena un laiks jūsu ceturtajai maltītei dienā: sešas unces Grilēta vistavienu tasi rīsu un zaļo dārzeņu sajaukumu.

Daudzi cilvēki, kuri tweaking un izsekot to makro cenšas optimizēt sporta sniegumu vai atbilst ķermeņa sastāva mērķiem. Makro skaitīšana "var būt noderīga konkurētspējīgajiem kultūristiem vai sportistiem, kur pētījumi liecina, ka noteiktas olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku proporcijas patērē, var optimizēt sporta sniegumu, " stāsta Džeikobs Meijs, Ph. Izturības sportists mācību sezonas vidū var pielāgot savu uzturu, lai viņi ēd lielāku ogļhidrātu, kā arī olbaltumvielu daļu, lai palīdzētu atgūties pēc intensīvas apmācības.

Šīs diētas bieži sākas ar mērķi patērēt vairākus gramus olbaltumvielu vai ogļhidrātu vai abuspēc tam sadalot atlikušās kalorijas atkarībā no personas vēlmēm. Ja kāds iifym tauku zudumu makro pāriet uz vegana diētu, piemēram, reģistrēts diētas ārsts var apskatīt cilvēka makroelementu sadalījumu, lai pārliecinātos viņi saņem pietiekami daudz olbaltumvielu.

Diētas speciālists, kurš palīdz zaudēt svaru, var vēlēties redzēt, vai ir iifym tauku zudumu makro konkrēta zona, kurā viņi lieto pārāk daudz kaloriju.

Cik kaloriju ir diētā?

Reģistrēts dietologs var uzzināt vairāk par jūsu mērķiem un jūsu saistību ar un vēsturi ar ēdienu un ēšanu, kā arī palīdzēs jums izlemt, vai iifym tauku zudumu makro izsekošana ir paredzēta jums.

Tas nozīmē, ka pat tad, ja jūsu attiecības ar pārtiku un ēšanu nav un nekad nav bijušas traucētas, makro izsekošana, visticamāk, nav nepieciešama, jo īpaši ilgtermiņā. Makro izsekošana vai makro diētas ēšana var palīdzēt jums justies pilnvaroti un kontrolēt savu personīgo uzturu.

Tomēr tas var būt grūti izdarīt visu laiku un var vienkārši prasīt vairāk pūļu, nekā tas ir faktiski nepieciešams lielākajai daļai cilvēku.

kā notievēt krūtīm un muguras

Diemžēl, kad viņi pārtrauc makro skaitīšanu, viņiem rodas svārstības, jo veselīgie ēšanas paradumi netika izstrādāti, "piebilst Meja. Paturiet prātā, ka mēs neēdam makros; mēs ēdam pārtiku, kas satur dažus vai visus makros dažādos daudzumos. Veselīgs dzīvesveids ir vairāk nekā makro daudzums, ko jūs ēdat.

Diēta Sirtfood Vārds par diētām Pirms mēs ienirstam dažāda veida diētās, ir svarīgi atzīmēt, ka neviena no šīm iespējām nav viss, kas galu galā ir jūsu veselības vajadzībām. Jūs varat zaudēt svaru gandrīz jebkurai diētai, ja vien jums ir kaloriju deficīts tas ir, jūs sadedzināt vairāk kaloriju nekā patērējat. Neviena diēta nav obligāti labāka par otru, lai to panāktu. Vispirms nosakiet kaloriju prioritāti un pēc tam izvēlieties diētas stilu, pamatojoties uz jūsu vēlmēm.

Uz ēdieniem, kas balstīti uz makrorefektiem, dažiem cilvēkiem var būt vēlama diētiskā pārtika, jo viņi vairāk vai mazāk uzņem jebkāda veida pārtiku saprātīgi. Tātad, jums var būt, ka šokolādes bekonu zemesriekstu sviestam ir liels saldējums, ja vien jums ir labi ar iifym tauku zudumu makro vienīgo ēdienu, kas šajā dienā ir proteīna krata.

Problēma ir tā, ka ēšanas, lai tas atbilstu jūsu makro, nav nepieciešams, nozīmē, ka svara zudums un sapuvis zobi saņemat visus vitamīnus, barības vielas un šķiedras, kas optimāli satur veselīgu uzturu.

svara zudums chart idejas

Piemēram, jūs varat pārspēt savus makros ar porterhouse steiks un Pixie Stix, taču šajā gadījumā, noklikšķinot uz makro, būs trūkst daudz svarīgu pārtikas produktu, kas jums tiek uzskatīts par ļoti labu veseli graudi, augļi, dārzeņi, tauki utt. Ja jūs tik lielā mērā koncentrējatties uz jūsu makro, ka nepietiek liela attēla, iespējams, ka trūkst visas citas lietas, kas visticamāk saglabās jūsu veselību. Ne smēķēšana, fiziska aktivitāte un veselīga ķermeņa masas saglabāšana ir dzīves stila faktori, kas liecina par visspēcīgāko attiecību ar labu veselību.

72 kg svara zudums

Jūsu makroelementu uzņemšana var ietekmēt jūsu diētas kvalitāti un var palīdzēt saglabāt veselīgu ķermeņa svaru, bet tikai vienam punktam. Ja jūs skiesit visus savus makros, bet jūs smēķējat un dzerat daudz, jūs, iespējams, nepalielināsit veselības stāvokļa rezultātus. Arī kopējā uztura enerģija ti, cik daudz kaloriju jūs faktiski ēdat katru dienu ir vissvarīgākais faktors, kad runa ir par svara zudumu, peļņu vai uzturēšanu.

labi ēdieni kas ēst lai sadedzinātu taukus

Ja jūs domājat vai atrodat skaitīšanas makro palīdz uzturēt jūsu uzmanību uz diētu kvalitāti un daudzumu, tad ar visiem līdzekļiem to dara. Tomēr, ja atradīsit makroekonomiskās izsekošanas darbību, jūs varat uzspiest vai nožēlot, iespējams, tas nav jūsu labā.

Tur ir daudz dažādu uztura stratēģiju, un vienīgie, kas patiešām strādā, ir tie, kas jums strādā. Dylan MacKay ir Manitobas Universitātes Kopienas Veselības zinātņu departamenta docents, Džordža un Fay Yee veselības aprūpes inovāciju centra klīniskais pētnieks un eksperts konsultants ar EvidenceNetwork.