Slaids uz leju hamstrings, Par tupēšanas briesmām

Uzlabo gurnu un potīšu kustīgumu Squats bez svara. Optimālais daudzums ir 20 atkārtojumi. Mēs veicam 2 komplektus ar atkārtojumiem. Sākot to, atcerieties, ka visi muskuļi ir no kauliem un cīpslām un viens no galvenajiem uzdevumiem pakāpeniski ielādē muskuļus un locītavas, viņiem ir jāizmanto vingrinājumi un slodze. Paņemiet stieni vai svaru, turiet svaru aiz pleciem.

Apmācība Ko tupēšana vīriešiem un sievietēm: ieguvums un kaitējums. Squats milzīgie ieguvumi Parastie bez stieņa squats priekšrocības Es uzgāju ļoti informatīvu un interesantu rakstu par pietupienu priekšrocībām.

Yvonne Strahovski diētas plāns un treniņu kārtība

Izrādās, lai būtu vesels un būtu laba asinsrite, tam visam nav nepieciešamas sporta zāles, īpašs aprīkojums un nauda. Vajag tupēt, tupēt un atkal tupēt! Fakts, ka tupēšana ir noderīga izcilām un spēcīgām kājām un apaļam dibenam, ir aksioma, taču daudzi nemaz nezina, ka pietupieni ir visu pārējo ķermeņa muskuļu augšanas katalizators.

slaids uz leju hamstrings

Squats palīdz veidot muskuļu masu visā ķermenī Šādi vingrinājumi ne tikai attīsta četrgalvu, teļus un hamstringus, bet tauku dedzināšana nozīmē palīdz pārējiem muskuļiem progresēt.

Palielinot testosterona un augšanas hormona ražošanu, pietupieni organismam nodrošina degvielu ar anaboliskiem steroīdiem, stimulējot muskuļu augšanu.

Izklājiet ceļus atsevišķi - tiem nevajadzētu ietīties uz iekšu.

Tāpēc, ja vēlaties palielināt muskuļu masu un spēku, šajā ziņā jums palīdzēs tupi. Pietupieni palīdz sadedzināt taukus Muskuļi sadedzina taukus. Jo vairāk muskuļu, jo vairāk tauku viņi sadedzina. Stimulējot muskuļu augšanu, pietupieni var palīdzēt sadedzināt vairāk tauku. Jo vairāk muskuļu jūs veidojat uz skeleta, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet treniņa un atveseļošanās laikā.

Plānas augšstilbi. Efektīvi vingrinājumi svara zaudēšanai ārpusē.

Tāpēc, ja vēlaties zaudēt svaru, neatstājiet novārtā tupus. Pietupieni ir neticami funkcionāli Mūsdienās kopā ar vecajiem labajiem pietupieniem bieži tiek izmantota modernā "funkcionalitātes" definīcija. Ja pirms tupēšanas tika uzskatīti par vingrinājumiem labi apmācītiem sportistiem un profesionāliem kultūristiem, tad šodien cilvēki vairs nebaidās veikt tupus, novērtējot visas šī vingrinājuma priekšrocības.

Ir daudzi veidi, kā novērst tupus no traumām, un šī vingrinājuma priekšrocības nevar pārspīlēt. Squats palīdz jums saglabāt kustīgumu Papildus vienkārši spēka un izturības palielināšanai ķermeņa lejasdaļā, pietupieni ir lieliski piemēroti visa ķermeņa mobilitātes uzturēšanai. Squats uzlabo koordināciju Šis parametrs iet roku rokā ar paaugstinātu mobilitāti un mobilitāti. Uzlabota koordinācija palīdzēs uzlabot spējas un veidot muskuļus.

Tas attiecas arī uz citiem vingrinājumiem, kuros iesaistītas dažādas slaids uz leju hamstrings grupas, piemēram, deadlift, hanteles saliekumi, vēdera vingrinājumi utt. Turklāt pietupieni var palīdzēt nodrošināt pamatu citiem kāju vingrinājumiem, piemēram, pietupieniem ar vienu kāju, kāju nospiešanai un teļu pacelšanai. Squats palīdz slaids uz leju hamstrings jūsu rezultātus Squats tiek novērtēti ne tikai tāpēc, ka slaids uz leju hamstrings palīdz veidot masu un palielināt kāju spēku un izturību, bet arī tāpēc, ka tie palielina jūsu ķermeņa ietilpību kopumā, piemēram, slaids uz leju hamstrings varat slaids uz leju hamstrings ātrāk un lēkt tālāk.

slaids uz leju hamstrings

Tas ir īpaši svarīgi tiem, kas sporto gan profesionāli, gan brīvdienās amatieru komandas sastāvā. Squats var palīdzēt uzlabot sniegumu visdažādākajos sporta veidos.

Kādam nolūkam vingrinājums tiek izmantots

Tas ir patiesi daudzpusīgs vingrinājums. Squats palīdz novērst traumas Liela skaita papildu muskuļu attīstība ķermeņa apakšdaļā, gurnos un muguras lejasdaļā var ievērojami samazināt ievainojumu risku, lietojot pareizu tehniku.

Tupēšana liek muskuļiem strādāt harmonijā "kā komanda", nodrošinot stabilu ķermeņa stāvokli un novēršot vājās vietas, tādējādi samazinot traumu risku.

Treniņš ar Klasē stundas laikā tiek sadedzināti aptuveni kcal. Tas nenozīmē, ka jums nepārtraukti jātrenējas stundu. Slodzi var viegli mainīt un apvienot ar dažāda veida vingrinājumiem, piemēram, spēka vingrinājumiem. Bet šis vingrinājums pieder pie intensīviem slodžu veidiem.

Squats palīdz attīstīt ķermeņa centrālās daļas muskuļus Squats piesaista muskuļus ķermeņa centrālajā daļā, ieskaitot vēdera muskuļus. Pētījumi ir parādījuši, ka pietupieni var strādāt jūsu vēdera dobumā pat labāk nekā krampji.

Novājēšanas vingrinājumi mājās: vadlīnijas

Tātad, ja vēlaties iegūt abs ar kubiņiem, veiciet pietupienus. Squats uzlabo locītavu veselību Tupēšana uzlabo locītavu veselību un samazina traumu risku, ja to veic pareizi. Paceļot ķermeni, gūžas locītava, ceļgali un potīte darbojas kopā. Slodze tiek sadalīta pa visām locītavām, lai mazinātu slodzi uz atsevišķām locītavām.

Skriešana pa kāpnēm svara zaudēšanas rezultātiem. Treniņš ar kāpnēm

Piemēram, iztaisnojot kājas, ceļos rodas liels stress, palielinot traumu risku. Pietupieni ir ļoti praktiski. Squats atšķiras ne tikai ar funkcionalitāti, bet arī ar praktiskumu, kas lieliski izpaužas ikdienas dzīvē. Darbs brīvā dabā, spēlēšanās ar bērniem, āra spēles, piemēram, basketbols, visas šīs aktivitātes jums būs daudz vieglākas, pateicoties pietupieniem. Squats var izdarīt dažādos veidos. Sākot no tupēšanas uz pleciem līdz tupēšanai virs galvas, varat izmantot jebkuru no daudzajām iespējām.

Vingrojuma priekšrocības var uzlabot arī dažādos veidos, piemēram, izmantojot krēslus, kastes un pārsējus, izmantojot augsta līmeņa paņēmienus, mainot darbu un pauzi.

Nodarbība ir ļoti noderīga stiprināšanai. Ieguvumi sievietēm šajā vingrinājumā slēpjas arī sēžamvietas formas maiņā, kāju formas uzlabošanā, kā arī profilaksē. Izpildes tehnika Kā pareizi veikt vingrinājumu?

Squats neprasa papildu izmaksas Šim vingrinājumam nav nepieciešams izmantot dārgus simulatorus un īpašu aprīkojumu. Jums ir nepieciešams tikai stienis vai pat hanteles pāris.

Squats ar rokām aiz galvas, squats ar kettlebells un hanteles prasa visvienkāršāko aprīkojumu. Turklāt jūs varat aprobežoties ar smilšu maisu vai ūdens mucu. Squats var izdarīt jebkur Mājās, sporta zālē, pat prom!

Jūs varat tupēt jebkur.

  • Ko Velotrenažieri Ir Vērsti Uz Ķermeni? -
  • Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne Bentolit

Jums nav nepieciešams sporta zāles abonements vai dārgs aprīkojums, vienkārši skrienot, veiciet vienkāršus pietupienus vai pietupienus ar rokām aiz galvas istabā, pludmalē vai parkā. Tupēšanas plaukts parasti ir brīvs. Ar nosacījumu, ka kāds to neaizņem, lai veiktu cirtas ar stieni. Lielākajai daļai cilvēku šodien ir neērti strādāt pie tupēšanas plaukta vai arī viņi baidās to darīt bez trenera? Kāju treniņš prasa milzīgas pūles un koncentrēšanos, lai sasniegtu manāmus rezultātus.

Veicot pietupienus, cilvēki neļauj veikt stieņa cirtas tupēšanas plauktā Mēs visi viņus esam redzējuši. Šie kloķi veic roku vingrinājumus tupētājā. Lai gan šo vingrinājumu var veikt jebkur.

Pietupienu priekšrocības

Paņemiet stieni, uzlieciet vēlamo slodzi un veiciet vingrinājumu. Bet šie puiši domā, ka viņiem ir nepieciešama gatava stienis, viņi ir slinki, lai to paceltu no zemes, viņiem ir nepieciešams, lai stienis būtu ērtā augstumā, lai viņiem par to nebūtu jāpieliekas.

Starp citu, viņiem patīk papildināt savu pieeju ar garām pauzēm, kuru slaids uz leju hamstrings jūs varat pavadīt ilgu laiku, rakņājoties tālrunī vai tērzējot ar citiem zāles apmeklētājiem. Tas ir jāpārtrauc, vai ne? Pietupieni veido spēku Lai pieceltos no apakšas, tupēdams, vajag daudz spēka. Dažādi slodzes punkti, liels kustību diapazons, tas viss rada unikālu enerģijas līkni ķermeņa lejasdaļā, kas palīdz palielināt ķermeņa spēku un izturību kopumā, un tas jums noderēs, veicot citus vingrinājumus.

Nedaudz anatomija

Pietupieni ir lieliski piemēroti, lai novērtētu jūsu formu. Vai jums ir bijuši lieli panākumi stenda presē? Vai jūs varat izspiest tonnu uz pleca preses? Vai jūs paspiežat rokas? Kā ir ar pietupieniem? Ja vēlaties patiesi novērtēt sevi un kurš to nedara? Izmēģiniet dziļus pietupienus.

slaids uz leju hamstrings

Jūs neapstājaties pusceļā uz preses stenda, vai ne? Un vai jūs nesaliecat rokas uz pusēm? Tātad, kāpēc ne tupēt visu ceļu? Squats ir daudzpusīgs vingrinājums. Vienīgais vingrinājums, kurā tiek izmantots aptuveni tāds pats muskuļu daudzums kā pietupieniem, ir deadlift. Squatting ir pierasta darbība, kas ir pazīstama cilvēka ķermenim. Squats strādā muskuļus kājas aizmugurē. Mūsdienās tiek daudz runāts par muskuļiem kājas aizmugurē, kā arī par to, cik svarīgi tie ir ikdienas dzīvē. Kāju iztaisnošana nekādā veidā neietekmē šos muskuļus.

Pietupienu laikā tiek iesaistīti ne tikai četrgalvu muskuļi, bet arī gurni un teļi. Tāpat mēs nedrīkstam aizmirst par slodzi, kas krīt muguras lejasdaļā, muguras augšdaļā un kaklā. Squats palielina elastību. Atkal šī daudzpusīgā kustība prasa lielu elastību. Jo augstāks ir gurnu, teļu, ceļgalu un potīšu kustības diapazons, jo efektīvāks būs pietupiens. Darbs pie figūras jūs motivēs turpināt sasniegt un iegūt visas nepieciešamās zināšanas.

Mājas treniņa pamati

Veiciet pietupienus un vienmēr esiet vesels un skaists! Squats meitenēm un vīriešiem ir daudzpusīgs vingrinājums, kura ietekme būs pamanāma pēc vairāku nedēļu darba. Tupēt katru dienu, katru otro dienu ar stieni, ar hantelēm vai ar savu svaru? Katrs izvēlas sev piemērotu variantu, atkarībā no mērķiem, iespējām, brīvā laika.

Jebkurai no tupēšanas iespējām būs ietekme, galvenais ir vingrinājuma regularitāte, pareiza tehnika, un, ja tas ir darbs ar svariem, tad to pakāpeniska palielināšana.

Pietupienu priekšrocības Iekļaujot tupus meiteņu vai vīriešu programmā, varat būt drošs, ka vingrinājums sniegs zināmu labumu un dažreiz pat vairāk nekā atsevišķa vingrinājuma veikšana.

Kādi treniņi palīdzēs zaudēt svaru

Kādu efektu dod pietupieni un ko sagaidīt no vingrinājuma, darot to katru dienu? Pirmkārt, vingrojuma laikā vienlaikus darbojas vairākas muskuļu grupas un locītavas, tāpēc vingrinājums ir lielisks fiziskai attīstībai kopumā, tas veicina spēka, spēka un izturības rādītāju uzlabošanos. Otrkārt, pareizi izvēlētu svaru apstākļos pietupieni palīdzēs normalizēt vielmaiņu un uzlabot stāvokli kopumā. Veicot pietupienus, pat bez svariem, katru dienu, jūs varat sev garantēt vispārējo slaids uz leju hamstrings tonusu un jautru noskaņojumu.

Runājot par tupēšanas ietekmi uz ķermeni, ir vērts atzīmēt vingrinājumu īpašo ietekmi uz hormonālo sistēmu. Squats katru dienu un pat katru otro dienu būs nepieciešami hormona, kas ir atbildīgs par muskuļu augšanu, - testosterona - aktīvai ražošanai.

Tupēšana vienlaikus ir spēka un aerobikas vingrinājums, kas ļauj vienlaikus savienot vairākas muskuļu grupas, kas stimulē hormonu. Jūs varat strādāt ar hantelēm, lai palielinātu bicepsu, vingrināties rokas trenažierī vai pat stundu aktīvi krakšķēt presē, taču jūs joprojām nesasniegsiet efektu, ko dos svērtie pietupieni.

slaids uz leju hamstrings

Izveidojiet par pamatu bāzes izpildi un tikai pēc tam programmā iekļaujiet atsevišķus vingrinājumus. Par tupēšanas briesmām Pietupienu priekšrocības ir skaidras un nenoliedzamas.

Vai mēs varam teikt, ka arī pietupieni ir spējīgi nodarīt kaitējumu? Patiesībā pietupieni var būt kaitīgi, bet tikai atsevišķos gadījumos, kad cilvēkam ir kontrindikācijas to ieviešanai vai tehnikas pārkāpuma gadījumā.

Ja jūs nolemjat pāriet uz svērtajiem pietupieniem, tad noteikti konsultējieties ar savu ārstu un, vēlams, vispirms strādājiet pieredzējuša trenera uzraudzībā, kurš palīdzēs jums apgūt un nostiprināt tehniku.

Centieties pareizi sadalīt slodzi, pakāpeniski palielinot to un tikai pēc tam, kad muskuļu korsete ir pietiekami nostiprināta, lai strādātu ar stieni.

Visizplatītākā kļūda ir tupēšana pārāk dziļi ar hantelēm līdz grīdai. Lai apdrošinātu sevi pret ievainojumiem, it īpaši sākotnējā posmā, labāk ir veikt tradicionālos pietupienus, lai paralēli sēžamvietai būtu grīda.

Tas ir īpaši svarīgi, ja jums ir liekais svars vai plānojat strādāt ar svaru.

Slide Board Leg Slide - Hamstring Series