Step mašīna tauku sadedzināšana, Izolācijas vingrinājumi

Lai uzlabotu garastāvokli Visefektīvākie šajā gadījumā ir peldbaseini, kas uzstādīti baseinā. Šis raksts ir skatīts reizes. Zinātne ir pierādījusi: pirmajās 20 minūšu aerobās apmācības laikā tiek izlietoti tikai cukura līmenis asinīs un glikogēns.

Vairāki lietotāju lietotāji ir brīvprātīgi piedalījušies šajā rakstā. Šis raksts ir skatīts reizes. Šajā rakstā: Mērķtiecīgi kardio glute vingrinājumi, padomi un brīdinājumi, kas saistīti ar rakstiem Svara zaudēšanai un muskuļu palielināšanai ir nepieciešama diētas un fiziskās aktivitātes kombinācija. Daudzi vispārēji sirds un asinsvadu vingrinājumi padarīs jūsu dibenu un kājas izskatīgu, taču jums ir arī jāstiprina muskuļi, lai ķermeņa apakšdaļa izskatās labāk.

Zemāk lasiet, kuri vingrinājumi jums jāveic, lai iegūtu skaistu sēžamvietu. Lai soli 1. Tālāk ir sniegti step mašīna tauku sadedzināšana vingrinājumu piemēri, kas padara jūsu sēžamvietu pievilcīgāku: Krusta meistars. Ja jūs nevēlaties palaist uz skrejceliņa, izmēģiniet krosu. Šai mašīnai ir tādas pašas priekšrocības kā skrejceļam. Iestatiet šo mašīnu tā, lai ik pa laikam step mašīna tauku sadedzināšana skriet ātrāk un varētu šad tad atpūsties. Ja oolong tauku dedzināšana skrejceliņu, varat to iestatīt arī kalnu vai kalnu programmā.

Skriešana stiprina jūsu sēžamvietas vairāk nekā staigāšana, ja mašīnu noliekat uz maiga slīpuma, mašīna stiprina kājas, gurnus un sēžamvietu.

Nedēļas diēta

Step mašīna tauku sadedzināšana kāpējs ir arī labs aprīkojums. Mēģiniet pārvietoties pa kāpņu kāpēju apmēram 20 minūtes. Iestatiet to tā, lai šad un tad varētu atpūsties, tādā veidā intensitāte ik pa brīdim mainās, lai jūs sadedzinātu vairāk tauku. Reizēm veiciet vingrinājumus ārpusē, lai stiprinātu pakaušus. Zemāk ir daži labi vingrinājumi, kurus varat veikt ārpus telpām: Lecamaukla.

Kardio tauku dedzināšanai. Praktizēšanai mājās

Mēģiniet to turēt 1 līdz 2 minūtes, starp pusstundu atpūšoties. Veiciet šos komplektus divas līdz piecas reizes pēc kārtas.

step mašīna tauku sadedzināšana

Ja netālu no jums ir stadions vai garas kāpnes, jums pa šīm kāpnēm ir jāiet 10 reizes. To komplektus var izveidot, vispirms vienreiz skrienot augšup un lejup pa kāpnēm, pieskaroties katram solim, otrreiz pieskaroties katram otrajam solim un trešo reizi mēģinot pieskarties katram trešajam solim. Ja netālu no jums ir kalni vai kalni, jums jāiet skriet vai staigāt.

Lasiet arī

Centieties pēc iespējas ātrāk pabeigt šos pastaigu maršrutus, lai stiprinātu glutes un sirds muskuļus. Piedalieties grupas nodarbībās, kuru mērķis ir stiprināt glutes. Barre, saukts arī par booty barre, ir vingrinājums, kas īpaši paredzēts gurnu, sēžamvietas un augšstilbu stiprināšanai. Neskatoties uz to, ka vingrinājumus veicat ar visu ķermeni, jūs īpaši nostiprināt glutes un arī zaudējat svaru!

Vai ir izdevīgi vingrināties ar nekustīgu velosipēdu? Vai tie var būt bīstami?

Kāpņu aerobika. Lielākā daļa sporta zāļu piedāvā minūtes ilgas privātstundas, lai stiprinātu jūsu glutes. Piedalieties arī Zoumba vai Oula klasē.

Dejas ir jautrs pārvietošanās veids, kurā tiek iebūvēti intervāli un tiek stiprināti muskuļi. Reklāma 2.

Šāda veida vingrinājumi bieži pozitīvi ietekmē arī citas ķermeņa daļas. Šos vingrinājumus var veikt tikai reizi divās dienās, jo pretējā gadījumā muskuļi pārāk nogurst.

Ir taisnība, ka, veicot noteiktus vingrinājumus, jūs nevarat trenēt tikai vienu ķermeņa daļu, kā arī iegūt mazāk tauku.

step mašīna tauku sadedzināšana

Pamatā esošie muskuļi nodrošina labāku izskatu, muskuļi arī sadedzina vairāk kaloriju nekā tauki, tāpēc šāda veida vingrinājumi ir ļoti labi, ja vēlaties zaudēt svaru. Vai tupēt. Stāviet ar platām kājām, pie spoguļa. Novietojiet visu svaru uz papēžiem un sēdiet, augšstilbiem vēršot taisni uz priekšu.

Pārtrauciet vienu vai divas sekundes vienlaikus, pēc tam atgriezieties augšup. Veiciet step mašīna tauku sadedzināšana dienā. Vai sānu lunges. Stāviet ar platām kājām un pakāpieties pēc iespējas labāk pa labi, vienlaikus saliekot labo celi, cik vien iespējams.

Turot kreiso kāju taisni, pauzējiet un pēc tam atgriezieties sākotnējā stāvoklī, nospiežot labo kāju pret grīdu. Dariet to desmit reizes vienā pusē. Vai izliekts lunges. Šis vingrinājums ir līdzīgs sānu ieliekšanai, taču novietojiet labo kāju aiz kreisās kājas.

mystyleevent.com

Tad salieciet abus ceļus, neizliekot muguru. Cik vien iespējams salieciet ceļus, tad atgriezieties sākuma stāvoklī. Dariet to desmit reizes, pēc tam pārslēdziet kājas.

Uz paklāja veiciet glutes komplektu. Šie vingrinājumi jums jāveic ceļos ar taisnu muguru. Esiet piesardzīgs, lai neizliektu muguru, lai izvairītos no muguras traumām. Sasprindziniet labās kājas muskuļus un nedaudz pagrieziet kāju, pēc tam 45 sekundes iesitiet kāju uz augšu.

step mašīna tauku sadedzināšana

Atkārtojiet to ar otru kāju. Ugunsdzēsības hidrants. Atgriezieties uz ceļiem un paceliet labo celi, it kā jūs būtu suns, kurš urin uz step mašīna tauku sadedzināšana stabu. Paceliet kāju pēc iespējas augstāk, apstājieties un pēc tam atkal nolaidiet kāju. Jūs to darāt arī 45 sekundes vienlaikus. Atgriezieties ceļos un paceliet labo kāju, saliektu ceļu. Paceliet papēdi tā, it kā jūs mēģinātu sasniegt griestus. Tad 45 sekundes nolaidiet kāju katrā pusē.

Vai dēļi. Nokļūstiet push-up stāvoklī un turiet ķermeni taisnu sekundes. Jūs varat arī mainīt šo vingrinājumu, lai padarītu visu ķermeni muskuļaināku. Izmantojiet svarus. Kad esat apguvis šos vingrinājumus, jums arī jāsāk izmantot tādus svarus kā hanteles vai kettlebellus, lai palielinātu pretestību.

Squats un step ups ir ideāli piemēroti svaru izmantošanai.

Kāpēc velotrenažieris ir noderīgs?

Paaugstināšanai jums ir nepieciešams vismaz ceļa augstums. Paņemiet svaru ar vienu roku un soli pa vienai uz sola un pēc tam atkal nost. Atkārtojiet desmit reizes katrā pusē. Reklāma Padomi Veicot kardio vai spēka treniņu, vienmēr valkājiet sporta apavus, jo svars un atkārtotas kustības var sabojāt kājas, step mašīna tauku sadedzināšana un kājas ar atbalsta trūkumu.