Tauku degļa sirdsdarbības zona

Tikai enerģijas avota apsvērums ir pārāk vienkāršota pieeja. Tajā pašā laikā, pārtraukumi starp apmācībām sākumā jābūt ne vairāk kā divas dienas. Tādējādi notiek svara zudums. Gadījumā, ja sākotnēji svars lielas un ikdienas patērē ievērojamas porcijas pārtikas, apmācība ir ilgāka un intensīva. Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka apmācības ilgums zemā impulsā var būt augstāks - kā arī sadedzināto kaloriju skaits.

Kick It Up ar Cardio Exercise - Vīriešu Veselība -

Cardio tukšā dūšā: mīti un realitāte. Kādi ir pētījumi, par kuriem runā Rīta Cardio Natosky pārskati. Kādi ir pētījumi, par kuriem runā Kardiovers notika izsalcis kuņģis- Tas ir lielisks veids, kā atbrīvoties no tauku slāņa. Tomēr, ņemot vērā to, ka tie tiek veikti tukšā dūšā, ne tikai tauki tiek zaudēti, bet arī muskuļi.

Iesaistīties šādos treniņos, ir nepieciešams nosvērt visu "par" un "pret" šo pieeju, lai dedzinātu taukus. Kardiogrāfijai ir nozīmīga loma, dzīvojot. Pamatojoties uz šo funkciju treniņu, ir dabiski pieņemt, ka izpilde sirds bez brokastīm, tas ir, tukšs kuņģis, var paātrināt degšanu zemādas tauku.

Neskaidrs viedoklis par to, kā rīta kardioveri, kas veikti tukšā dūšā, neeksistē efektīvi. Strīdi par šo tēmu notiek ilgu laiku. Un atbalstītāji, un pretinieki vada kā pierādījumu bāzi viņu likumīgajiem rezultātiem zinātniskie pētījumi Bioloģiskie procesi un mehānismi, kas rodas cilvēka organismā. Zinātnieku aptauja arī pierāda pretrunīgus secinājumus. Lai ierastos jebkurā lēmumā, būtu vieglāk iepazīties ar to, kā enerģijas izmaksas notiek apmācības laikā.

Vai tauku sadedzināšanas zona tiešām sadedzina taukus ātrāk?

Enerģijas avots un anaerobiem, un ar aerobām slodzēm kalpo kā ogļhidrāti, kas uzkrāti organismā, tas ir, glikogēns. Tas notiek, līdz tās rezerves tuvojas beigām. No rīta stundās tā līmenis ir minimāls. Ja persona nav brokastis, proteīna katabolisms sāk rasties. Atbalstītāji Cardio Natoskoy vada šo faktu kā argumentu, ka ogļhidrātu vietā, veicot rīta apmācību, ir iesaistīti tauki.

Tomēr mums nevajadzētu aizmirst, ka ar rezerves enerģijas rezervi, kas ir tauku, ķermenis sāk "daļu" tajā. Tauku degļa sirdsdarbības zona, ja pat glikogēns ir uz nulles zīmes, kādu laiku tiks pavadīts ne tauku slānis Un olbaltumvielas ir muskuļu audi.

Līdz ar to, veicot cardiotranslation, tukšs kuņģis ir zaudējis gan taukus, gan muskuļus. Tas ir īpaši svarīgi tiem, kas ne tikai vēlas zaudēt svaru, bet nodarbojas ar slogu, cenšoties atrast skaistu un elastīgu ķermeni. Cilvēkiem, kas būtiski ir nepieciešams, lai saglabātu muskuļus, ieteicams darīt tukšā dūšā un brokastīs.

Patiesība par "tauku sadedzināšanas zonu"

Profesionāli sportisti, kas piedalās konkursos, izmanto kardio tukšā dūšā, lai paātrinātu ubaggaggoing procesus. Tomēr "tukšā dūšā" jēdziens viņiem ir nosacīts, jo apmācības priekšā viņi patērē aminoskābes. Tas novērš izmaksas muskuļu olbaltumvielas kā alternatīvu enerģijas avotu.

Kardio tukšā dūšā kā daļa no apmācības programmas sasniedzot "plato" - samazinātu tauku dedzināšanas tempu, ņemot vērā ķermeņa pielāgošanos diētas un kravu izmaiņām; pēc pilnīgas pārstrukturēšanas un atkarību no sporta apmācības programmas jau ilgu laiku.

atpūtas vielmaiņas ātrums sadedzina taukus

Kūrorts uz "izsalkušo" kardio ir ieteicams uz laiku ar noteiktiem intervāliem. Regulāras klases novedīs pie tā, ka ķermenis pielāgojas šādam režīmam. Galvenais ir jāatceras, ka muskuļu zudums ir neizbēgams, un dažos gadījumos, atkarībā no individuālajām īpašībām, letarģiju un htp svara zudums atsauksmes var novērot.

Brokastis vai ne pēc sirds tukšā dūšā Kopīga praktizēšanas kļūda Šāda veida apmācība ir pilnīga rīta maltītes tauku degļa sirdsdarbības zona. Daudzi uzskata, ka, ja ne, nav vakariņas, efekts, kas iegūts no "izsalkušo" kardio palielināsies.

Šī pieeja ir nepareiza. Pārtikas trūkums dienas pirmajā pusē kalpo organismam signālam uz gaidāmo bada streiku. Tā uzsāk tauku uzkrāšanas mehānismu. Līdz ar to muskuļu masa ir zaudēta, un enerģija, tauku degļa sirdsdarbības zona iegūta no turpmākās maltītes uzreiz tiek atlikta uz tauku slāni.

pazeminot holesterīna un svara zudumu

Izvairieties no tā, ļauj ogļhidrātu brokastis pēc kardiotry. Šādas maltītes ne tikai bloķē tauku uzkrāšanas programmu, novājēšanu marie arī ievērojami samazina zaudējumus muskuļu masa. Bet, pat veicot šādus pasākumus, nav vērts uztvert šāda veida vingrinājums Kā pilnu tauku dedzināšanas apmācību. Lai sāktu tauku dedzināšanas procesu, nav pietiekami vienkārši iesaistīties cardiotreling, jums ir nepieciešams samazināt izmantoto kaloriju daudzumu.

Ja dienas uztura kaloriju saturs paliks augsts, pat visvairāk intensīva apmācība Viņi nevarēs kompensēt enerģijas pārpilnību, kas ierodas organismā kopā ar pārtiku, un rezultāts būs praktiski nulle.

kā svara zudums ātri mājās

Video pārskats Kardio apmācība tukšā dūšā vai "izsalcis" kardio-apmācības tiek uzskatīta fitnesa kopienā gandrīz daudzpusīgi līdzekļi, kad mēs runājam Par darbu muskuļu atvieglojums. Apsutīgo sirds tauku degļa sirdsdarbības zona ir pārliecināti, ka tauku dedzināšanai nav efektīvāka tehnika. Teorija Cenšoties izsekot izsalkušā sirds teorijas izcelsmi, mēs neizbēgami pieskarties bijušā Musclemedia izdevuma un zīmola EAS Bill Phillips publikācijām, kuras to apgalvoja 20 minūtes izsalcis sirds daudz efektīvāk 60 minūšu apmācības pēc ēšanas.

Phillips izskaidro savu argumentu ar to, ka izsalkušajā valstī, kad glikogēna līmenis asinīs ir zems, ķermenis ir spiests saņemt enerģiju aktīvai fiziskajai aktivitātei no savām tauku rezervēm. Saskaņā ar šo teoriju, lietojot ogļhidrātu produktus, jūs sniedzat organismu ar ārēju enerģijas avotu, kā rezultātā, nepieciešamība izmantot uzkrāto enerģijas rezervju, piemēram, tauku, tiek samazināts.

Šie argumenti ir diezgan pārliecinoši un ir zinātniski apstiprināti. Kad jūs apmācīt tukšo kuņģi, jūsu ķermenis tērēs tauku rezerves aktīvāk nekā tad, kad apmācība pēc brokastīm. Citiem vārdiem sakot, izmantojiet izsalkušus, jūs sadedzināsiet vairāk tauku nekā apmācība pēc ēdienreizēm. Bet vai tas ir vērts asināt uz triecieniem, kas sadedzināti mācību procesā?

Mēģināsim apskatīt to atšķirīgi. Getting mazliet enerģijas pirms apmācības sesijas, jūs palielināsiet savu sniegumu, turklāt šie ogļhidrāti iekļūst organismā tikai tādā laikā, kad tas tos izmanto pēc iespējas efektīvāk - kad ogļhidrātu uzsūkšanās ar muskuļu šūnām un insulīna jutība sasniedz maksimumu.

Un kas notiks, ja paaugstināta ēdienreizes apmācība veicina efektīvāku tauku dedzināšanu visā nākamajā dienā? Kā jūs varat redzēt, pretēji populārajam starp daudziem kultūristiem ar pārliecību, šis scenārijs nav tik vienkāršs un viennozīmīgs. Kādi ir pētījumi, par kuriem runā? Tas ir pilnīgi paredzams rezultāts, lai gan jāatzīmē, ka šie dati tiek iegūti neapmācīto cilvēku pētījumā.

Tomēr eksperimenti, kuros testi saņēma ogļhidrātus pirms intensīvākām tauku degļa sirdsdarbības zona, tika doti neskaidri rezultāti. Gorogovitts et al. Iegūtie dati bija līdzīgi Koyla rezultātiem. Grupā, kas pirmo reizi ir saņēmusi zemas intensitātes slodzi pirmajā 80 Filmu apmācība Tauku degšanas līmenis nebija zemāks nekā kontroles "Hungry" grupā.

Izrādās apmēram neapmācītajos tauku degļa sirdsdarbības zona, kardio apmācība tukšā dūšā izraisa intensīvāku tauku dedzināšanu Kur apmācītās personas nav atšķirības tauku dedzināšanas līmenī. Neskatoties uz tauku degļa sirdsdarbības zona, viss nav tik vienkārši, kā mēs vēlētos. Koyl et al. Vairāk nekā svaigāka Wallis un Dr pētījums ir vēl mulsinoši fakti. Atšķirībā tauku apdegums zonā kamēr guļ KOYLA rezultātiem Wallis konstatēja, ka tauku plūsma ogļhidrātu organismā tika piegādāts ogļhidrātu ķermenim apmācības laikā.

Tādējādi "Hungry Cardio" efektivitātes tēma joprojām ir atvērta, jo dažādi eksperimenti dod dažādi rezultāti Salīdzinot izsalkušo apmācību un apmācību pēc ogļhidrātu saņemšanas. Tomēr visos šajos eksperimentos trieciena laikā tiek ņemta vērā tauku dedzināšana. Un šeit ir jautājums: kas notiek pēc apmācības sesijas? Vai man vajadzētu censties sadedzināt vairāk tauku apmācības sesijai, ja segmentā 24 stundu laikā mēs saņemsim tādu pašu rezultātu? Citiem vārdiem sakot, tas ir no tauku daudzuma attiecība, kas uzkrāta un nodedzināta kā daļa no dienas cikla, būs atkarīgs, jūs kļūsiet plānāks vai nē.

Apsveriet tauku dedzināšanas efektivitāti vienā un tajā pašā apmācības sesijā ir bezjēdzīga, jo tas ir atkarīgs pārāk daudz noteikšanas - hormonālas, fermentatīvas, transkripcijas ietekmes un daudzus citus apstākļus. Tikai enerģijas avota apsvērums ir pārāk tauku degļa sirdsdarbības zona pieeja. Schonfeld publicētā analītiskā pārskatīšana Stiprums un kondicionēšanas žurnālsUzskata, ka izsalcis kardio apmācības temats.

Papildus ņemot vērā līdzsvara nozīmi starp uzkrātajiem un sadedzinātajiem taukiem, Schonfeld sniedz šādas piezīmes. Kā likums, ja apmācības sesijas laikā sadedzināt vairāk tauku, pēc tam, kad tas sadedzinās vairāk ogļhidrātu. Un otrādi - ja apmācības sesijas laikā sadedzināt vairāk ogļhidrātu, tad pēc Off off periodā sadedzināsiet vairāk tauku. Schonfeld apgalvo, ka augstas intensitātes apmācība Nomāc organisma spēju sadedzināt taukus slodzes laikā traucēta asins plūsma.

Tas ir arguments par labu tauku dedzināšanas teorijas aizstāvjiem, kas ir pārliecināti, ka optimāliem rezultātiem ir jāveic kardio apmācība ar zemu intensitāti. Pretēji iepriekšējam paziņojumam vairāki pētījumi liecina, ka augstas intensīva sirds apmācība ir efektīvāka nekā zema intensitāte, ko veicina fitnesa profesionāļi. Schonfeld atkārto iepriekš izdarīto secinājumu: bet zema infintētā kardio apmācība tauku degļa sirdsdarbības zona sadedzina taukus untranslated cilvēkiem, šī atšķirība pazūd personām ar nozīmīgu mācību pieredzi.

Tas ir tauku dedzināšana, un ne lipolīze ir izšķirošs faktors, kad runa ir par tauku zudumu. Tas ir, pat ja ķermeņa izdala taukskābes, vērtība ir spēja tos sadedzināt.

Saskaņā ar Schonfeldu, lai gan izsalcis sirdsdarbības laikā lipolīze var rasties intensīvāk, tauku daudzums ir tas pats. Tauku degļa sirdsdarbības zona nozīmē, ka atskrūvētie tauki atkal tiks atlikti ķermeņa enerģijas depo. Schonfeld atzīmē citu bruņas apdares tauku deglis faktu: pārtikas uzņemšana pirms apmācības noved pie skābekļa sedukcijas patēriņa pieauguma.

Citiem vārdiem sakot, ja jūs lietojat pārtiku pirms mācību sesijas, pēc sesijas tiek sadedzinātas vairāk kaloriju. Bet patiesībā šis pieaugums ir niecīgs un aptuveni 23 papildu kalorijas divām ierašanās stundām.

Kick It Up ar Cardio Exercise - Vīriešu Veselība - 2021

Pārskats par Laphorja et al. Lai gan tas izklausās daudzsološu, vairāk nekā puse no šīs summas ir intramuskulāri triglicerīdi, tauku degļa sirdsdarbības zona brīvi taukskābes. Ja mēs cenšamies kļūt plānāks, mums ir jāieredz brīvās taukskābes, bet neapliekamās tēmās, tas galvenokārt tiek pavadīts tauku degļa sirdsdarbības zona triglicerīdus.

svara zudums citāti lietotne

Triglicerīdi tiek sadedzināti muskuļu iekšpusē, kā arī glikogēnu, un apmācītajos indivīdos triglicerīdu lietošanas proporcijas vēl vairāk. Schonfeld uzsver, ka svarīgs fakts, ka dedzināšana intramuskulāriem triglicerīdiem neietekmē stāvokli jūsu formu. Jūsu izskats Atkarīgs no viscerālo un zemādas tauku daudzuma.

Tādējādi, lai gan Schonfeld apgalvo, ka intramuskulāro triglicerīdu oksidēšana neuzlabo jūsu skaitli, tas ir taisnība tikai tad, ja visi tauki nāk no šī avota pārstrādes procesā. Bet šajā gadījumā tas nav. Bodybuilders vajadzētu pievērst uzmanību tam, kā kardio apmācība tukšā dūšā ietekmē slāpekļa rezervātus organismā. Schonfeld citē citrona un Mallyn pētījumu, kas to parādīja apmācība izsmelšanas glikogēna rezervju tāpat kā tukšā dūšā divkāršo slāpekļa zudumu salīdzinājumā ar apmācību pēc ogļhidrātu saņemšanas.

Tas ir īpaši svarīgi bodybuilders, kuri cenšas saglabāt tik daudz muskuļu masas, cik vien iespējams. Lai gan tas nenozīmē, ka tikai muskuļu proteīns, tomēr tas ir satraucošs ziņas. Lai kompensētu šos zaudējumus, būtu ieteicams lietot piedevas ar neaizstājamām aminoskābēm pirms "izsalkušās sirds".