Tauku sadedzināšanas zona bpm

Laika gaitā ķermenis pielāgojās režīmam, un tas kļuva ļoti efektīvs tauku lietošanā. Galu galā noteikums, kas pārsniedz Anaerobās robežas, kad tauku dedzināšana apstājas, darbojas skriešanai, kā arī citiem treniņiem. Agrāk testa sportistam jāievēro labi. Pēc gadiem ilgas atteikšanās, viņš galu galā atzina par aizliegto veiktspēju uzlabojošo produktu izmantošanu. Fināls s slodzes tiek veiktas ar maksimālu piepūli. Tauki tiek "sadedzināti", bet tie tiek iztērēti reizes mazāk.

  • Aerobikas zonas sirdsdarbības ātrums un ieguvumi
  • Zīdīšanas tauku zudums
  • Izmantotais vienādojums ir ,9 - 0,67 x vecums.
  • Kāda ir aerobikas vingrošanas zona?

Sirdsdarbības monitori ir visur, un tiem jābūt - tie ir lielisks līdzeklis, lai uzraudzītu, cik smagi jūs strādājat un sniedzat reāllaika atsauksmes, lai jūs varētu pielāgot, cik grūti jūs strādājat, ja jums tas nepieciešams. No tiem var izvēlēties tūkstoš, un kāds ir pareizais? Ja vēlaties, lai treniņu laikā būtu daudz norādījumu, Polar FT40 varētu būt jums piemērota izvēle.

Kas ir Lance Armstrongs maksimālā sirdsdarbība?

FT40 patiešām palīdz jums noteikt pareizo treniĦa intensitāti katram treniņam, pamatojoties uz to, kā jūs sajūta šajā dienā, Ħemot vērā minējumus no neskaidriem sirdsdarbības ātruma aprēėiniem. Šis sirds ritma monitora veids var neiespiest ikvienu sportistu, bet FT40 ir vairākas noderīgas funkcijas trenažieriem, kuri vēlas iekļūt bez sarežģītām programmām, lai sajauktos. Polar FT40 specifikācijas Dažas FT40 pamatfunkcijas ir šādas: Apgaismojums Sirdsdarbības ātruma displejs - parādīts kā maksimālās sirdsdarbības tauku sadedzināšanas zona bpm vai bpm Regulējama sirds ritma zonas augšējā robeža Ūdensizturība līdz 30 metriem Spēja pārsūtīt datus, izmantojot Polar FlowLink pēc izvēles Un, protams, tas stāsta laiku Lai iestatītu pulksteni, jūs ievadāt pamatinformāciju, tostarp svaru, augstumu, dzimšanas datumu, dzimumu, maksimālo sirdsdarbību un fiziskās slodzes biežumu zems, mērens, augsts vai augšējais.

FT40 izmanto šo informāciju, lai aprēķinātu jūsu sirdsdarbības frekvences zonas un treniņu laikā sadedzinātās kalorijas.

Kad esat iestatījis lietas, jūs varat sākt pārraudzīt un reģistrēt treniņu uzreiz, nospiežot pogu.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Trenēšanas laikā varat ritināt ekrānus, lai skatītu laiku, sirdsdarbības ātrumu, sadedzinātās kalorijas vai mācību efekta ekrānu, kurā parādīta jūsu pašreizējā sirdsdarbības frekvence, kā arī informācija par to, vai strādājat savā tauku degšanas zonā vai Jūsu fitnesa zona. Pēc treniņa jūs varat apskatīt sadedzinātās kalorijas, no taukiem sadedzināto kaloriju procentuālo daudzumu, cik ilgi tu pavadīji katrā intensitātes zonā un savu vidējo un maksimālo sirdsdarbības ātrumu.

Varat arī skatīt datu failus, kuros redzamas treniņu dienas un nedēļas kopsavilkumi, vai izmantot Polar FlowLink tas ir papildu izmaksaslai lejupielādētu datus Polar Personal Trainer vietnē. Jūs pat varat izveidot fitnesa, darbības vai apmācību programmas vietnē, kas ir diezgan atdzist funkciju.

Polar FT40 sirdsdarbības monitora pārskats - Sporta Uzturs - 2021

Izvietot iezīmes OwnIndex - FT40 ietver fitnesa testu, kas nosaka jūsu aerobikas piemērotību atkarībā no dzimuma, vecuma, augstuma, ķermeņa svara, fiziskās aktivitātes līmeņa, sirdsdarbības ātruma un sirdsdarbības ātruma mainīguma, kas rodas miera stāvoklī.

Jūs valkājat pulksteņa un krūškurvja siksnu, atpūsties 5 minūtes, kamēr FT40 mēra sirdsdarbības ātrumu.

ikona svars loss pētījums jebkura tauku dedzināšana

Rezultāts ir jūsu OwnIndex numurs, mērījums, kas ir salīdzināms ar VO2max, bieži lieto kā līdzekli aerobikas fitnesa noteikšanai. FT40 ietaupa jūsu jaunākos 60 testu rezultātus, lai jūs varētu tos salīdzināt un redzēt, kā laika gaitā jūsu fitnesa attīstība uzlabojas.

kā sadedzināt vaigu taukus ātri svara zudums saņem veidus

EnergyPointer - Šī funkcija palīdz noteikt pareizo treniņu intensitāti katrā treniņā, ņemot vērā jūsu pašreizējo stāvokli. Kamēr jūs trenējat, ekrānā parādās līnija, kas parāda jūsu pašreizējo sirdsdarbības ātrumu un maksimālo tauku sadedzināšanas zona bpm frekvenci, kas ir sirdsdarbības frekvence, kas atdala jūsu tauku sadedzināšanas zonu no fitnesa zonas.

Turot savu sirdsdarbības ātrumu pa kreisi no līnijas, jūs saglabājat zemāku intensitāti, vienlaikus saglabājot sirdsdarbības ātrumu kāju zonējums svara zudums labi, nozīmē, ka esat savā fitnesa zonā.

tauku zudumu uzpūšanās 28 dienu novājēšana

Tas viss izklausās nedaudz sarežģīti. Rokasgrāmatas lasīšana var radīt to, ka jūs vēlaties noberzt savus matus, taču šī patiešām ir lieliska iespēja, uzskatot, ka intensitāte, iespējams, ir vissvarīgākā jūsu treniņa daļa un visgrūtāk izdomāt.

Būtībā šis rīks veic visu jūsu darbu, lai jums nebūtu satraukums ar sirdsdarbības zonas aprēķiniem un norādīts, cik grūti strādāt.

kā sadedzināt ķermeņa tauku ar ledu kā noņemt ķermeņa tauku nedēļā

Es sniegšu šo brīdinājumu: manā gadījumā sirdsdarbības frekvences zonas bija zemas. Viena treniņa laikā mana limita sirdsdarbības ātruma vērtība bija sitieni minūtē, kas gandrīz neprognozē mani, tāpēc es ļoti iesaku jums izmantot sirdsdarbības monitoru kopā ar uztverto intensitāti, lai atrastu zonu, kas jums strādā.

slim leju sejas tiešsaistē alpha m fat burner

Tomēr viena laba iezīme ir tas, ka ikdienas sirdsdarbības ātrums nav vienāds. Tas iet uz augšu, kad jūs atpūšaties, un varat izturēt grūtāku treniņu un samazināsies, tauku sadedzināšanas zona bpm ķermenim vajag kaut ko vieglāku.

kā slīpums uz leju vienā nedēļā kā slim leju manas kājas

Tas ir diezgan forši. Plusi un mīnusi Plusi Stilīga - Jā, tas joprojām izskatās tauku sadedzināšanas zona bpm sirds ritma monitoru lasiet: liela izmēra un sportiska izskatabet Tauku sadedzināšanas zona bpm ir nedaudz vairāk stilīgs un nāk ar dažādām krāsām ar vieglām ziedu zīmēm, kas uzdrukātas uz siksnas, un tas var pārsteigt sievietes Viegli izmantot - Papildus dažām mulsinošām jomām, lietošanas pamācība ir diezgan viegli saprotama, iestatīšana ir ērta, un treniņu laikā ir viegli orientēties ekrānos Lieliski piemērots iesācējiem - FT40 var būt vairāk zvani un svilpes nekā iesācējiem, bet tiem tauku sadedzināšanas zona bpm patīkami papildu norādījumi, ko FT40 nodrošina, izvēloties treniņa intensitāti Motivēšana - spēja redzēt savu progresu treniņu laikā un pēc tā un pārskatīt jūsu mācību datus jebkurā laikā ir iepriecinošs un var palīdzēt jums saglabāt savu treniņu programmu Lieliski aksesuāri - Polar FlowLink, kas maksā papildu 54 ASV dolārus, ļauj viegli nodot treniņu datus vietnei.

Cons Nevar mainīt siltuma zonas- Mans lielākais jautājums ar FT40 ir nespēja skatīties manas sirdsdarbības zonas vai tos mainīt.

Izņemot neorormālu, visas šīs zāles tiek pārdotas tikai pēc receptes. Bezmiegs pašlaik ir svarīga problēma, ar kurām saskaras gan pieaugušie, gan bērni. Apsveriet efektīvās metodes, lai ātri aizmigtu. Mūsdienās ir grūti satikt personu, kas varētu lepoties ar veselīgu miegu. Insomnia cēloņi.

Kamēr jūs varat mainīt augšējo sirdsdarbības ātrumu, jūs nevarat noregulēt zemākās robežas. Tas ir nomākta, kad sirdsdarbības zonas ir pārāk zemas, jo tās man bija pieejamas.

Sirdsdarbības zonu definīcija. Sirdsdarbības zonas

Fat Burning Zone - Vēl viena problēma man bija ar viņu solījumu, ka uzturēšanās ar zemu intensitāti palīdzēs trenažieriem sadedzināt vairāk tauku.

Tas ir mīts, kas ir bijis aptuveni gadu desmitiem, un treniņētāji var nesaprast, ka, lai gan zemākas intensitātes trenažieri noteikti ir savā vietā, intensīvāka izmantošana sadeg vairāk kaloriju. Kopumā ar FT40 ir daudz vairāk plusus par mīnusiem, tādējādi padarot to par lielisku izvēli, it īpaši jauniem trenažieriem.