Tauku zudums maltīti ceļvedis, Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti

Tātad varbūt tā nav pārsteidzoši, ka gala rezultāti ir līdzīgi. Tauki palīdz jums justies paēdušam -ai ilgāk, padara jūsu ādu un matus veselīgus, palīdz jums sagremot un absorbēt vitamīnus un veicina veselīgu šūnu darbību. Kādi ēdieni ir atļauti uzturā?

tauku zudums maltīti ceļvedis

Pēc 12 nedēļām dalībnieki turpināja ievērot diētu bez dietologa. Pēc tam pēc 12, 24 un 50 nedēļām diētu ietekme tika novērtēta, izmantojot vairākas veselības pārbaudes.

tauku zudums maltīti ceļvedis

Pētnieki mēra ķermeņa svaru, ķermeņa tauku, insulīna jutību diabēta risku, ko norāda spēja kontrolēt glikozes līmeni asinīs un holesterīnu. Viņi arī analizēja 82 gēnus, kas saistīti ar aptaukošanos un vielmaiņas slimībām. Pētījuma galvenais konstatējums bija tāds, ka neregulāra tukšā dūšā un ikdienas kaloriju ierobežošana izraisīja ievērojamu svara un tauku zudumu, salīdzinot ar kontroles grupu.

Bet intermitējošs badošanās nebija efektīvāks par tradicionālo diētu, lai zaudētu svaru. Intermitējošs badošanās arī neuzlaboja nevienu veselības marķieri vairāk nekā ikdienas kaloriju ierobežojums. Izstāšanās rādītāji bija zemi, bet abām uztura grupām līdzīgi, liekot domāt, ka dalībnieki to varēja viegli ievērot.

Tas ir lieliski piemērots cilvēkiem, kuri vēlas izbaudīt keto priekšrocības, bet tomēr vēlas ēst galvenokārt augu valsts uzturu.

tauku zudums maltīti ceļvedis

Eko-keto diēta Eco-Keto ir pievilcīgs veids, kā aprakstīt videi draudzīgu, ketogēnu diētu. Lielākā daļa cilvēku eko-keto interpretē kā pilnīgi augu izcelsmes, jeb vegānu keto diētu. Uzziniet, kā jūs varat apvienot periodiska badošanās un keto.

Kā jūs zināt, ka jums ir ketoze? Labākais veids ir pārbaudīt sevi vai nu, veicot urīna, elpas vai asins analīzes, saka Vitnija Lauritsena, The Vegan Ketogenic Diet Cookbook līdzautore. Grāmatā mēs runājam par dažādiem plusi un mīnusi. Tātad urīna tests var noteikt jūsu līmeni. Tu uz to urin. Tas ir ļoti pieņemams.

Gadu pēc gada tiek izgudrotas arvien jaunas brīnumu diētas, kas sola zaudēt kilogramus bez piepūles. Turpmāk minētas dažas, kas sola brīnumus, taču nepiepildās. Ēdienreižu izlaišana vai straujš kaloriju samazinājums. Ārsti ir secinājuši, ka ēdienreižu izlaišana patiesībā var radīt svara pieaugumu.

Tas dod jums ātrus rezultātus. Viņas var tos iegādāties tiešsaistē, taču tas nav visuzticamākais tests, viņa saka. Elpas pārbaude, kuru tiešsaistē var iegādāties ierīci un kas var izmērīt ketonu blakusproduktus jūsu izelpā.

Bet tas var būt patiešām dārgs, un tas ne vienmēr ir visprecīzākais. Visprecīzāk ir veikt asins analīzi. Un to faktiski var izdarīt pie ārsta.

Kā jūs varat zaudēt svaru

Šim nolūkam varat iegūt ierīci, lai to varētu iegādāties tiešsaistē. Bet ne visi katru dienu vēlas pārbaudīt savas asinis, jo tas ir neērti, taču tas ir precīzākais veids, kā to pārbaudīt. Tātad tas ir atkarīgs no tā, cik tas jums ir svarīgi. Kādi ir labākie ēdieni keto diētas plānam? Vislabākie keto pārtikas produkti ir tie, kuros ir maz ogļhidrātu un daudz tauku un olbaltumvielu.

Kad burvība izbalē – kāpēc diētas nestrādā

Bet tas nedod jums carte blanche, lai plosītos caur veselu Oreos piedurkni. Dažas vienkāršas darbības var padarīt jūsu virtuvi draudzīgu keto, pirms sākat diētu. Dārzeņi Brokoļi, ziedkāposti, Briseles kāposti, kāposti un citas krustziežu dārzeņi, visu veidu lapu zaļumi, sparģeļi, gurķi, selerijas, sēnes, bulgāru pipari, cukini, tomāti un burkāni Rieksti un sēklas Mandeles, valrieksti, Indijas riekstisaulespuķu sēklas, pistācijas, kastaņi, ķirbju sēklas, riekstu sviesti un sēklu sviesti, čia sēklas un linu sēklas Vai vajag vairāk ideju?

Keto diēta ir kļuvusi par visizplatītāko un pretrunīgāko ēšanas plānu, un slavenības, dietologi un pat ārsti cīnās par dažādām žoga pusēm. Tātad, kas dod? Lai palīdzētu jums izlemt, vai diēta jums ir piemērota, mēs sadalām visu, kas jums jāzina par keto diētu, ieskaitot dažus keto diētas blakusparādības un bēdīgi slavenais keto gripa.

Otrkārt, apturēt alkohola lietošanu - ir pierādījumi, ka pat mērena uzņemšana var palielināt vēdera tauku saturu, tāpēc jūsu divu pintes pēc darba ieradums var izraisīt iekšēju postījumu. Paceliet svaru, lai zaudētu svaru Pārvietojošais dzelzs nav pirmā izvēle, kad pienācis laiks sagriezt taukus - bet tam vajadzētu būt.

Otrkārt, tas veido muskuļu, kas paaugstina jūsu atpūšošā vielmaiņas ātrumu, tāpēc jūs sadedzināt kalorijas pat tad, ja neesat apmācīts.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Apmācība par tauku zudumu ir par maksimālu visu dienu apdegumu. Plāns: lai jūs uzņemtu HIRT jūsu treniņam, sadaliet savu treniņu trīs vai četrās lielajās kombinētajās kustībās un izmantojiet tehniku, kas pazīstama kā "rest-pause". Pēc katra kustības galīgā katra iestatiet 15 sekunžu pārtraukumu, atkal atlaidiet spēku un atkārtojiet.

tauku zudums maltīti ceļvedis

Ideālā gadījumā jūs saņemsiet apmēram desmit reps ar savu sākotnējo iestatījumu, seši - pirmajā atpūtas pauzes komplektā un trīs - savā finālā, briesmīgajā. Alternatīvi, pabeidziet ar klasteru komplektu.

tauku zudums maltīti ceļvedis

Jūsu pēdējam iestatījumam veiciet iespējami vairākus trīs reps komplektus, ņemot 20 sekundes atpūtai starp katru mini komplektu. Lai iegūtu bonus tauku apdegumu, pārī savas kustības. Sakņu preses vai priekšējā tupeja savienošana ar pacelšanas mehānismu saglabās jūsu darba ātrumu un padarīs ķermeni par tauku sadedzināšanas krāsni.

tauku zudums maltīti ceļvedis

Esi vieds ar Cardio Ātrā tauku zuduma gadījumā pierādījumi ir skaidri: vislabāk ir ātrs vai lēns kardio, un vidēji 3 vai vairāk. Vienā no labākajiem pētījumiem par vingrinājumiem, kas publicēti žurnālā Vielmaiņa, tēmas tika ievietotas 20 nedēļu "tradicionālajā" izturības programmā vai 15 nedēļu ilgajā intensitātes plānā.

Kā ātri noņemt taukus no vēdera: pareizi uzturs un vingrinājumi

HIIT grupa zaudēja deviņas reizes lielāku tauku daudzumu pārbaudīja, izmantojot ādas kroku mērījumus kā tradicionālo grupu. Zinātnieki secināja, ka intervāla apmācība uzlabo vielmaiņas ātrumu, tādēļ jūs turpināt degt taukus pēc fiziskās aktivitātes. Tas vairāk attiecas uz to, kad ēdat, nevis uz to, ko ēdat.

  • Mēs nedrīkstam aizmirst, ka tādi produkti kā cepšana, konfektes un saldie dzērieni ir ļoti kaitīgi, tādēļ tos vajadzētu izslēgt no uztura.
  • Kas notiek ar jūsu ķermeni, ēdot picu

Ja izvēlaties ieturēt diētu, tad ir daži dažādi plāni, no kuriem izvēlēties, tostarp 8 diēta, 5: 2 diēta, 24 stundu gavēnis un mainīgo dienu pieeja. Šī ir populāra pieeja, jo to var sinhronizēt ar mūsu dabisko miega ciklu. Lielākā daļa cilvēku guļ 8 stundas un tāpēc gavē.

Kas ir lēnā ogļhidrātu diēta? Viss, kas jāzina par zemu glikēmisko ēšanas plānu

Tātad, pagarinot gavēņa logu pirms un pēc miega, ir vieglāk rīkoties. Pieejā 8 cilvēki var gavēt no pulksten līdz pusdienlaikam, ēdot agras vakariņas un izlaižot brokastis, ļaujot ķermenim sākt dedzināt taukus, tiklīdz aknu enerģijas krājumi ir iztērēti.

Tomēr jebkurā divās nedēļas dienās jūs varat patērēt tikai mērenu maltīti ar aptuveni kalorijām.

  • Kas ir Keto diēta un kā tā darbojas?
  • Kad burvība izbalē – kāpēc diētas nestrādā | Latvia

Bieži vien tas var būt mazāk uzmācīgs periodiskas badošanās veids, jo tas maina jūsu uzvedību tikai divas nedēļas dienas. Ātri 24 stundas Vēl viens efektīvs intermitējoša badošanās veids ir vienkārši izvairīšanās no pārtikas 24 stundas.

Kas tieši ir Keto diēta? Šeit ir viss, kas jāzina, pirms to izmēģināt

Nepietiekama gulēšana stimulē stresa hormonu veidošanos. Ķermenis mēģina to labot, rodas nepārvarama bada sajūta. Pēc smagas darba dienas jums ir jāatpūšas, jāatpūšas, jāvelta spēks un jāatjauno.

To var izdarīt jebkurā veidā, kas rada pozitīvas emocijas: dodieties uz baseinu, apmeklējiet fitnesa telpu, pastaigājieties, satikieties ar draugiem. Spēja tikt galā ar emocijām.

Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos

Īpaši bieži cilvēki "sagrābj" stresu. Ir jāiemācās tikt galā ar sarežģītām situācijām, citādi atbrīvoties no negatīvisma. Labākais variants ir konsultēties ar psihologu. Fiziskās aktivitātes. Sākotnēji pietiks ar pārgājieniem.