Tauku zudums pēc riteņbraukšanas, Ziņu izvēlne

Vienkārši sakot, muskuļu šūnas satur olbaltumvielas un ūdeni. Plānojot spēka treniņu, jāņem vērā, ka tie veicami ne vēlāk, kā 6 stundas pirms miega. Tāpēc es esmu pret biežu svēršanu, kad jānosaka apmācības efektivitāte un racionāls uzturs Viņi lēnām, bet ilgu laiku atjauno visa organisma darbu. Vai vēlaties skaistu ķermeni? Atgriešanas Vai Kompensācijas Politika Ja jūs jūtaties vīlušies ar objektu, ko esat saņēmis, lūdzu, informējiet mūs, 7 septiņu dienu.

Riteņbraukšana Clothings

Tālāk Daudzu svarcēlāju mērķis ir pieaudzēt masu un atbrīvoties no taukiem vienlaicīgi. Diemžēl lielākā daļa no vietas neizkustas vairāku mēnešu vai pat gadu garumā.

tauku zudums pēc riteņbraukšanas

Muskuļu masas pieaudzēšanai organismam nepieciešams ēdiens lielos daudzumos. Lai tiktu vaļā no taukiem, organismam nepieciešams daudz mazāk kaloriju un daudz vairāk intensīvo kardio treniņu. Lai panāktu savstarpēju kompromisu starp masas pieaudzēšanu un tauku zudumu, nepieciešams rīkoties abos virzienos, ievērojot organisma atšķirīgo sistēmu funkcionēšanas principus.

tauku zudums pēc riteņbraukšanas

Taču zemāk aprakstītais plāns ir gana ekstrēms un drīzāk piemērots profesionāļiem. Taču tas ir labs veids, kā panākt šos abus savstarpēji izslēdzošos mērķus vienlaicīgi, par cik iekļauj ekstrēmās badošanās posmus tauku zudumam, un ekstrēmo pārēšanos muskuļu masas pieaudzēšanai.

tauku zudums pēc riteņbraukšanas

Šāda shēma iet roku rokā ar tievēšanas treniņiem, vingrinājumiem reljefam un muskuļu masas palielināšanai. Pārsvarā būs jāpieturas pie tauku dedzināšanas režīma, uzņemot nelielu kaloriju un ogļhidrātu daudzumu, kā arī veicot vingrinājumus tauku sadedzināšanai. Iešana uz ieslīpa skrejceliņa 45 minūšu garumā — perfekta ilgstošai kardio slodzei, kas veicama spēka treniņu dienās līdz 3 reizēm nedēļā.

tauku zudums pēc riteņbraukšanas

Maksimālie rādītāji: 3 kardiotreniņi un 3 augsti intensīvi treniņi nedēļā. Sportistiem ar vidēju vielmaiņas līmeni būs piemēroti 3 augsti intensīvi treniņi, bez kardio.

Cik kalorijas var sadedzināt regulāri, tempā braucot ar riteni?

Tiem, kam metabolisma līmenis ir augsts, nepieciešami augsti intensīvi treniņi nedēļā. Spēka treniņi Spēka treniņu režīms dažkārt ir pat svarīgāks par pašu izpildi. Plānojot tauku zudums pēc riteņbraukšanas treniņu, jāņem vērā, ka tie veicami ne vēlāk, kā 6 stundas pirms miega. Tas ir laiks, kad tiek pārēsts, lai stimulētu olbaltumvielu sintēzi un papildinātu glikogēna krājumus.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Ja veicam to pārāk agrās stundās, 8 minūšu tauku dedzināšana apturēts tauku dedzināšanas process pārējā dienas daļā. Treniņu sesijas sastāv no sarežģītiem bāzes vingrinājumiem ar akcentēšanu uz noteiktām muskuļu grupām.

Lose Arm Fat in 3 days with Garlic Water - Get rid of Flabby Arms \u0026 tone Sagging arms

Piemēram, treniņš, kas ir veltīts tikai rokām. Jāizvēlas treniņus, kas stimulēs lielu anabolisko hormonu daudzumu un muskuļu masas pieaudzēšanu. Lai lasītu rakstu tālāk, šķir nākamo lapu!