Tauku zudumu motivācija. Summer burn small group

Beži un ilgstoši kaloriju ierobežošanas periodi izraisa t. Treniņā jūs pieredzēsiet milzīgu spēka pieaugumu, jo jūsu ķermenis beidzot saprot, kā pareizi izmantot muskuļus. Pierādīts, ka hroniski augsts kortizola līmenis rada pastiprinātu uzbudinātību, agresiju, ko bieži vien pavada miega traucējumi, un tas vainagojas ar lēnāku svara zudumu, pat lietojot pareizu uzturu.

Jo vairāk jūs nosverat, jo vairāk enerģijas jūsu ķermenis tērē, lai pārvietotu šo svaru apkārt. Kā jūs zaudējat svaru, jūsu ķermenis, protams, iztērēs mazāk kaloriju, ko mēs bieži vien neņemam vērā mūsu kaloriju patēriņā.

Lietas, kuras jūs nezināt par svara zudumu

Piemēram, ja jūs esat 5'8 "un sver lbs, jūsu pamata vielmaiņas ātrums var būt apmēram kalorijas, neiekļaujot nekādus vingrinājumus, ko veicat. Ja jūs zaudēsiet 20 mārciņas, BMR mainīsies, samazināsies no kalorijas.

tauku zudumu motivācija

Tas var nešķiet daudz, bet, ja jūs nepielāgojat savas kalorijas, zaudējot svaru, jūs nonāksiet pie nomākta plato. Ieliet Plateau Vienīgais, kas ir vairāk nomācošs, nekā nezaudēt svaru, saskaras ar svara zaudēšanas plato pēc vienmērīga progresa.

Jūs veicat vingrinājumus, jūs skatāties katru kaloriju, tas ir tuvu jūsu mērķim, un tad lietas nonāk sasmalcināšanā. Pļāpāšana plato bieži ir vairāk par nelielu izmaiņu tauku zudumu motivācija, lai kniebiens, ko jūs darāt, nekā pāriešana uz bortu ar diētu vai treniņu programmu: Mainīt treniņus Pievienojiet vairāk sirdsdarbības - pievienojot papildus kardio dienu, pat ja tas ir īss, var būt tikai tas papildu kaloriju daudzums, kas nepieciešams, lai pārvarētu kupolu.

35 pāriem, kuriem mīlestība ir kļuvusi par labāko motivāciju zaudēt svaru

Paceliet smagākus svarus - smagie svari palīdzēs jums veidot muskuļus, un muskuļi palīdz jums sadedzināt taukus. Centieties pacelt pietiekami daudz svara, ko var izpildīt tikai reps katrā treniņā.

Tauku zudumu motivācija spēka treniņus - ja tauku zudumu motivācija veicis tādus pašus treniņus vairāk nekā nedēļas, pat nelielas izmaiņas var mainīt. Izmēģiniet citus panākumus, piemēram, mainiet izmantoto pretestības veidu, mēģiniet pilnīgi jaunus vingrinājumus vai sadaliet treniņus, lai jūs varētu pavadīt vairāk laika katrai muskuļu grupai.

Mainiet intensitāti - taukus labāk tauku zudumu motivācija, ja visas nedēļas laikā trenēsieties ar dažādām intensitātēm. Mēģiniet apvienot garus, lēnus treniņus, kā arī intensīvu intervālu apmācību, lai dažādos veidos skartu visas jūsu enerģijas sistēmas.

Kas ir būtiskākais svara zaudēšanā?

Nomājiet treneri. Ja jūs sajaucat par to, ko darīt, treneris var atjaunot savu kārtību un palīdzēt jums veikt vairāk ar savu vingrinājumu laiku. Pievienojiet vēl darbību - ja jūs esat iztērējis maksimālo laiku treniņā vai vienkārši nevēlaties uzņemties vairāk mācības, pievienojot vairāk tauku zudumu motivācija ir vienkāršs veids, kā sadedzināt papildus kalorijas bez pārspīlēšanas ar uzdevumu. Dienas 20 minūšu gājiena attālumā var palīdzēt sadedzināt līdz papildu kalorijām.

Summer burn small group

Kniebiens jūsu kaloriju ieplūdes - Pat nelielas izmaiņas jūsu diētu var pievienot un palīdzēt jums pārvietoties pāri tauku zudumu motivācija. Ēst mazliet mazāk par parasto vai pievienojot vairāk šķiedrvielu savai diētai ir tikai divi veidi, kā samazināt jūsu kalorijas, nejūtot, ka jūs esat nomocīts.

Veikt pielāgojumus visā procesā - jūs nevēlaties apsēst vairāk nekā kalorijas katru reizi, kad jūs zaudējat mārciņu, bet tas maksā, lai pārvērtētu, kur jūs laiku pa laikam. Kad jūs zaudējat 20 vai vairāk mārciņas, apskatiet savu diētu un fizisko aktivitāšu programmu un atrodiet veidus, kā samazināt savas kalorijas, lai atspoguļotu jauno svaru. Mēs saņemam aprēķinus par ķermeņa tauku procentuālo daļuBMRĶMIkalorijas, kas sadedzinātas fiziskās aktivitātes laikāun mērķa sirdsdarbības ātrumutikai nosaucot dažus.

Šie skaitļi var būt noderīgi, tauku zudumu motivācija ir daži trūkumi: Viņi ir tauku zudumu motivācija aprēķini : formulas, kas izmantotas, lai aprēķinātu šos aprēķinus, ir ierobežotas, tādēļ tās var piedāvāt tikai aprēķinus - aprēķinus, kas varētu būt tik tālu no atzīmes, ka viņi faktiski var sabotēt jūsu svara zudumu.

Daži aprēķini, kurus mēs zinām, ne vienmēr ir precīzi: BMI - BMI formula izmanto svaru un augstumu, lai noteiktu, cik veselīgs ir jūsu svars, bet tajā netiek ņemta vērā liesa muskuļu masa, rāmja izmērs vai dzimums, visas lietas, kas var novirzīt numurus nepareizā virzienā.

BMR - BMR aprēķināšanai izmanto dažādas formulas, bet daži ir neprecīzi, jo tie neņem vērā aktivitātes līmeņus vai ķermeņa sastāvu.

Ja jūs esat ļoti muskuļots, kalkulators var nenovērtēt, tauku zudumu motivācija daudz kaloriju jums nepieciešams.

  1. Svara zudums naudas padome
  2. Raksti - Bentolit
  3. Savukārt, izejošās enerģijas pusi ietekmē bāzes vielmaiņas ātrums atkarīgs no dzimuma, vecuma, izmēra, hormonu stāvokļa, diētu vēstures, gēniemkustībās iztērētā enerģija, ko arī ietekmē virkne individuālu faktoru un enerģija, kas iztērēta uztura šķelšanas procesā.
  4. 35 pāriem, kuriem mīlestība ir kļuvusi par labāko motivāciju zaudēt svaru
  5. Zaudējumu svars un kuņģis

Ja jums ir vairāk ķermeņa tauku, jūs varat iegūt lielāku skaitu, nekā jums tiešām ir nepieciešams. Viņi nedod jums visu taisnību : tas jūtas patiešām labi, ja eliptiskais treneris stāsta, ka pēc 30 minūšu treniņa esat sadedzinājis kalorijas.

tauku zudumu motivācija

Problēma ir tā, ka šis skaitlis ir visticamāk pārvērtēts. Tas neņem vērā jūsu fitnesa līmeni vai cik daudz muskuļu jums ir, divi faktori, kas var mainīt, cik daudz kaloriju jūs dedzināt. Vēl viena tauku zudumu motivācija ir tāda, ka tas neietekmē kalorijas, kuras jūs esat sadedzinājis, ja netiktu izmantoti. Jūs joprojām sadedzat kalorijas pat tad, ja neveicat nodarbības, tādēļ, lai iegūtu precīzāku skaitli, jums vajadzētu atsaukt kalorijas, kuras jūs esat sadedzinājis.

Ārpus numuriem Svara zuduma aprēķini var dot jums lekt no punkta, bet jūs nevēlaties būt vergu šiem numuriem. Citas iespējas: Atrodiet savus numurus. Tā vietā, lai izmantotu Tauki sadedzina les dzirnavas kalkulatoru, izdomājiet, cik daudz kaloriju tauku zudumu motivācija jau ēdat.

Saglabājiet pārtikas žurnālu vai izmantojiet tiešsaistes izsekošanas vietni, lai izsekotu jūsu kalorijas nedēļu vai divas reizes.

Kad jums ir priekšstats par to, cik daudz kaloriju jūs ēdat, varat samazināt šo skaitli, lai zaudētu svaru.

tauku zudumu motivācija

Lai sasniegtu mērķa sirdsdarbības frekvences zonu, izmantojiet kalkulatoru, lai iegūtu sākotnējos numurus, un pēc tam pielāgojiet tos, saskaņojot dažādus sirdsdarbības ātrumus ar tauku zudumu motivācija uztverto piepūle. Paļauties uz savu pieredzi - mēs bieži vien paļaujamies uz aprēķiniem, pat ja mūsu pieredze rāda citādi.

Nebaidieties pielāgot lietas, ja neko nesaņemat. Ja sirdsdarbība tauku zudumu motivācija pārāk vienkārša, nomainiet to, kamēr jūs strādājat ar lielāku intensitāti. Ja sekojat BMR aprēķinam un jūs neredzat rezultātus, mēģiniet samazināt šo skaitli par kalorijām, lai redzētu, vai tas kaut ko mainīs. Svars zaudēšanas process pastāvīgi mainās, un jums ir jāmaina ar to.

Kā mājās zaudēt 7 kg nedēļā?

Lai būtu veiksmīga, kniebiens, ko jūs darāt, tiklīdz jūs saprotat, ka lietas nedarbojas. Lai panāktu lielu svara zaudēšanu, veiksme var būt īslaicīga lieta. Dažreiz jūsu ķermeņa masa samazinās, un dažreiz tas palielinās. Dažreiz tas paliek nemainīgs. Mērogs var mainīties, jo jūs ēduši vairāk vai arī tāpēc, ka jūs strādājāt mazāk, vai tāpēc, ka kāds snuck un kalibrē jūsu mērogu kā nežēlīgu joks.

Skala var mainīties, jo jūs saglabājat ūdeni vai esat dehidrēts vai planētas kļuvušas novirzes. Neatkarīgi no iemesla, nav iespējams uzzināt, kas patiešām notiek, tauku zudumu motivācija jūs varat justies kā neveiksmei. Ko jūs nevarat saprast, ir tas, ka dažreiz aizmirstot par savu svaru faktiski var palīdzēt jums zaudēt svaru.

Tas var likties dīvaini, taču viens pētījums parādīja, ka cilvēki koncentrējās uz veselību, nevis uz svaru, mainot savu uzvedību tādā veidā, kas noved pie labākas ķermeņa masas vadības.

tauku zudumu motivācija

Papildus svara zudums Kā tas būtu, ja vairs neuztraucies par savu svaru? Ko tu dari sev, ja tavs mērķis būtu, teiksim, katru dienu justies labāk vai ja ir vairāk enerģijas? Lai mainītu mērķi pret kaut ko materiālu, tas, ko jūs varat redzēt, justies un pieskarties regulāri, var būt tikai tas, kas jums nepieciešams, lai iegūtu meklējamos rezultātus. Dažas idejas: Jūsu veselība - Vai jums ir nepieciešams mazliet uzlabot stresu vai atbrīvoties no hroniskas muguras sāpēm?

Varbūt jūs vēlaties justies enerģiskāk vai katru nakti iegūt vairāk kvalitatīvu miegu.

56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu

Kad jūs trenējat, lai justies labāk, nevis izskatās labāk, jūs daudz vairāk varēsiet to pielipt, jo īpaši, ja jūs patiešām varēsiet justos progress, ko veicat. Jūsu veiktspēja - kāpēc nevērsties uz to, ko vēlaties veikt, nevis par to, kāds ir jūsu mērogs?

Varbūt jūs vēlaties, lai jūs varētu staigāt pa kāpnēm darbā bez sabrukšanas, vai varbūt vēlaties strādāt pagalmā, neatmetot muguru. Padomājiet par lietām, kuras vēlaties veikt labāk un atbilstoši iestatīt savus mērķus.

tauku zudumu motivācija

Jūsu apmierinātība - vai nejūtas labi par sevi, kad jūs pabeidzat treniņu vai ēdat grilētu vistu, nevis cheeseburger? Koncentrējieties uz to, kā jūtaties, veicot dažādas izvēles visas dienas garumā. Veicot vairāk lietas, kas liek jums justies labi, tas ir vieglāk turpināt to darīt katru dienu. Vingrojumu metabolisms paraksti cilvēka plazmā. Sci Trans Med. Maijs ; 2 33 : Veselība pēc jebkura izmēra un uztura uzvedības: 1 gadu ilguma pēcpārbaudes rezultāti lieluma pieņemšanas intervencē.

tauku zudumu motivācija

J Am Diet Assoc. Vingrojumu spēks: hroniskas stresa ietekmes uz telomēru garumu. PloS ONE. Maijs ; 5 5. Related Content.