Vai squats sadedzina tauku augšstilbus. Kā zaudēt augšstilba taukus | pozitivadoma.lv

Squat tehnika Kaloriju patēriņu pietupienu laikā ietekmē arī to izpildes tehnika. Deadlifti un squats ir kombinēti vairāku savienojumu vingrinājumi, kas vienlaikus darbojas vairākās muskuļu grupās. Jāatzīmē, ka šī joma ir bieži atsaucas problēmas ne tikai sievietēm ar lieko svaru, bet arī slim daiļā dzimuma. Gandarījums, kas rodas tikai no šī viedokļa, ļaus justies lieliski!

Svērtie pietupieni Dažas dāmas kļūdaini uzskata, ka, izmantojot svarus pietupienos, viņi sūknēs kāju muskuļus un izskatīsies kā futbolisti. Diemžēl viss nenotiek tik ātri, lai arī tauki tiek dedzināti kāju muskuļos ātrāk un efektīvāk nekā jebkur citur.

Tātad, lai kājas un augšstilbi izskatās slaidi un atviegloti, bet sēžamvieta ir saspringta un elastīga, šajās vietās ir jāatbrīvojas no tauku nogulsnēm.

  • Pro ana ātrs tauku zudums
  • Terra svara zudums

Lai to izdarītu, jums vajadzētu pareizi ielādēt muskuļus un izmantot īpašu aprīkojumu sporta zālē vai mājās. Ideāli ir tādas ierīces kā stieņi, hanteles, kettlebell un pretestības joslas.

  1. Sports un fitnessSvara zudums Pietupieni: 30 dienu programmu.
  2. Neskatoties uz to, pašreizējie darba profili un arvien neaktīvākais dzīvesveids ir pretrunā ar mūsu visvienkāršākajiem, primitīvākajiem pārvietošanās instinktiem.
  3. Lai zaudētu svaru un uzturētu ķermeni labā formā, jūs nevarat iztikt bez veselīga uztura un treniņu komplekta.
  4. 2 mēnešu tauku zudums
  5. Apgulieties uz muguras un sejas griestus.
  6. Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  7. Ātrās svara zudumu garšaugi

Ir arī īpaši simulatori. Protams, jautājums par to, cik daudz kaloriju tiek sadedzināts, tupējot, ir svarīgs, taču tas var izrādīties pilnīgi bezjēdzīgs, ja fiziskas slodzes laikā pastāv traumu risks.

Saskaņā ar pagājušā gadsimta piecdesmito gadu pētījumiem tupēšana tika uzskatīta par bīstamu un tika uzskatīts, ka tas noved pie ceļa cīpslu izstiepšanās.

Pakelkite užpakalį per 14 dienų! 5 minučių namų treniruotės programa

Laika gaitā no šāda veida stresa locītava var vājināties, zaudēt stabilitāti un sākt sāpēt. Pamatojoties uz šo pētījumu, mācību programma ASV armijā pat mainījās, kur dažas militārās vienības pilnībā atteicās no mācībām. Pēc šiem notikumiem pietupieniem diezgan ilgi bija slikta reputācija, un tikai Ir veikti pilnīgi jauni pētījumi. Šim nolūkam tika uzaicināti simts brīvprātīgo un pārbaudīta ceļa cīpslu stabilitāte.

vai squats sadedzina tauku augšstilbus

Kādu laiku daži no izvēlētajiem cilvēkiem tupēja, bet otra daļa nē. Rezultātā absolūti visiem eksperimenta dalībniekiem tika pārbaudītas ceļa locītavas. Starpība netika reģistrēta, kas nozīmē, ka skvoteru ceļgali necieta.

Squat priekšrocības: Panāciet spēcīgas kājas kopā ar Rock Solid Body

Pētījumi tika veikti arī svarcēlāju vidū. Arī viņu ceļgali bija stabili. Traumu cēlonis parasti ir nepareiza vingrinājumu tehnika un darbs ar lielu svaru bez sagatavošanās.

vai squats sadedzina tauku augšstilbus

Papildus ceļa locītavām pietupieni var būt bīstami arī mugurai. Tas galvenokārt attiecas uz vingrinājumu, kas tiek veikts ar svariem. Nepareizas tehnikas dēļ mugurkauls var tikt bojāts.

Vingrinājumi iekšējās augšstilba

Fitnesa eksperti un veselības entuziasti uzskata, ka pietupieni var palīdzēt aktivizēt tādu procesu kā vielmaiņa. Turklāt tie ļauj ķermenim sadedzināt lieko svaru pat pēc slodzes. Par šiem vingrinājumiem, jums būs nepieciešama elastīga gumijas bumbu.

Apgulties uz paklāja un saliekt jūsu ceļgaliem.

Vingrinājumi iekšējās augšstilba

Kājas būtu dzīvoklis uz grīdas. Turiet bumbu starp jūsu ceļgaliem un velciet rokas gar ķermeni.

vai squats sadedzina tauku augšstilbus

Rēķina laika saspiest bumbu kicked, cenšas, cik vien iespējams, lai saspiestu tā. Divu count atpūsties jūsu kājām. Vai šo vingrojumu 30 reizes. Stāvēt taisni un turēt bumbu uz leju, tieši virs ceļgaliem. Rēķina vienkārši apsēsties, cenšoties saglabāt bumbu uz leju, un divu skaits iet uz augšu.

Vai šo vingrojumu 15 reizes. Squats un lunges. Tupus "plié".

Squat priekšrocības: Panāciet spēcīgas kājas kopā ar Rock Solid Body

Ir nepieciešams stāvēt taisni, ar kājām nepieciešams organizēt, cik vien iespējams. Pirksti būtu meklē uz sāniem. Rēķina vienkārši apsēsties, cenšoties krist uz līnijas paralēli grīdai. Atpakaļ, ja tas būtu tik. Par skaits divi pieaug lēnām. Ir nepieciešams veikt līdz pat 30 šādām squats. Exercise būs daudz efektīvāka, ja tas tiek darīts ar hanteles roku. Sānu lunges.

Squats: pārsteidzoši ieguvumi ķermenim un veselībai

Stāvēt ar rokām uz vidukļa. Rēķina tikai lunged pa kreisi, ar kreiso kāju saliekt pie ceļa. Celis nedrīkst pārsniegt pirkstiem uz kreiso kāju.

vai squats sadedzina tauku augšstilbus

Labās kājas taisni, iegarena. Četrgalvu un rada augšstilbu muskuļi strādā galvenokārt visiem pietupieniem variācijām.

Kā zaudēt augšstilba taukus

Piezīme šādi: vēdera muskuļi būtu izstiepts, lai veidotu sava veida "korseti" jūsu mugurkaulā. Papēža piespiež pie grīdas. Elpošanas pat un nomierina pārspēt squats.

  • Svara zudums motivācijas ikdienas e-pastu
  • Padomi dūšas tauku zudumu

Atpakaļ taisni, nav saliekt vai apaļas muguras. Jo zemākajā pozīcijā ceļgaliem jābūt paralēli kājām un nedrīkst novirzīties uz iekšu un uz āru. Klasiskā tupēt šādi: kājas plecu platumā, rokas gar ķermeni, tad ceļi ir saliekti, lai veidotu taisnu leņķi, tad organisms atgriežas sākotnējā stāvoklī.

vai squats sadedzina tauku augšstilbus

Lai to panāktu, drukns, cik vien iespējams.