Vai tauku degļi sadedzina muskuļus

Kultūrismā tas ir ticis plaši izmantots tauku dedzināšanas īpašību dēļ, kā rezultātā sportisti to bieži izmanto žāvēšanai. Blakus efekti Klenbuterola lietošana var veicināt sirds kambaru paplašināšanos hipertrofijubīstamas sirds bojājuma formas, aritmijas, šūnu nāvi un pat nāvi.

vai tauku degļi sadedzina muskuļus

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Izmēģiniet metožu kombināciju, lai pievienotu intensitāti un sadedzinātu vairāk kaloriju. Ja jums ir 20 minūtes dienā, lai veltītu laiku vingrošanai, nogādājiet skriešanas apavus.

vai tauku degļi sadedzina muskuļus

Jebkurš, kas liek jūsu ķermenim kustēties, sadedzina taukus - vai tas būtu ejot, braucot ar velosipēdu vai skrienot - un skriešana ir viens no ātrākajiem veidiem, kā sadedzināt taukus.

Tomēr teikts, ka ir dažas lietas, kuras jums jāzina, lai maksimāli palielinātu 20 minūtes un sadedzinātu pēc iespējas vairāk tauku. Cipari Ja vēlaties zaudēt mārciņu tauku, diētas un fiziskās aktivitātes laikā jums būs jārada 3, kaloriju deficīts.

Pievienot grozam

Parasti, jo intensīvāku vingrinājumu veicat, un jo ilgāk to darāt, jo vairāk kaloriju jūs sadedzat. Ja jums katru dienu ir tikai 20 minūtes, sagaidiet, ka sadedzināsit kaut kur starp un kalorijām, kas rit mērenā tempā. Tomēr arī citi faktori iekļaujas sajaukumā; parasti, jo smagāks tu esi, jo vairāk kaloriju vai tauku degļi sadedzina muskuļus sadedzināsit tāda paša veida darbībām.

Turklāt, jo intensīvāks treniņš, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsit. Ātrums Runājot par fiziskās slodzes intensitāti, skriešana ir viens no labākajiem kaloriju degļiem.

  1. Lai zaudētu svaru un uzturētu ķermeni labā formā, jūs nevarat iztikt bez veselīga uztura un treniņu komplekta.
  2. Vai 20 Minūšu Skriešana Dienā Sadedzina Taukus? -
  3. Real Pharm L-Carnitine (Tea+CLA)
  4. Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  5. Recenzijas Apraksts Brand jaunu un augstas kvalitātes Tā ir laba dāvana jūsu mīļāko,ģimenes,draugu un kolēģi Sexy un Slim skaitlis ir eye-poping.
  6. Ātrs kuņģa tauku zudums
  7. Pearl svara zudums sistēma

Straujš 8 jūdžu ātrums stundā sadedzina apmēram kalorijas stundā personai, kurai ir mārciņa, un milzīgs stundas laikā personai, kuras mārciņa ir 1, saskaņā ar MayoClinic. Ja jūs skrienat ar mērenāku jūdžu ātrumu stundā - apmēram 5 minūtes jūdzi - tad 12 mārciņas cilvēks stundā sadedzinās kalorijas, savukārt persona, kas ir mārciņa, sadedzinās Tā kā ātrums - kas palielina treniņa intensitāti - ir tik svarīgs, lai palielinātu kaloriju daudzumu, apsveriet iespēju iegūt spidometra pulksteni, kas parādītu, cik ātri jūs skrienat.

vai tauku degļi sadedzina muskuļus

Tad jūs varēsit precīzāk noteikt sadedzināto kaloriju daudzumu un laika gaitā palielināt savu ātrumu. Intensitāte Intervāls treniņš var palīdzēt palielināt treniņa intensitāti un ātrāk sadedzināt kalorijas, liecina vietne MayoClinic.

Specifikācija

Intervāla apmācībai var būt dažādas formas, taču pamatnosacījums ir veikt intensīvu vingrinājumu īsu laiku, kam seko nedaudz ilgāks mērenas aktivitātes periods, turpinot ciklu vairākas reizes. Ja jums ir tikai 20 minūtes, mēģiniet sākt ar divu minūšu skriešanu tajā 5 jūdžu stundas tempā. Tad pagrieziet to uz augšu un vienu minūti brauciet ar ātrumu 8 jūdžu stundā un pabeidziet ciklu sešas vai septiņas reizes.

vai tauku degļi sadedzina muskuļus

Izmēģiniet šo rutīnu divas reizes nedēļā, lai novērstu garlaicību un piespiestu sevi pie jauna ātruma. Varat arī palielināt sava skrējiena intensitāti, maršrutam pievienojot pakalnus. Citi faktori Ja jūs darbojat 20 minūtes dienā un joprojām neredzat cerētos rezultātus, apsveriet citus faktorus, kas varētu palīdzēt sadedzināt vairāk tauku.

vai tauku degļi sadedzina muskuļus

Vispirms apskatiet diētu un sāciet skaitīt kalorijas. Jūs jau sadedzināt dažus simtus kaloriju ar savu skrējienu, bet jūs varētu samazināt vēl dažus simtus no ikdienas patēriņa, izslēdzot saldos dzērienus, pagatavojot vairāk zemu kaloriju vakariņas vai atrodot citus veselīgus veidus, kā samazināt ikdienas kaloriju daudzumu.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Apsveriet arī iespēju ikdienas treniņiem pievienot svara apmācību. Muskuļi kalorijas sadedzina daudz efektīvāk nekā tauki, tāpēc, ja jums katru dienu ir tikai 20 minūtes, lai trenētos, nomainiet divas skriešanas dienas ar celšanas dienām, kurās jūs strādājat kāju, roku un vai tauku degļi sadedzina muskuļus galvenās muskuļu grupas.

Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists.

HOT GIRL SUMMER LEGS in 7 Days - 15 minute Home Workout

Amatieru organizators. Sociālo mediju bifeļāda.

Kāda veida vingrinājumus izvēlēties svara zaudēšanai?

Mūzikas maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.