Veidi kā sadedzināt augšējo ķermeņa tauku

Tauki nav noņemti vietējā līmenī! Filjards ir atšķirīgi, tie ir galvenie veidi: Klasiskās kājas uz plecu platuma, veiciet plašu soli uz priekšu un apsēsties; Tad atgriezieties tās sākotnējā stāvoklī. Turpiniet darīt komplektus, līdz varat un pakāpeniski mēģiniet palielināt atkārtojumus. Ja, piemēram, daudzām sievietēm, jūs saņemat tauku kabatu, kas izplūst virs jūsu džinsu augšpusē aizmugurē, tad jums ir muguras lejasdaļas. Dažas nelielas darbības, kuras jūs varat veikt dienas laikā, lai izveidotu veselīgu dzīvesveidu, ir šādas: Pacelieties pa kāpnēm, nevis liftu.

Tas ir HIIT veids, slavens kardiotreniņu veids, kas patērē vairāk kaloriju minūtē nekā līdzsvara stāvoklis.

Mērķis ir 30 sekundes atpūtas ik pēc 90 sekundēm sparinga. Vēlreiz ievērojiet HIIT principu. Lai vairāk lāpu treniņa laikā un pēc tā, pievienojiet īsus sprinta sprādzienus savā skrējienā.

tauku zudumu blogi vairogdziedzera sāpes svara zudums

Es iesaku saglabāt darba un atpūtas attiecību 2: 1, lai pēc iespējas vairāk izdegtu. Piemēram, ja skrienat 60 sekundes, staigājiet 30 sekundes. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka veicat šķidruma ķēdi un neapstājas atpūsties starp katru kustību. Es iesaku pārslēgties starp ķermeņa augšējo un apakšējo kustību, lai jūs varētu turpināt vingrināties ilgāku laika periodu. Mēģiniet veikt kettlebell šūpoles, kettlebell squats un kettlebell push preses. Pēc tam, pabeidzot trīs kustības, atpūtieties 15 līdz 20 sekundes.

Pēc tam pārejiet uz 15 sekunžu sprintiem un 45 sekundēm atpūtas un pēc tam veiciet 20 sekunžu sprintu 40 sekunžu atpūtu. Neaizmirstiet panākt pretestību progresa laikā.

tukša svara zuduma diagramma tīģera fitnesa tauku deglis

Airēšanas mašīna — kalorijas stundā pie vatiem, ko varat pārbaudīt mašīnā Reklāma Bonusa apdegums: Lai iegūtu maksimālu kaloriju sadedzināšanu, airējiet ātri ar vienas minūtes intervālu vati un veiciet 30—60 sekunžu aktīvās atpūtas periodus, mainot tupus, atspiešanās un dēļus.

Tie bieži ir priekšteči dzīvībai bīstamiem jautājumiem, piemēram, sirdslēkme, diabēts un insults. Sirds un asinsvadu sistēmas apmācība ir īpaši svarīga ābolu ķermeņa formai, jo tā var palīdzēt uzlabot sirds veselību, vienlaikus sadedzinot toksiskos ķermeņa taukus.

Jebkura ritmiska, atkārtojoša aktivitāte ar zemu triecienu, kas liek ābolam izkustināt visu ķermeni un svīst sviedrus vismaz 20 minūtes, var būt izdevīga.

Tomēr intervāla apmācība ir īpaši efektīva šim ķermeņa tipam. Intervāla apmācība ietver mērenas intensitātes periodu maiņu ar augstu intensitāti.

Īpašs "zems" diēta

To var izdarīt ar daudzām aktivitātēm, tostarp: peldēšanu, pastaigām, riteņbraukšanu, distanču slēpošanu un kāpnēm. Viens piemērs tam varētu būt: staigāt ātrā tempā minūtes, pēc tam pārslēgties ļoti ātrā tempā no 30 sekundēm līdz minūtei un turpināt šo procesu visu 30 minūšu treniņa laiku.

Pētījumi liecina, ka mijiedarbojoties ar augstāku un mērenu intensitāti, tauku vielmaiņa palielinās gan laikā, gan laikā pēc treniņu, atvieglojot vairāk kaloriju sadedzināšanu īsākā laikā.

Āboliem vajadzētu arī izvairīties no vietas, kas samazina vietas, piemēram, atkārtotus sēdus un krampjus. Šāda veida vingrinājumi neko nedara, lai sadedzinātu taukus no vēdera, neuzlabo sirds un asinsvadu veselību, un tie pat var izraisīt hroniskas muguras lejasdaļas problēmas.

3 labākie veidi, kā zaudēt atpakaļ taukus - Vingrinājums-For-Svara Zudums -

Diemžēl tādi ir vairāk iespējams, ka ar ķermeņa formu ir saistītas ķermeņa tēla problēmas. Šis jēdziens ietver intensīvas aktivitātes fiziskas, garīgas turpināšanu ar tās veida izmaiņām. Pasīvā atpūta ietver vismaz minimālu muskuļu kustību. Zinātnisks fakts: ar aktīvu atpūtu ķermenis atjaunojas ātrāk. Kaloriju izdevumi skriešanas un pastaigas laikā Pastaiga ar kājām var ievērojami palielināt enerģijas izmaksas.

divu nedēļu laikā slaidas rokas kā sadedzināt zemāku vēdera tauku

Jo grūtāks ir takts, jo ātrāk tiek sadedzinātas kalorijas. Tiek ņemts vērā arī līdzenums: līdzens ceļš, kalns vai kāpnes. Izmantojot iepriekšminēto formulu, jūs varat aprēķināt zaudētās kalorijas, un tabulā jūs atradīsit koeficientu, ar kuru jums jāreizina. Saņemtā summa ir kalorijas, kas izzūd kustības dienā, bet, tā kā jūs vairākas dienas nestaigājat, saņemtā summa jāsadala ar 24 stundām dienā un jāreizina ar stundām, kuras jūs pavadījāt kustībā. Skriešana mērens temps pusstundu, iespējams, labi pamanīs stundas veiklo pastaigu.

Skaitļiem tiek izmantota vidējā vērtība, jo katrā gadījumā ir nepieciešams individuāls kaloriju aprēķins. Atkarībā no izvēlētā stila kaloriju dedzināšanā ir nelielas novirzes, bet vidēji tas iet uz peldēšanu: sievietēm - — kalorijas; vīriešiem ir — kalorijas.

  1. Gaisa clen tauku deglis
  2. Cik kaloriju tiek sadedzināts fiziskās slodzes laikā. Vingrojumi ārpus mājas
  3. Kā sadedzināt augšstilba tauku sieviešu
  4. Bio apdares svara zudumu sistēma
  5. Brīdinājums Ātrs svara zaudēšanas režīms ar ātru un iespaidīgu rezultātu solīšanu ir ļoti pievilcīgs, taču tas nenāk par labu veselībai.
  6. Vai mēģināt sadedzināt taukus?
  7. Ja muguras tauki jūs traucē, ir dažas lietas, ko varat darīt.

Skaitļi ir paredzēti pusstundas nodarbībai. Jāatzīmē, ka afrikāņu izcelsmes cilvēkiem dominē mezomorfais ķermeņa tips. Mezomorfa sporta uzturs Jums vajadzētu ēst 2,5 gramus olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara dienā.

Novājēšanas vingrinājumi Lyashki

Tos var iegūt no olu baltumiem, liesām zivīm, liesa tītara, vistas krūtīm. Jums jāēd piecas līdz septiņas reizes dienā. Olbaltumvielu kokteiļi un ēdienreizes aizstājēji ir īpaši ieteicami šāda veida cilvēkiem. Jūs nevarat ēst monotonu ēdienu, regulāri ēdienkartē jāpievieno dažādība.

Sportam mezomorfi ir vairāk pielāgoti nekā ekto- un endomorfi.

Sūtīt draugam

Ar vienādiem vecuma, svara, auguma, zemādas taukaudu daudzuma parametriem šāda veida pārstāvji patērē kalorijas ātrāk. Viņi ir laimīgi harmoniskas figūras īpašnieki, kur muskuļu un taukaudu procentuālais daudzums ir ideālā līdzsvarā. Endomorfi Endomorfo tipu sauc arī par hiperstēnisku. Šādiem cilvēkiem raksturīga figūra ar gludām, noapaļotām formām, lieliem kauliem, viņu gurni ir platāki par pleciem, ķermeņa apakšdaļa ir par smagumu smagāka nekā augšējā.

Endomorfiem ir nosliece uz aptaukošanos, tiem ir lēna vielmaiņa un izteikta tendence sagremoto pārtiku pārveidot taukos. Kultūrismā cilvēki ar endomorfu uzbūvi reti gūst panākumus, tāpēc viņiem būs jāpieliek milzīgas pūles.

Bet intensīvi trenējoties, jūs varat līdzsvarot ķermeņa apakšējā un augšējā ķermeņa svaru un paātrināt vielmaiņu.

Endomorph sporta uzturs Pirmais solis ir ievērojami samazināt tauku uzņemšanu. Olbaltumvielas vajadzētu uzņemt tikai no liesiem ēdieniem, piemēram, liesa tītara, olu baltuma, mazkaloriju zivīm un vistas krūtiņām bez ādas. Augu pārtiku nevar izmantot kā olbaltumvielu avotu. Ir nepieciešams arī ierobežot augļu patēriņu no rīta.

Ieteicams lietot kompleksus ogļhidrātus, piemēram, kartupeļus, garengraudu rīsus, pākšaugus. Jūs varat ēst ne vairāk kā piecas līdz septiņas reizes dienā, savukārt porcijām jābūt mazām. Ja tiks ievēroti šie ieteikumi, būs iespējams normalizēt vielmaiņu un uzturēt to optimālā līmenī. Jāizslēdz sviestmaizes ar kūpinātu gaļu, desām, šķiņķi, gāzētiem dzērieniem, taukainiem piena produktiem, alkoholu. Ja ir nepieciešams zaudēt svaru, priekšroka jādod tiem, kuriem ir augsts šķiedrvielu saturs, savukārt cieti saturošu ogļhidrātu patēriņš ir ievērojami jāierobežo.

Galvenais Veselība-Fitnesa 56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu Vīriešiem ir diezgan bieži iesaiņot papildus poundage ap viņu vidusdaļu. Faktiski vidējais vīrietis šodien ir apmēram 24 mārciņas smagāks nekā vīrieši Mēs esam redzējuši slaidākas dienas, taču nedomājiet, ka tas ir drūms teikums, kas jūs nolemj uz mūžīgu apaļumu. Ir desmitiem, ja ne simtiem veidu, kā ātri sadedzināt vēdera taukus. Patiesībā cīņa ar uzpūšanos prasa dažādas stratēģijas un pieejas atkarībā no jūsu ģenētikas, vielmaiņas, gribasspēka utt.

Jūs nevarat ēst ļoti agri vai par vēlu, jums jāievēro diēta. Maltīte jāpabeidz, pirms jūtaties sāta sajūta. Mezomorfo ķermeņa tipu bieži sauc arī par normostēnu. Šāda veida vīriešiem un sievietēm parasti ir plata, muskuļota, atlētiska figūra.

Viņiem ir plati pleci, viņu ķermenis ir taisnstūrveida, t. Mezomorfu atšķirīgā iezīme ir tā, ka viņiem ir ļoti viegli un ērti iegūt muskuļu masu.

1. Ēdiet vairāk olbaltumvielu

Tauki šāda veida ķermeņa uzbūves īpašniekos tiek nogulsnēti minimālā daudzumā, kas ļauj ēst dažādus ēdienus un nesaņemt taukus. Spēka apmācība šādos gadījumos tie dod vislabāko efektu: nav grūti panākt skaistu muskuļu reljefu un padarīt figūru sportisku mezomorfam. Mezomorfa vīriešiem mēdz būt harmoniskas ķermeņa proporcijas.

Pat ja viņi nerūpējas par sevi un nepievērš uzmanību regulārai apmācībai, viņu figūra būs vairāk drukna nekā aptaukošanās. Pat ja šādi cilvēki pavada salīdzinoši maz laika vingrinājumiem, viņu ķermenis paliek spēcīgs, un muskuļi ir viegli sasūknējami un var ilgt ilgu laiku.

Mezomorfās sievietes, šķiet, ir vairāk "blīvas" nekā ektomorfas meitenes, t. Tomēr atšķirībā no endomorfiem šādas dāmas var lepoties ar uzkrāto muskuļu masu, nevis taukiem. Interesanti, ka mezomorfā konstitūcijas tipa sievietes nezaudē svaru un nekļūst slaidākas, regulāri nodarbojoties ar sportu, ieskaitot fizisko sagatavotību. Gluži pretēji, lai zaudētu svaru, viņiem jāatbrīvojas nevis no taukiem, bet no muskuļu masas.

Uzrakstīt recenziju

Mezomorfu priekšrocības un problēmas Parasti cilvēkiem ar mezomorfu ķermeņa tipu ir lieliska apetīte. Fakts ir tāds, ka viņu ķermenim nepieciešama pastāvīga kustība, viņiem steidzami nepieciešama apmācība un aktīva atpūta.

citronu sabojā taukus svara zudums čempions meme

Veicot mazkustīgu darbu un lietojot lielu daudzumu augstas kaloritātes pārtikas, mezomorfi pieņemas svarā, un pēc tam skaistas figūras uzturēšana viņiem kļūst par problēmu. Cilvēkiem ar šo ķermeņa tipu ir jāatceras šī funkcija un vai nu jālieto īpašas diētas, vai arī vismaz 10 minūtes dienā jāvelta vingrošanai.

Nopietnāki pasākumi, visticamāk, nebūs jāveic.

Kā sadedzināt liekos taukus un saglabāt veselību: 12 soļi (ar fotoattēlu) - Padomi -

Mezomorfi visērtāk dzīvo siltā, nevis aukstā klimatā. Zinātnieki to izskaidro ar to, ka cilvēku ar šādu ķermeņa uzbūvi priekšteči dzīvoja karstās valstīs un viņiem nebija nepieciešama pastāvīga tauku uzkrāšanās, atšķirībā no tiem, kas dzīvoja aukstā klimatā.

Tāpēc mezomorfiem var būt dažas grūtības, izvēloties vietu ērtai dzīvei. Katrs no mums vēlas būt labā fiziskā formā. Ekspertu padomi var palīdzēt noteikt fizisko aktivitāšu veidu, kas vislabāk atbilst jūsu ķermenim, kā arī apmācības programmu un diētu.

Uzziniet, kāda veida ķermeņa uzbūve ir jūsu ķermenim, un speriet pirmo soli tā uzlabošanā. Šajā rakstā mēs aplūkosim otro raksturīgo ķermeņa tipu - ektomorfu. Ektomorfi ir pilnīgi pretēji endomorfiem.

  • Ikdienas aktīvās fiziskās aktivitātes.
  • Jaunā svara zudums procedūru balons
  • Vai jūs varat mainīt ķermeņa formu? - Rakstu, Septembris
  • 30 mārciņas svara zudums 4 mēnešos
  • Vīriešu ķermeņa tipi: ektomorfs, mezomorfs, endomorfs.
  • Mūžizglītības dzīvesveids, ko attēlo ikdienas sēdekļi datorā, apkopot ar nepareizu uzturu noved pie taukiem Augšstilbu un Rashashk jomā.

Viņiem ir augsts un plāns ķermeņa uzbūve, garas rokas un kājas, iegremdēta krūtis un ķermenis nedaudz noliekts uz priekšu. Ektomorfu kauli ir plāni, muskuļi ir vāji, zemādas tauku ir maz. Cilvēkiem ar šo ķermeņa tipu ir paaugstināta nervu sistēmas aktivitāte un ātra vielmaiņa. Ektomorfā ķermeņa uzbūves "trūkums" ir muskuļu masas palielināšanas grūtības. Tomēr, ja ektomorfs pieliek pietiekami daudz pūļu, tad laika gaitā viņš varēs trenēt savu ķermeni.

Kur ir jūsu muguras tauki?

Ektomorfiem ir arī "pluss" - viņiem ir visas iespējas kļūt par estētiskas sportiskas figūras īpašnieku. Ektomorfu apmācības veidi un pamatnoteikumi Šī ķermeņa tipa cilvēkiem nepatīk apmeklēt sporta zāli un viņi vismazāk sliecas uz kultūrismu. Iemesls tam ir tas, ka viņiem trūkst spēka un izturības ilgiem treniņiem, un viņu muskuļu masa palielinās ļoti lēni.

Kādi ir labākie vingrinājumi ektomorfam?