Zems reps tauku zudums, 800 kaloriju diētas plāns svara zudumam

Ja tu esi kā lielākā daļa neapmierinātas treniņbraucēju, tu neskaitāmi saīsi un redzi tikai nelielu rezultātu. Tas ir saistīts ar zemāku holesterīna līmeni asinīs, iekaisumu un asinsspiedienu, novērš čūlas un aizsargā aknas [18]. Lielāko daļu tauku jūsu ķermenī veido triglicerīdi. Un, lai to izdarītu, jums ir izmantot uz ne-diētas dienas. Ogļhidrāti: 8 g ogļhidrātu uz g porcijas

Daudzi treneri brīnos, vai sēdēt ups apdegums vēdera tauku.

Kā novērst vēdera tauku vīrietim vingrinājumiem

Ja tu esi kā lielākā daļa neapmierinātas treniņbraucēju, tu neskaitāmi saīsi un redzi tikai nelielu rezultātu. Tas var likt jums apšaubīt zems reps tauku zudums, kā sēdēt. Nu brīnums vairs nav.

zems reps tauku zudums

Tālāk ir norādīts, ka populārais uzdevums ir zems. Uzziniet, ko sit ups var un nevar darīt jūsu vēderā, pirms ieguldāt vairāk laika vai enerģijas. Sit Ups un vēders tauki Cūku tauki var būt īpaši grūti samazināt. Daudziem cilvēkiem vēdera zona ir vieta, kur atrodas liels daudzums lieko tauku.

Holesterīna veidi

Nav iespējams atbrīvoties no vēdera taukiem, bet jums ir jābūt pacietīgam. Diemžēl jūs nevarat samazināt tauku daudzumu vēderā, vienīgi veicot sit-ups. Vietas, kas samazina vai veic vingrinājumus, lai atbrīvotos no taukiem mērķa zonā, nav efektīva.

Kad jūs trenējat, jūs nevarat izvēlēties, kur tu zaudē taukus.

Exercise plāns

Bet tas nenozīmē, ka tas, ka sit-ups ir jūsu laika izšķiešana. Sit Ups mērķis Vēdera vingrinājumi, piemēram, sēdēšana vai vēdera lūzums, kalpo ļoti svarīgai funkcijai. Šie vingrinājumi stiprina un tonizē jūsu vēdera muskuļus.

zems reps tauku zudums

Šo jomu bieži sauc par galveno. Tā ir joma starp ribu sprogu un gūžas kauliem. Kad jūs nostiprināt savu kodolu, jūs zems reps tauku zudums tā, kā jūsu ķermenis pārvietojas dienas laikā. Jūsu pozas uzlabojas, un ikdienas aktivitātes piemēram, smagos priekšmetu pacelšana kļūst vieglāk pārvaldāmas.

12 Darbības līmeņu noteikšana

Spēcīga kodols var palīdzēt jums palikt aktīvākam dienas laikā, kas var palīdzēt jums sadedzināt vairāk kaloriju un ātrāk zaudēt svaru. Cilvēka muskuļu veidošana ar sit-ups var arī palīdzēt uzlabot vēdera izskatu. Bet, ja vēderā ir tauki, muskuļi neparādās. Tā vietā viņi tiks aprakti zem tauku slāņa. Tātad, lai iegūtu veltīgāku vēderu, jums ir jādodas uz sit-ups kopā ar tauku samazināšanas programmu. Kā samazināt vēdera taukus Jūs varat izmērīt jostasvietas apkārtmēru, lai redzētu, vai jums ir nepieciešams samazināt vēdera tauku saturu.

50 labākie pārtikas produkti ar zemu ogļhidrātu saturu

Samazinot tauku daudzumu, ko esat lietojis midsection, var samazināt slimības risku. Bet lielākā daļa cilvēku arī uzskata, ka tas liek viņiem izskatīties labāk. Un lielākā daļa cilvēku jūtas labāk, kad viņi zaudē lieko svaru. Izmantojot veselīgas kaloriju barības un fiziskās aktivitātes kombināciju, jūs varat samazināt tauku daudzumu vēdera daļā, tauku zudums pēc 30 vēdera muskuļus un izraisīt vēdersala izlīgumu.

Bet jums vajadzētu veikt sirds un asinsvadu darbības aerobikas nodarbības kopā ar jūsu sit-ups, lai sadedzinātu taukus un kalorijas. Papildus sēdēšanai populārs, vienkāršs un efektīvs ab uzdevums ir klasisks krīze.

mystyleevent.com

Lai iegūtu glaimojošo abs ar krīzes vingrinājumu, gulējiet uz muguras, nolieciet kājas uz grīdas un salieciet ceļus. Atbrīvojiet rokas no aizmugures aiz galvas.

Daudzi treneri brīnos, vai sēdēt ups apdegums vēdera tauku. Ja tu esi kā lielākā daļa neapmierinātas treniņbraucēju, tu neskaitāmi saīsi un redzi tikai nelielu rezultātu.

Pacelt atpakaļ, lai izlīdzinātu muguru pret grīdu. Lēnām pagriežot plecus no grīdas apmēram 30 grādiem, pārliecinoties, ka jūs nevelciet uz kakla.

zems reps tauku zudums

Turiet uz sekundi un pēc tam zemāku. Sāciet ar diviem 8 reps komplektiem un pamazām darbiniet līdz 12 reps. Ja jums ir daudz svara zaudēt, jums vajadzēs būt pacietīgam. Tas var ilgt daudzus mēnešus vai pat gadu vai ilgāku laiku, lai zaudētu pietiekami daudz svara, lai jūs faktiski varētu redzēt noteiktos muskuļus, ko rada sit-ups.

10 MIN BEGINNER AB WORKOUT // No Equipment - Pamela Reif

Bet jūsu fitnesa programma ir vērts pūles un jūsu ķermeņa būs justies labāk gar ceļu.