Svara zudums ar lec virvi

Šeit ir pamatinformācija par to, kas jums jāzina un jādara: 1. Lai sasniegtu rezultātus, ir svarīgi zināt, kā pareizi lēkt uz virves, lai zaudētu svaru. Mācības dod jums vingrinājumi, programmas un informāciju, jums ir nepieciešams strādāt gudrāk, vilciena grūtāk, un uzlabotu ātrāk. Un jūs varat zaudēt svaru pat ar auklu par pāris mārciņām tikai nedēļas laikā! Izvelciet virvi pusi, piespiežot viņas apakšstilbu, viegli un pakāpeniski pavelciet; veiciet klasisko noliekšanu uz priekšu, izstiepjiet rokas uz grīdas un turiet to 30 sekundes; precīzi stāvot, kājas uz plecu platuma, abās rokās uzvelciet virvi un paceliet rokas pār galvu paralēli viena otrai.

Kāpostu kastrolis novājēšanas

Share on Facebook Share on Twitter Padomju laikā virvju šķērsošana ieguva lielu popularitāti svara zudums nav ēšanas tikai bērniem, bet arī tiem, kas vēlas zaudēt svaru.

Svara zudums ar lec virvi vienkāršā ierīce ir patiešām kardioloģiska ierīce, ar kuras palīdzību jūs varat strādāt neatkarīgi no laika un vietas.

cherry creek svara zudums speer tauku deglis bez niacīns

Lai sasniegtu rezultātus, ir svarīgi zināt, kā pareizi lēkt uz virves, lai zaudētu svaru. Iespējams, daudzi cilvēki domā, ka var būt grūti lēkt, bet patiesībā šim uzdevumam ir savas īpašības, kuras nevar ignorēt.

kā sadedzināt tauku mērķa sirdsdarbību svara zudums 135 līdz 125

Kā pareizi uzlēkt uz izlaišanas virvi? Jums vajadzētu sākt, pētot pareizo plauktu.

Nogriezieties taisni, nedaudz saliekot ceļus un akcentējiet ķermeņa svaru uz jūsu pirkstiem. Lai saņemtu nospiedumu slodzi un, lai uzturētu muguru, ir nepieciešams maksimāli vilkt kuņģi.

svara zudums krāsošana loksnes novājēšanu masāža nl

Tagad ej uz lāpstām, kuras vajadzētu nolaist un nolaist. No šīs pozīcijas jums vajadzētu uzlēkt, neaizmirstiet izkrist tikai uz zeķēm. Lēkšanas laikā rokas ir jānospiež pie ķermeņa, un darbā ir jāiekļauj tikai sukas. Vēl viens tips - atdalīšanas laikā no zemes ir vilkt zoles, lai izvairītos no vājuma.

Related Articles

Daudzi cilvēki ir ieinteresēti arī šajā tēmā - kā pareizi elpot, kad jūs uzlēcaties ar virvi. Šeit viss ir diezgan vienkāršs, jums ir elpot, piemēram, kad jūs vadāt, tas ir tieši bez kavēšanās. Ja ir elpas trūkums, tad labāk apstāties, atgūt elpu un tikai pēc tam turpināt apmācību.

svara zudums pārtikas recepte svara zudums un popping locītavas

Runājot par to, kā pareizi lēkt ar virvi, ir nepieciešams izjaukt un visbiežāk pieļautās kļūdas. Visbiežāk sastopamā problēma ir palielināt plecus līdz ausīm.

Šī darbība skar ļoti dažādus muskuļus, un šī rezultāts samazinās.

ātrā svara zudums b12 velosipēds apmācība svara zudums

Daudzi ir arī ļoti rūpīgi un apņēmīgi roku kustības plecos, bet jums tas ir jādara tikai ar plaukstas locītavām. Jūs nevarat pieskarties grīdai ar pilnu kāju un aizliegts iztaisnot ceļus, jo tas ievērojami palielina traumu risku.

Bet parasti izlaišanas virve ir viena no labākajām novājēšanas mašīnām gan sievietēm, gan vīriešiem. Maksātāja lekt minūtes katru dienu, pakāpeniski zaudēt svaru un ķermeņa tauku dosies prom paātrinot vielmaiņu. Pirms treniņa noteikti veiciet treniņu. Mājās šādi vingrinājumi sadedzināt tauku fit vislabāk: parasti jumping pārlēkt vienu minūti bez apstāšanās un pēdējie 20 reizes uzvar bumbu; vienā ekstremitātē vienu minūti pāriet uz vienas kājas un 20 reizes izlēca; ierasts lekt atpakaļ pārlēkt vienu minūti bez apstāšanās, vadot virvi aiz viņa muguras, un pēdējo 20 reizes uzvar bumbu; uz vienas ekstremitātes pirms pārmaiņus pārietu uz abām kājām uz minūti, nosūtot šāviņu aiz un pēdējie 20 reizes uzvar bumbu; skriešanas uz vietas, palaist uz vietas, vienlaikus uzlabojot viņa ceļgaliem. Pakāpeniski paātriniet tempu.

Lēcieniem ceļos jābūt "mīkstajiem". Uzzinot, kā pareizi izlēkt ar virvi, lai labāk sadedzinātu kalorijas, ir vērts padoms nedarboties virs lēciena augstuma, bet pārsniedzot ātrumu. Nav ieteicams veikt šādus vingrinājumus vairāk kā divas reizes nedēļā un pavadīt viņiem vairāk nekā 40 minūtes.

svara zudums ēšanas muskuļu ko ēst kad jūs mēģināt sadedzināt taukus

Papildus parastajiem lēcieniem savā treniņā iekļaujiet arī citas iespējas, piemēram, lekt ar augstu ceļa locītavu vai malām, "šķēres" utt. Noteikti sāciet vingrinājumus ar sasilšanas locītavām un beidziet ar izstiepšanos.

Šis vienkāršais apvalks palielina veiklību, palielina kustību un uzlabo kustību koordināciju. Pēc nodarbībām tiek veidoti vielmaiņas procesi, nemaz nerunājot par sirds un asinsvadu sistēmas darbību un muskuļu izturību.

Related Articles.