Zems estrogēnu svara zudums. Augsts un zems testosterona līmenis vīriešiem un sievietēm

Lielākā daļa nezina svarīgu noslēpumu - ķermeņa izturības pret svara zaudēšanu cēlonis ir hormonālā nelīdzsvarotība. Varbūtība, ka jums vajadzēs tabletes tikai, lai kompensētu aprakstīto hormonu daudzumu, ir augstāka, ja iedomāts stīpa izspiež jūsu vainagu vai sāpes sāp kaklā un kaklā, dažreiz nolaižoties uz pleciem. Parunāsim par to, kuri hormoni ietekmē sievietes svaru un neļauj viņai zaudēt svaru. Estrogēna trūkums izraisa biežu vēdera uzpūšanos. Labās ziņas, pēc ārstu domām, ir tas, ka svara pieaugums dzimstības kontrolē nav neizbēgams - vai arī tā ir norma. Pleci un krūškurvis kļūst platāki.

Kaķu slimību un simptomu saraksts Veiciet sirds un asinsvadu vingrinājumus Galvenais veids, kā apkarot svara pieaugumu, lietojot dzimstības kontroli, ir regulāri vingrot - it īpaši, ja izvēlaties kardiovaskulāros treniņus.

zems estrogēnu svara zudums ķermeņa wrap svara zudums

Vingrinājumi, piemēram skriešanapeldēšana un eliptiska aparāta izmantošana palīdz sadedzināt papildu kalorijas, tāpēc jūs mazāk pakļaujat svaru. Žurnālā publicēts zems estrogēnu svara zudums Hārvardas Veselības publikācijas atzīmē, ka mārciņu sieviete sadedzina apmēram kalorijas, skrienot ar ātrumu 6 jūdzes stundā 40 minūtes.

Veiciet sirds un asinsvadu vingrinājumus

Dzert zaļo tēju Tā kā zaļā tēja ir ar zemu kaloriju daudzumu, piepilda jūs, satur kofeīnu un var palīdzēt zaudēt svaru, tā ir lieliska iespēja, lai apkarotu svara pieaugumu, lietojot tableti. The Merilendas Universitātes Medicīnas centrs ziņo, ka zaļā tēja un kofeīns var uzlabot svara zudumu, palielināt vielmaiņu, sadedzināt ķermeņa taukus un palīdzēt atbrīvot ķermeni no liekā šķidruma.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Izmaksas par diētu zem fitnesa sievietēm Klīniskajos pētījumos bieži tiek pārbaudīts svara zudums ap aptaukošanās epidēmiju. Protams, šāda veida pētījumi ir nepieciešami, ņemot vērā to, ka 30 procenti amerikāņu ir aptaukojušies ar sliktu veselību. Bet ko par aktīvām sievietēm, kurām ir normāls svars, ir saistīta ar fitnesa un kultūrizglītību?

Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka perorālie kontracepcijas līdzekļi var izraisīt kofeīna ilgāku uzturēšanos jūsu ķermenī. Ēd olbaltumvielas un šķiedrvielas Pārliecinieties, ka diēta ir zems estrogēnu svara zudums virzienā, ir viens no labākajiem veidiem, kā novērst nevēlamu svara pieaugumu.

Satura rādītājs

Izvēlieties grilētu vistas krūtiņu, zivis, piena produktus ar zemu tauku saturu, sojas produktus, ar olbaltumvielām bagātinātu mandeļu pienu, pilngraudu produktus, pākšaugus, augļus, dārzeņus, riekstus un sēklas.

Izmēģiniet proteīniem bagātu kokteili ar sūkalu vai augu izcelsmes olbaltumvielu pulveri, pienu ar zemu tauku saturu vai bez piena produktiem, ja jūs noņemat taukus no krājumiem vai saldētus augļus un riekstu sviestu.

zems estrogēnu svara zudums novājēšana ēd 28 nedēļā

Ierobežot kalorijas Kaloriju daudzuma samazināšana palīdz samazināt svaru neatkarīgi no tā, vai lietojat kontracepcijas tabletes. Saldu dzērienu, konfekšu, saldumu, citu pievienoto cukuru un rafinētu graudu - piemēram, baltmaizes un balto rīsu - sagriešana ir lieliska vieta, kur sākt.

Estrogēna deficīta cēloņi

Pazeminot uzņemto daudzumu par kalorijām dienā, tas parasti palīdz zaudēt vienu mārciņu nedēļā. Ja saglabājat ūdens svaru, vismaz sākotnēji varat pamanīt lēnāku svara zudumu. Samaziniet ogļhidrātu daudzumu Ogļhidrātu samazināšana ir vēl viens labs veids, kā izvairīties no nevēlama svara pieauguma.

DR ATKINS DIĒTA - VIENAS NEDĒĻAS ĒDINĀŠANAS PLĀNS

Kaut arī dažas pretapaugļošanās tabletes liek jums saglabāt ūdeni, tā var ēst arī pārāk daudz ogļhidrātu. Mēģiniet palielināt olbaltumvielu un šķiedrvielu daudzumu, bet ēdiet mazāk maizes, makaronu, rīsu, tortilju, pankūkas, konditorejas izstrādājumus, barankas, kartupeļus un citus pārtikas produktus ar augstu cietes saturu.

Interesanti Raksti

Turiet nātrija uzņemšanu pārbaudē Svara zudums maratoniste jūsu uzturā ir daudz nātrija, lietojot kontracepcijas tabletes, jūs, visticamāk, saglabājat ūdens svaru un jūtaties uzpūsts. Pārtika, kas bagāta ar nātriju, ir pārstrādāta gaļa, gaļas konservi, sālīti konservēti dārzeņi, pica, siers, zupas, mērces, salātu mērces, citas mērces, konservēti ēdieni, fasētas vakariņas, olīvas, marinēti gurķi, sālīti rieksti, sāļas uzkodas, piemēram, popkorns, un parastās dārzeņu sulas.

zems estrogēnu svara zudums veselīga svara zudums pārsniedz 40

Diēta ar zemu nātrija saturu satur mazāk nekā miligramus nātrija katru dienu Kalifornijas Universitāte Sanfrancisko. Vai diētiskie produkti ietekmē kontracepcijas tabletes? Zaudēt svaru, izmantojot diētu un vingrinājumus, neietekmēs jūsu kontracepcijas tablešu efektivitāti. Pat zaļās tējas dzeršana nav problemātiska. Tomēr, ja jūs apsverat jebkāda veida papildinājumus svara zaudēšanai, vislabāk vispirms pārbaudiet savu ārstu.

Related Content

Daži uztura bagātinātāji var samazināt perorālo kontracepcijas līdzekļu efektivitāti. Apakšējā līnija Zems estrogēnu svara zudums lietot kontracepcijas tabletes tikai nedaudz ietekmēs jūsu svaru, ja vispār. Dažas tabletes var pat palīdzēt zaudēt mārciņu vai divas. Tomēr, ja vingrinājumi un diēta nedara triku, lai novērstu svara pieaugumu, konsultējieties ar savu ārstu par kontracepcijas tablešu maiņu vai nehormonālas kontracepcijas metodes izvēli.