Intermitējošs badošanās svara zudums 1 mēnesī

Diēta veselīgs uzturs jāsadala ēdienreizēs katru dienu. Daudzas problēmas, ar kurām saskaras cilvēki ar badošanos, ir garīgi.

Pēdējā ir situācija, kad jums nav piekļuves pārtikai vai arī jums nav izvēles, kā atteikties no ēdienreizēm.

andy svara zudums parks un rec kā zaudēt tauku padomus

Tomēr badošanās ir apzināta izvēle, ko jūs veicat, lai ierobežotu ēdiena uzņemšanu, un tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, garīgā, veselības un tā tālāk. Attiecībā uz periodisku badošanos ir dažādi izmēģināti un pārbaudīti laika logi, kas pierāda, ka tie nodrošina vēlamos rezultātus. Cilvēki, kuri ir pārbaudījuši IF ūdeņus, dzied savu slavu un ar labu iemeslu!

Intermitējošas badošanās ietekme uz Jūsu ķermeni un kā tas palīdz svara zudumam Lai sniegtu īsu ieskatu par to, kā gavēni gūst labumu mūsu ķermenim, vispirms domājiet par ēšanu un gavēšanu kā tās pašas monētas divām pusēm.

Jūsu ķermenis parasti pastāv divās valstīs - baro vai gavēni. Insulīns, kas ir galvenais pārtikas uzglabāšanas hormons, palielinās, kad mēs ēdam. Tā kā aknās ir ierobežota uzglabāšanas vieta cukura uzglabāšanai, lieko glikozes daudzumu pārvēršas taukos; daži no tiem tiek uzglabāti aknās, bet pārējie pāriet uz citiem ķermeņa tauku slāņiem. No otras puses, badošanās nozīmē, ka organisms nesaņem enerģiju, lai to izmantotu nekavējoties, jo nav pārtikas.

IF popularitāte

Insulīna un glikozes līmenis asinīs samazinās, kad mēs ātri, kas nosūta ķermenim ziņojumu, lai sāktu sadedzināt uzglabāto enerģiju, pavelkot glikoze nav uzglabāta. Tātad badošanās nodrošina ķermenim pārtraukumu no pastāvīgās enerģijas patēriņa un dod tai iespēju izmantot uzglabātos taukus, kas savukārt palīdz jums zaudēt svaru. Intermitējošs tukšā dūša rezultāts ir svara zudums, jo jūs laika gaitā lietojat zemākas kalorijas ja vien jūs radikāli nepaaugstināt ēdienreizes un optimizēja insulīna, cilvēka augšanas hormona un norepinefrīna hormonus, kas palīdz jums zaudēt svaru.

Tam ir vairākas priekšrocības, ko mēs aptversim vēlāk rakstā.

nejauša ķermeņa tauku zudums fit fx tauku deglis

Izvēlieties vispiemērotāko plānu no dažādiem, kas tur ir, pārtiku, kas jums jāēd vai jāizvairās, un atcerieties, ka vienmēr sākat lēni, lai jūsu ķermenis pierastu pie šī jaunā grafika.

Ēd-Stop-Ēd Lai izskaidrotu, kas ikvienam, ēdienam vai nē, var izklausīties kā murgs, šis plāns prasa, lai jūs vienu vai divas reizes nedēļā paātrinātu 24 stundas.

Tas nozīmē, ka, ja vakar vakarā ēdat vakariņas pulkstenrīt nevarēsiet ēst citu maltīti līdz Jā, tas izklausās nežēlīgi, bet tas ir uzskatāms par izpildāmu, ja jūs varat pietiekami daudz disciplīnas. Jūs varat sākt, paplašinot tukšā dūša logu no 14 līdz 16 stundām, un lēnām strādāt pa ceļam - un mēģiniet nesniegt kārdinājumam, kad šie recepšu video vai foodlove attēli nonāk jūsu Instagram padevē!

Alternatīvās dienas gavēšana Vēl viens veids, kā uzturēt plašu badošanās logu, ir paātrināt katru otro dienu.

svara zudums un golfa alus rauga svara zudums

Tas noteikti nav ieteicams iesācējiem, un arī tas nav ideāls uzturs, lai apņemtos ilgtermiņā, jo saspiešana darbā ar šo diētu būtu ļoti sarežģīta. Fitnesa eksperta Martin Berkhan popularitāte ir ieteicama vīriešiem ātrāk par 16 stundām, savukārt sievietes tur "tukšā dūšā" stundas dienā.

Cilvēki, kuri regulāri neēd rīta maltītes, droši vien neatradīs nekādu jaunumu šajā koncepcijā, jo viņi neapzināti seko vienam šīs metodes noteikumam ikdienā - neko pēc vakariņām neēdot un nākamajā rītā izlaižot brokastis.

Pārtraukts svara zudums tukšā dūšā iesācējiem (pamācība)

Tas var būt tik vienkārši, un jūs varat plānot laiku atbilstoši savam grafikam un vajadzībām. Jūs varat izbaudīt veselīgus ēdienus bez neveselīgas pārtikas vai pārmērīgas ēšanas!

Tu varētu.

Vienkārši runājot, tas nozīmē, ka pārtraucat ēst pilnīgi vai gandrīz pilnīgi uz noteiktu laiku. Ātri parasti ilgst no 12 līdz 24 stundām, bet daži veidi turpinās dienas laikā. Senajā Grieķijā Hipokrāts uzskatīja, ka tas palīdzēja organismam dziedēt sevi. Ramadāna laikā daudzi musulmaņi ātri no saullēkta uz saulrietu katru dienu mēnesī.

Tomēr jums jāmēģina ēst veselīgu pārtikas daudzumu, nevis pēc tam, kad esat ātri. Kvalitāte joprojām ir svarīga. Bet pat tādu cilvēku vidū, kas ēd tikpat daudz kaloriju, tiem, kam ir strauja tendence, ir zemāks asinsspiediens, augstāks jutīgums pret insulīnu, vairāk apetītes kontroles un vieglāks svara zudums.

Brokastis - griķu biezputra, vārīta ola, ābols. Pusdienas - vistas krāsnī, dārzeņu salāti. Pēcpusdienas uzkoda - biezpiens, gardas ogas. Vakariņas - kukurūzas biezputra ar fetas sieru un dārzeņiem. Brokastis - biezpiens ar skābo krējumu vai jogurtu, medu, augļu vai ogu gabaliņiem, grauzdiņiem.

Labākā lieta? Diētas programma ir paredzēta sešām nedēļām, tāpēc, uzsākot to tagad, jūs būsiet gatavs bikini brīvdienām.

Veselīgs ēdiens

Jūs varat izvēlēties pagarināt diētu uz ilgāku par sešām nedēļām, bet Mimi Spencer brīdina, ka tai nevajadzētu būt garākai par diviem mēnešiem. Pēc tam jums vajadzētu atgriezties pie klasiskajiem ātrās pludmales diētas noteikumiem, nepamatoti neuztraucoties par kalorijām dienā, kas nav ātra.

  1. Atbilstošus svara zuduma mērķus
  2. Pievienojiet ārstēšanu un svara zudumu
  3. Vienu dienu ūdens ātrs svara zudums

Kā tad ātrās pludmales diēta atšķiras no sākotnējās 5: 2? Jaunās diētas panākumi ir balstīti uz jūsu domāšanu.

noņemt taukus no zemesriekstu sviestu sadedzināt tauku kreatīnu

Apņemoties stingri ievērot sešu nedēļu programmu, zinot, ka pēc tam varat atgriezties pie pazīstamajiem diētas principiem 5: 2, jums būs šis papildu pamudinājums gūt panākumus. Šī stingrākā pieeja attiecībai 5: 2 tiek veikta trīs veidos: 1. Dozēts badošanās tika veikta cāļiem, pīlēm, zosīm un tītariem.

Pirmās divas dienas putni bija daļēji badā, no 3.

  • Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās?
  • Intermitējošas badošanās ietekme uz Jūsu ķermeni un kā tas palīdz svara zudumam Kā sagatavoties periodiskai badošanai 5 populāras periodiskas badošanās grafiki Ko ēst, ja jūs ievērojat periodisku badošanās plānu Pārtikas produkti, no kuriem izvairīties Skatīties: 5 triki, lai ātrāk veiktu neveiksmi Nepārtrauktas badošanās priekšrocības Zinātniskie pierādījumi par periodisku badošanos Intermitējošs badošanās un darbs Bieži uzdotie jautājumi Ierobežojot maltītes līdz 8 stundu logam un uzturoties prom no pārtikas pārējā dienā?
  • Kā sadedzināt taukus no muskuļiem
  • PĀRTRAUKTS SVARA ZUDUMS TUKŠĀ DŪŠĀ IESĀCĒJIEM (PAMĀCĪBA) - DIĒTA UN UZTURS
  • Ikdienas badošanās reizi nedēļā.
  • Novājēšanu uzņēmuma nosaukumi

Ūdens nebija ierobežots. Vēlāk es uzzināju, ka šo svara pieauguma metodi diezgan plaši izmanto lopkopībā.

Keto diētas būtība

Gobijus un govis pirms kaušanas vairākas dienas tur badā, un tad viņiem ļauj staigāt augšā. Masa strauji lec uz augšu, un gaļas raža no liemeņa ievērojami palielinās.

38 lb svara zudums ideāls svara zudums vienā nedēļā

Kaut kā es saskāros ar datiem par pētījumu rezultātiem ar žurkām. Viens amerikāņu zinātnieks paņēma visbiežāk sastopamās žurkas un sāka tās enerģiski barot.

Amerika Ietaupa Vai intermitējošas badošanās rezultāti ir tikpat mainīgi, kā šķiet? Lūk, vienas sievietes pieredze Pārtraukta badošanās ir kļuvis populārs diētas tendence pēdējos gados dažu iemeslu dēļ, no kuriem mazākais ir fakts, ka tas nenosaka, ko ēdat - tikai tad, kad. Papildus svara zaudēšanas rezultātiem cilvēki, kas mēģina periodiska badošanās bieži saka, ka jūtas enerģiskāki, domā skaidrāk un guļ labāk, nosaucot dažus rezultātus. Reičela Čītemauztura eksperts un grupas dibinātājs Foodscape grupasāka periodisku badošanos, jo bija dzirdējusi, ka tas varētu palīdzēt gulēt:Kā pētniece ēdiena, garastāvokļa un diētas savstarpējās saistības jomā Četema bija pamanījusi, ka, ēdot vēlās vakariņas, viņa nevar viegli aizmigt, tāpēc sāka eksperimentēt, mainot maltītes laiku, lai redzētu, kā tas ietekmēs viņas miegu.

Nedēļu viņš deva viņiem palielinātu barības daudzumu, bet žurkas neēda ļoti labprāt, taču, neskatoties uz to, tās nedaudz pieauga. Tad šis zinātnieks uzlika šīm žurkām badu un pēc bada uz visstingrāko divu nedēļu diētu. Žurku svars samazinājās, bet ne ļoti būtiski no sākotnējā līmeņa. Un tad pētnieks deva žurkām ēst, kā viņi gribēja, un viņi sāka ēst visu, kas viņiem tika dots.

Divu nedēļu laikā žurku svars ievērojami palielinājās un sāka ievērojami pārsniegt sākotnējo. Tad atkal bija divu nedēļu gavēnis un vissmagākā diēta, ko aizstāja divu nedēļu rijība, un tā 2 mēnešus. Divu mēnešu laikā žurku svars ir dubultojies!

Cikos jums ir nepieciešams ēst pareizi. Pārtikas uzņemšana. Maltītes laiks ar pareizu uzturu

Tomēr es vēlos uzsvērt vienu svarīgu punktu. Cilvēkam vienmēr ir nepieciešama glikoze, cilvēka ķermenis ir veidots tā, lai tas nevarētu dzīvot bez glikozes asinīs. Tāpēc viņš iegūst šo glikozi no visiem pieejamiem avotiem. Saistīts stāsts TO Jā, dažreiz pārāk daudz laba var būt nē tik labi. Tas, ka jūs katru nakti nomainījāt saldējuma bļodu pret grieķu jogurtu, nenozīmē, ka varat ēst divreiz vairāk.

Vai jums vajadzēs koncentrēties uz labu ēšanu vai ēšanu pa stundām?

Pamatnoteikums mazāk kaloriju, vairāk kaloriju 'joprojām ir spēkā, pat ja tas, ko jūs ēdat, ir' veselīgs '. Vienīgais izņēmums? Dr Veiners saka, ka jūs patiešām nevarat pārēst dārzeņus ja nopietni, jo vairāk jūs ēdat, jo labāk.

Jūsu sirdsdarbība nav pietiekami intensīva. Vai atceraties iepriekš sniegto informāciju par kaloriju kvalitāti un daudzumu?

Svarīgas veselības sastāvdaļas

Tas pats attiecas uz vingrinājumiem, saka Dr. Veiners, kurš iesaka koncentrēties uz intensitāti pret ilgumu, kad mēģināt zaudēt svaru, iekļaujot vingrinājumus. Jūs dzerat saldus dzērienus. Šeit jūs satriecat ar kaut ko pilnīgi šokējošu: 'Ja jūs dzerat kaut vienu soda dienā, jūs nekad nezaudēsiet svaru,' saka Dr Weiner. Ummm, uz brīdi dublējies Atvainojiet, bet jā: Dr Veiners saka, ka, dzerot cukuru, tas palielina svara pieaugumu daudz vairāk nekā tad, kad jūs to ēdat.

kā sadedzināt vēdera tauku 3 dienām tens vienības tauku zudums

Tātad jūs dzerat soda, tad jūs joprojām ēdat parastās pusdienas, un viss, ko esat paveicis, ir pievienot dienas laikā kalorijas salīdzinot ar sīkdatnes uzpūšanu un, protams, labojot kursu, vēlāk apēdot kalorijas mazāk.

Tu esi labi neguļ. Dr Veiners arī saka, ka, strādājot nakts maiņā, jūs esat nonācis lielākos trūkumos. Jūsu diennakts ritma traucējumi, pēc viņa skaidrojuma, var izraisīt svara pieaugumu - un pārslēgšanās uz priekšu un atpakaļ starp nakts un dienas maiņām, kā to dara daudzi cilvēki, lai pavadītu vairāk laika kopā ar ģimeni, ir vissliktākais no visiem.

Raidījums Dzīvīte 2011. gada 24. februāris

Tas ir vienkārši nepārtraukts citādi veselīga, normāla miega un nomoda modeļa traucējums. Piemēram, a Starptautiskais aptaukošanās žurnāls novēroja svara zudumu 12 mēnešu laikā gandrīz dalībnieku un konstatēja, ka tie, kuriem ir mazāka miega modeļu mainība, visticamāk, veiksmīgāk veicinās svara zaudēšanu.