Svara zudums ar banāniem, "+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Izņemot ceptos kartupeļus, jūs varat inkrustēt jebkuru pārtikas produktu gan pirmajā, gan otrajā dienā. Jūs varat ēst 25 pistācijas par nedaudz mazāk par kalorijām, vienlaikus iegūstot labu veselīgu tauku, olbaltumvielu un šķiedrvielu avotu. Izrādās, ka šis likums tika izgudrots jau pirms gadiem un tā autori ir somi. Šajā gadījumā, kaloriju augļi būs pilnībā atkarīga no termoapstrādes metodes, kā arī citas sastāvdaļas, kas veido trauciņā. Banānos ir krietna deva dažādu antioksidantu, kas nodrošina organismu ar brīvajiem radikāļiem, pasargājot to no hroniskām slimībām.

Banana Diet

Piemēram, palīdz regulēt sirdsdarbību, saglabā veselīgu zarnu stāvokli un dara vēl citas organismam vērtīgas lietas. Labs līdzeklis cīņā ar lieko svaru Patiesībā banānam ir lieliskas svara samazināšanas spējas. Tā kā tas ir dabiski salds, apēdot šo augli, iespējams ierobežot vēlmi pēc saldumiem.

svara zudums ar banāniem

Bez tam, apmēram puse no šķiedrām, ko satur banāns, ir šķīstošas, kas nozīmē, ka, nokļūstot gremošanas traktā, tās uzsūc ūdeni un palēlina gremošanu, sniedzot tev ilglaicīgu sāta sajūtu. Ja apēdīsi banānu neilgi pirms pusdienām, samazināsi apetīti un pie pusdienu galda apēdīsi mazāk, taču jutīsi sāta sajūtu. Saglabā labu zarnu veselību Iekļaujot savā ikdienas ēdienkartē banānu, tas palīdzēs uzturēt zarnu veselību, palīdzot no organisma izvadīt nevajadzīgās vielas.

Banānā esošās šķiedrvielas palīdzēs zarnām darboties pareizi un atvieglos to funkcijas.

Kaloriju Banana

Banāni darbojas arī kā prebiotiķi, stimulējot labvēlīgo baktēriju veidošanos zarnās, kas ražo arī gremošanas fermentus, kuri palīdz absorbēt uzturvielas. Tā kā banāns svara zudums ar banāniem bagāts ar šķiedrvielām, tas palīdz normalizēt zarnu kustības, likvidējot aizcietējumu. Regulā un stabilizē sirdsdarbību Ik dienas apēdot banānu brokastīs, organisms saņem ļoti vērtīgas uzturvielas, kas palīdz veidot normālu sirdsdarbību.

Programma sievietem svara nomesanai majas - 1. dala - trenins Hardijs Janovskis IRON GYM

Šie augļi satur daudz kālija, kas nokļūst asinsritē, tiekot uzsūkts caur zarnu sieniņām. Kālijs izdalās visās organisma šūnās, tajās izšķīstot, saglabājot šūnām nepieciešamo mitruma līmeni.

svara zudums ar banāniem

Šis process palīdz normalizēt sirdsdarbību, jo kālijs sirds ritmam ir vitāli nepieciešams. Palīdz uzturēt acu veselību Banāni satur krietnu devu A vitamīna, kas ir taukos šķīstošs, un tas ir svara zudums ar banāniem svarīgi, lai aizsargātu acu un redzes veselību.

svara zudums ar banāniem

Būtiski fakti par banāniem: Ēdot šo augli katru dienu, tajā esošais triptofāns, kas vēlāk pārvēršas laimes hormonā serotonīnā, palīdz mazināt depresiju vai tās simptomus, mazina stresu, uzlabojot garastāvokli. Ja esi aktīva dzīvesveida piekritēja, divu banānu apēšana neilgi pirms treniņa, apgādās organismu ar enerģiju, uzturot stabilu cukura līmeni asinīs.

svara zudums ar banāniem

Ilglaicīgi lietojot uzturā, palīdz pret muskuļu krampjiem. Stiprina kaulus, neitralizējot kalcija zudumu, kas rodas urinēšanas laikā.

svara zudums ar banāniem

Mazina sāpes mēnešreižu laikā. Banāni mazina tūsku, aizsarga pret II tipa cukura diabētu, palīdz samazināt svaru, nostiprina nervu sistēmu.

svara zudums ar banāniem

Tie palīdz saglabāt arī dzelzs līmeni asinīs, spējot pat ārstnieciski iedarboties, ja cilvēks sirgst ar anēmiju. Tā kā šajā auglī ir augsts kālija, bet zems sāls līmenis, tas spēj pazemināt asinsspiedienu un aizsargāt pret sirds un asinsvadu slimībām, pasargāt no insulta.

Uztura plāns ar zemu tauku saturu un zemu ogļhidrātu saturu ir paredzēts īstermiņa svara zaudēšanai.

Banānos ir krietna deva dažādu antioksidantu, kas nodrošina organismu ar brīvajiem radikāļiem, pasargājot to no hroniskām slimībām. Šo augļu ēšana slimības laikā palīdz samazināt ķermeņa temperatūru un organismā radušos iekaisumu.