Vidējais svara zudums periodisks badošanās 168

Kopumā es piekrītu autors - viss ir rakstīts, viss ir pareizs. Kā ārstēt anoreksiju Galvenais uzdevums slimības ārstēšanā ir strādāt ar pacienta psiholoģiskajām problēmām un atjaunot normālu uzturu, ķermeņa svaru. Mēs, sievietes, kas cenšas kontrolēt kalorijas, pietiekamu proteīnu diētā, ietver noderīgus produktus savā ēdienkartē, dzert ūdeni regulāri.

Pievienojieties kopienai "elwatersport.

Mac Mater 2011 Ģim Ārstu Māsas Ārstu Palīgi

Saskarē ar: Ikvienam ir nepieciešams ēdiens, kas baro ķermeni ar enerģētisko vērtību un ļauj iekšējiem orgāniem darboties pilnā režīmā. Tomēr, tāpat kā jebkuram citam biznesam, uzturam ir daži vidējais svara zudums periodisks badošanās 168. Daudzas meitenes izvēlas aprēķināt patērētās kilokalorijas, lai iegūtu priekšstatu par saņemto enerģētisko vērtību. Dietologiem ieteicams pieturēties pie formulas, kuru mēs apspriedīsim turpmāk. Parunāsim vidējais svara zudums periodisks badošanās 168 visu kārtībā.

Kaloriju efektivitātes novājēšana Lai zaudētu svaru, jums ir nepieciešams patērēt mazāk kaloriju, nekā ķermenis var apstrādāt. Enerģētiskās vērtības aprēķināšanas rezultātā jūs nesavainojat sevi ar nogurdinošām diētām.

vidējais svara zudums periodisks badošanās 168

Gala rezultāts liekais svars pazūd jūsu acu priekšā, un jūs joprojām ēdat savus iecienītos ēdienus mērenībā. Kaloriju aprēķināšanas novājēšanu 24 svara zaudēšanai nelabvēlīgi neietekmē kuņģa-zarnu trakta darbu, svars pamet lēnām, pēc kura tas neatgriežas. Kaloriju skaitīšana nodrošina, ka jūs sākat ēst pareizi. Tā kā nevēlamā pārtika satur daudz vairāk enerģijas, sāta sajūta ir ātrāka.

Tomēr ogļhidrāti tiek absorbēti asinsritē 1 stundas laikā, izraisot badu. Kaloriju skaitīšanas tehnika Lai aprēķinātu enerģētisko vērtību, jums jāiegādājas virtuves skala vēlams elektroniska, nevis mehāniska.

Stepanenko biogrāfija personīgo dzīvi bērniem. Elena Stepanenko Biogrāfija un personīgā dzīve

Jums būs nepieciešams arī kalkulators, jo prātā iegūtos skaitļus ir diezgan grūti saskaitīt vai atņemt. Iepriekš sagatavojiet piezīmju grāmatiņu un pildspalvu, lejupielādējiet produktu kaloriju satura tabulu internetā. Ja iespējams, jautājiet savam trenerim vai meklējiet sociālajos tīklos informāciju par to, cik daudz kaloriju sadedzina noteikts vingrinājumu veids.

Kaloriju skaitīšana sākas ar svērumu, ko izmanto brokastīm, pusdienām, vakariņām un uzkodām. Ja ēdat, piemēram, ābolu, tas ir jānosver kā neatkarīgs produkts. Gadījumos, kad vistu ar graudaugiem un dārzeņiem gatavo pusdienās, katru trauka sastāvdaļu nosver atsevišķi no pārējiem. Protams, aktivitāte ir garlaicīga un neinteresanta, turklāt ne visām meitenēm ir šāda iespēja.

Tomēr kaloriju skaitīšanai nav citas iespējas. Nav nepieciešams izmantot svarus un kalkulatoru, bet sākotnējā posmā jūs nevarat iztikt bez tiem. Pirms sākt aprēķinus, ir svarīgi saprast, ka, lai sadedzinātu puskilogramu tauku, jums jāiztērē apmēram Kcal. Lai sasniegtu vēlamo rezultātu, pakāpeniski samaziniet ēdiena kaloriju daudzumu. Piemēram, ja vēlaties zaudēt 0,5 kg. Ja mērķis ir uzstādīts, zaudējiet 1 kg. Lai turpinātu manipulācijas, jums jānovērtē pieļaujamais kilokaloriju skaits, ko varat izmantot dienā.

Pēc tam palaidiet piezīmju bloku un sāciet ikdienas uzskaiti par ēstiem ēdieniem un to vērtības rādītājiem. Šis ir piemērs: jūs iegādājāties divus biezpiena iepakojumus pa g. Katrā iepakojumā ir norādīts kilokaloriju skaits, kas ietilpst uz šiem g. Pievienojiet divus ciparus un ierakstiet piezīmju grāmatiņā. Teiksim, jūs ēdat biezpienu ar persikiem vai zemenēm. Atsevišķi nosver ogas vai augļus, noskaidro kaloriju daudzumu uz g.

Ja jūs saņemat 50 gr.

Novājēšanas noslēpumi. Pareizas uztura noslēpumi pareizai novājēšanai

Summējiet abus skaitļus, apļojiet kopējo vērtību. Veiciet līdzīgas manipulācijas ar katru ēdienu, ko ēd visu dienu. Kopējā vērtība nedrīkst pārsniegt daudzumu, kas atļauts ikdienas lietošanai speciāli jūsu ķermenim. Kā aprēķināt sadedzinātās kalorijas Pirms turpināt aprēķinus, nosaka bazālo metabolismu BM. Tas attiecas uz kaloriju skaitu, ko ķermenis patērē miera stāvoklī. Šajos nolūkos varat izmantot tiešsaistes kalkulatoru vai izmantot zemāk esošo formulu.

Formula Lai otro variantu pārtulkotu, uzziniet savu augumu, svaru un vecumu. Pēc tam pārejiet pie manipulācijām. Reiziniet svaru kg ar 9,6, bet augstumu cm - ar 1,8. Pievienojiet iegūtos skaitļus un pievienojiet tiem Tālāk reiziniet vecumu ar 4,7, atņemiet šo vērtību no pirmās summas.

Pēc tam ņem vērā esošās fiziskās aktivitātes.

vidējais svara zudums periodisks badošanās 168

Gadījumā, ja mazkustīgs dzīves reiziniet aprēķināto skaitli ar 1,2. Ja jūs trenējat apmēram reizes nedēļā, bet tajā pašā laikā strādājat sēžot, reizināšana notiek ar 1,3.

Apple diēta. Apple diēta, aizliegti produkti. Burkānu novājēšanas dienas

Ja uzskatāt sevi par sporta cilvēku, kurš vada veselīgs veids dzīve apmācība notiek 3—5 reizes nedēļāreizini ar 1,5. Cilvēkiem, kuri ikdienā vingro, šis skaitlis jāreizina ar 1,7. Ja mēs runājam par profesionāliem sportistiem, tad kopējā vērtība tiek reizināta ar 1,9. Piemērs Jūs esat 28 gadus veca meitene, kas sver 66 kg. Mēģiniet aprēķināt bazālo metabolismu šādi. Kad esat aprēķinājis normu pamata metabolismsjums ir jāizveido ikdienas ēdienkarte, ņemot vērā pieļaujamo kaloriju skaitu.

Jūs nevarat krist zem deklarētā skaita, jo sākas straujš metabolisma palēnināšanās. Pirmkārt, jūs zaudēsit svaru un pēc tam iegūsit 2 reizes vairāk svara. Lai veiksmīgi uzskaitītu kalorijas un esat zaudējis papildu mārciņas, ievērojiet efektīvus padomus. Tie ir vērsti uz svara zaudēšanas atvieglošanu, emocionālā līdzsvara saglabāšanu un drīzu rezultātu sasniegšanu. Pielietojiet ieradumu uzturēt pārtikas dienasgrāmatu no pirmās kaloriju skaitīšanas dienas.

Visiem rādītājiem jābūt fiksētiem, nepaļaujieties uz aptuvenu aprēķinu.

Kā patstāvīgi tikt galā ar anoreksiju. Kā palīdzēt sev tikt galā ar anoreksiju

Pretējā gadījumā pastāv svara pieauguma risks, visi centieni būs veltīgi. Tehnoloģiskais progress atstāj savu pēdu sabiedrībā. Turpmāk ierakstus varēsit glabāt elektroniski, atrodoties darbā, apmeklējot, mājās.

Iegūstiet virtuves skalu, vēlams, elektronisku. Jūsu aprēķiniem jābūt precīziem līdz desmitajam. Pretējā gadījumā jūs varat pārēsties vai neēst pietiekami daudz. Visus produktus sver tikai neapstrādātā veidā. Ja esat aizmirsis veikt šīs manipulācijas, ērtā veidā norādiet kaloriju saturu jau pagatavotā ēdienā.

Ir svarīgi saprast, ka vārītu un neapstrādātu griķu enerģētiskā vērtība būs atšķirīga.

Stepanenko biogrāfija personīgo dzīvi bērniem. Elena Stepanenko Biogrāfija un personīgā dzīve

Iepriekš sastādiet ikdienas uzturu, ja iespējams, nedēļu krāsojiet ēdienkarti un dodieties uz veikalu. Nerēķinieties ar korporatīvo ēdamistabu, ņemiet ēdienu traukos ar jau aprēķināto vidējais svara zudums periodisks badošanās 168 daudzumu.

Diētas plānošanas procesā atstājiet "rezervē" apmēram Kcal. Vidējais svara zudums periodisks badošanās 168 koridors ir nepieciešams situācijām, ja pēkšņi maināt trauku vai tā pagatavošanai izmantojat vairāk kaloriju saturošu sastāvdaļu. Ja jūs nolemjat gatavot sarežģītu ēdienu picu, zupu, kastroli utt. Uzskaitiet visas ienākošās sastāvdaļas, nosveriet tās un saskaitiet katras sastāvdaļas kalorijas. Ar šādu soli tiks sasniegts precīzāks rezultāts.

Neēdiet restorānos, kafejnīcās un citās ēdināšanas iestādēs. Protams, mūsdienu pasaulē ir diezgan grūti ievērot šo ieteikumu. Tomēr, ja iemācīsities nēsāt līdzi pārtikas produktus, process būs ātrāks.

vidējais svara zudums periodisks badošanās 168

Pat ja iestādes ēdienkartē ir norādīts ēdiena kaloriju saturs, tas ir tikai aptuvens. Ja kādu dienu pārsniedzat ikdienas lietošanai atļauto kaloriju daudzumu, nerīkojiet badošanās dienu.

Pretējā gadījumā tiek traucēta vielmaiņa, kas novedīs pie svara pieauguma. Ja kāds sabrukums jūs vajā, veltiet laiku vingrinājumiem.

  • Kā skaitīt kalorijas pārtikā. Kā skaitīt kalorijas pārtikas produktos? Kalorijas tauku zaudēšanai
  • Receptes ēdieni no TSOI anitha svara zudumam. Kāzu diētas lielums
  • Novājēšanas noslēpumi. Pareizas uztura noslēpumi pareizai novājēšanai
  • Ресурс заблокирован - Resource is blocked
  • Apple diēta. Apple diēta, aizliegti produkti. Burkānu novājēšanas dienas
  • Ir iespējama vājuma un reibonis.
  • Pievienojieties kopienai "elwatersport.

Lai svara zaudēšana bija veiksmīga, izmantojiet ieradumu sportot. Jūs varat iegādāties dalību sporta zālē, apmeklēt jogas, pilates vai sašaurināšanas sadaļu. Īpaši aktīvas ir dejas, bez, kāpšanas utt.

Izveidojiet ikdienas ēdienkarti tā, lai tajā būtu zivis, gaļa, jūras veltes, svaigi augļi un dārzeņi, auzu pārslu, olas, biezpiens, kefīrs. Jūs varat ēst makaronus no cietajiem kviešiem, klijām, graudaugiem, pilngraudu maizes. Ir svarīgi saprast, ka kaloriju skaitīšanai ir nepieciešama pašdisciplīna, īpaši pirmajā svara zaudēšanas mēnesī.

Parasti pazīstamu ēdienu pilnīgai izstrādei ir pietiekami mēneši. Šajā periodā jūs iemācīsities "ar aci" noteikt daudzumu gramos un kaloriju saturu pārtikā. Video: Kā skaitīt kalorijas Ja vēlaties pareizi zaudēt svaru - samaziniet ēdiena kaloriju daudzumu.

Visi dzirdēja šo frau, vai ne?

Ja auzu gatavojas ne uz piena produktu, bet uz ūdens, tad tasi kefīra vajadzētu dzer naktī, lai aizpildītu trūkumu proteīna un kalcija.

Bet ko darīt, ja jūs nezināt, kas tas ir šķiet, ka tie ir rakstīti uz izstrādājumu iepakojuma? Izdomāsim, kas veido kalorijas, kāpēc tās jāņem vērā svara zaudēšanas laikā un kā tās parasti tiek aprēķinātas. Kas ir kalorijas? Kalorijas parasti nozīmē patērētā produkta enerģijas vērtības vienību, tas ir, to, cik daudz noteikts produkts dienas laikā var apmierināt ķermeņa enerģijas vajadzības.

Nutriless – diētas ārste Lolita Neimane iesaka kā notievēt

Bet kā zaudēt svaru, skaitot kalorijas?